Přejít na obsah

Motor 1.8 TSI


70 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  1. Výměna motoru

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  2. blow of ventil

    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  3. Spotřeba 1,8 TSI 1 2

    • 28 odpovědí
    • 27.5k zobrazení
  4. Zvuk při zatáčení

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  5. Snímač otáček G28

    • 5 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8.9k zobrazení
  6. Cvakání při akceleraci

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  7. Vadný setrvačník

    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  8. 1.8 TSI svítí EPC

    • 6 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
  9. 1.8 TSI svolavaci akce

    • 14 odpovědí
    • 28.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
  10. Flash Ecu motoru 1,8 TSi

    • 6 odpovědí
    • 7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Mám jedno z aut taky 1.2htp 40kw Junior 2005 a dle YT to funguje, něco děláš špatně. Mě se to podaří taky až na 2-3 pokus. Vem si mobil s YT a dělej to podle toho co tam říkají. Nedávno jsem mazal i na F3 a nestíhal jsem a nakonec se to podařilo. ELM327 a free Carscaner to neumí asi, mažu tím jen chyby. 
    • Zdravím a omlouvám se, protože vím, že se toto téma řeší na různých Škoda-fórech věčně a na YT je fůra videí. Jenže žádná nalezená rada mi ale nefunguje. Bohužel, škodovky moc neznám (poslední jsem měl Š105L před 30ti lety 🙂) a teď jsme zdědili po tchánovi voňavku Fabia 1.2 HTP, sedan, 40kW, r. 2007, najeto necelých 40 000 !!!   Bude ji mít kluk, co si teď dělá řidičák, do té doby ji chci trošku poservisovat (olej, filtry, kapaliny, ....) - 2roky na to nikdo nesáhnul. S čím ale nemůžu hnout je, že nám svítí na počítadle kilometrů symbol klíče a po zapnutí klíčku k tomu ještě INSP. Pro reset všude radí stisknout tlačítko, zapnout klíček a po objevení INSP pootočit tlačítkem doprava. Jenže nám to nefunguje.  Když stisknu tlačítko a zapnu klíček, tak se tam objeví jen samotný symbol klíče (nezobrazí se ani INSP, ani OIL, dokonce ani kilometry, jen ten symbol klíče). Když držím dál, tak asi po 10s se tam objeví ještě hodnota "-800" a po dalších cca 10s držení se tam objeví ještě symbol hodin (ciferníček) a hodnota "-255". A ať kroutím tlačitkem jak chci, mění se tím jen nastavení hodin a minut na vedlejších hodinách. Reset žádný. Nevíte někdo, proč se to chová takto a jak v tomto případě reset provést? Případně šlo by to vyresetovat přes ELM327? Ten bych asi někde měl mít, ale nevím, jestli je s Fábkou kompatibilní, používal jsem ho na Opla Zafiru.   Díky moc za rady, hezký den všem  Jarda H.
    • S autometem DSG? Zapneš zapalování-nesmíš stát na brzdě tím se zapnou přístroje, nenastartováno. Šlápneš na brzdu, řadicí páku přesuneš na N a pokud máš zabržděno, odbrzdíš tlačítkem stisnutím dolů. Je odbržděno, Pří otevřených dveřích to bude pípat.
×
×
  • Vytvořit nový...