Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI

  1. Zahájeno uživatelem PavelHA,

    Dobrý den, nic moc jsem nenašel o mém problému na foru budu rád za každou odpověď. Mám superba II 2.0 tdi 2011 na neutrál mně v motoru něco cvaká jak když šije stroj nevím co by to mohlo být. Děkuji za odpovědi

    • 3 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem fobik,

    Mám nastavený interval na výměnu oleje co 30 000 km a rad bych aby to bylo 15 000km/1rok. Musí se to dělat přes VAG? Radsi každý rok vymenim olej pro klid duse. Resetovani se dela přes palubni pocitac, ale zajímala by mne ta změna. Díky

      • Pozitivní
      • Negativní
    • 18 odpovědí
    • 16,6tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Bel,

    Ahojte. Pred pár dňami nám v aute pravdepodobne zmrzla nafta. Dnes sme auto odtiahli do vyhrievanej garáže v nákupnom centre, kde auto stálo asi 6 hodín. Ani po 6 hodinách nenaskočí. Založili komplet novú baterku (Varta Silver 77Ah). Auto točí, ale mám pocit, že nafta do motora neprúdi. Je možné, že sa ani po 6 hodinách auto nerozmrazilo? Prípadne, čo iné by mohlo byť problémom? Ak nám už neostane nič iné a nenatočíme ani zajtra, budeme volať servis.. ale radi by sme sa tomu vyhli Dík za všetky rady a nápady PS: Kdesi som ešte začul, že sa štartovanie dá poriešiť vstreknutím čohosi priamo do sania.. neviete o tom nič viac?

    • 6 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem pavel.okenka,

    ahoj, prosim vas mohl by nekdo poradit cim to muze byt ze po vycisteni klapy a egru auto ztratilo na vykonu?? v celym spektru otacek je trochu lenivejsi. ted jsem menil klapu a chystam se vymenit i EGR za novy. mam v aute na sledovani OBD2 ELM327 program Torque a budicek s ukazatelem Throttle ukazuje 94,5% ... jakmile zacne ukazovat a nejakym zahadnym zpusobem zacne rucicka ukazovat hodnoty auto ma najednou paradni silu a taha krasne od spodnich otacek ale to trva treba jen chvili a pak zas prestane ukazovat a auto je lenive diagnosticky je to OK zadna zavada nic... uz fakt nevim s kym a kde to resit..kazdy rika ze to je jen pocitze to nejede ale neni vim jak to ma jet..…

    • 2 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Chlumec,

    Zdravím. Dneska se mi rozsvítila žlutá kontrolka motoru. Po napíchnutí na VAG to vypíše dvě chyby ohledně snímače rozdílového tlaku. Přikládám foto. Je to závážná závada?Počítám že po vymazání se to objeví znovu. Auto jsem kupoval jako ojeté u Auto Ševčík. Mám ho dva měsíce bude možné na to uplatnit tu pul roční záruku? Děkuji

      • Pozitivní
    • 5 odpovědí
    • 12,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem kerky18,

    Ahojte Mam superb 2 10/2009 s CBBB 125kw 4x4 Nedavno mi pri akceleracii cca 2700ot hodilo motor do nudzoveho rezimu a vypisalo hlasku ze do dilny. Po diagnostike mi vyskocila tato zavada uvedena nizsie. Chybu som vymazal a isiel sa vozit. Pri jazde ziadna dalsia chyba nenaskocila no motor nema vykon. Po rozobrati mechanik skusal podtlaky actuator a sa pohyboval turbo suche bez presakov alebo naznakov poskodenia lopatiek sme dosli k zaveru, kedze je elektronicky riadene bude chyba v ECU. Ta sa poslala do jednej chiptuning firmy na skontrolovanie a prej tam menili nejake 2 suciastky ktore boli mrtve. Samozrejme po nahodeni ECU ziadna vyraznejsia zmena v prej…

      • Pozitivní
    • 12 odpovědí
    • 12,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem kawan,

    Zdravím všechny a prosím o radu,mám Superba 6/2010 125Kw najeto 235.000km a svítila mi kontrolka motoru.Diagnostika psala Snímač polohy klapek v sání.Po jeho výměně,vyčištění sání,EGR ventilu a vymazání závady se mi cca po 15Km kontrolka rozsvítila znovu.Motor na volnoběh běží 950ot/min.a kouří,že za mnou není vidět.Diagnostika těd píše dvě závady 1.- Klapky v sání zaseknuté-visí nahoře,2. - Klapky v sání zaseknuté-visí dole. Vizuelně však při nastartování a chcípnutí motoru klapky zaseknuté nejsou a fungují.Moje otázka zní: Je nutné snímač polohy klapek po výměně nastavit???Něco jako základní nastavení? Děkuji moc za Vaše příspěvky...

    • 0 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem keymaker,

    Ahoj, máte někdo tip kam zajet nechat seřídit? Ideálně samozřejmě reference :-) Bydlím na Praze 5. Hodnoty 1 - -0,11 2 - -0,01 3 - 0,29 4 - -0,18

      • Pozitivní
    • 15 odpovědí
    • 4,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem JendaE,

    Ahoj. Můžete mi prosím poradit kde se nachází vypouštěcí ventil chladicí kapaliny na motoru 2.0 TDI-CR DPF 125kw. Musím kvůli tomu sundat přední nárazník nebo to jde udělat nějakou lepší cestou???

    • 4 odpovědi
    • 5,1tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem vicctor,

    Zdravím všechny,mám SII r.v. 2008,najeto skutečných 70tisíc. Když přijdu ráno do garáže,nebo auto někde dloho stojí chytá to na ťuka,ale když někde popojíždím a motor je teplý startuju cca 2 vteřiny.Další věc a to už mi dělá dlouhou dobu někdy to prostě při přidání plynu cukne (výpadek výkonu méně než 1s) Co jsem už udělal : V první řadě jezdím jen na "kvalitní" značkové benzinky,diagnostika - žádná chyba,vstřikovače mají symetrické dávkování,DPF v pořádku čistý.Vyměnil jsem palivový filtr,koupil jsem preventivně kvalitní čistič palivové soustavy a vše pořád stejné.Můj tip je špatné podávací čerpadlo,co si o tom myslíte vy? Předem díky za jakékoliv použitelné rady.

    • 4 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem nokiano,

    Ahojte.Mam tento problem uz dlhsiu dobu a strasne ma to otravuje. Na nizsich stupnoch celkom ok ale ked na 5tke taha pomalsie cez tieto otacky je to ako tank a nehovoriac na 6tom stupni.V inych otackach to badat minimalne a ked tak skor okolo 1300 no okolo 2700 a podobne je klud.Je to 125kw predokolka a 2,0tdi automat CBBB kod motora.Vraj bolo uvolnene EGR je to niekde za motorom hore v tej casti .Jedna sruba bola dost uvolnena no neviem ci nejaka hadica nebude uvolnena zo vzduchoveho filtra este.Ma to nabehane 167000km.Bolo to buchnute na predok no pohnute nebolo nic, takze ziadna rana.Som z toho dost chory tak prosim o radu.Mozu to sposobovat aj rozvody?

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem sTebliczek,

    Ahoj, nenasel jsem podobne tema. Jakou mate prumernou spotrebu pri delsich cestach po dalnici? Jeli jsme ted 900km z 95% po dalnici, palubak ukazoval 6.7l/100, po prepocitani po dotankovani to vyslo jeste vice (cca 7l/100km) a to se mi zda na ten motor moc. Rychlost byla temer stale tempomatovych 150km/h. Ze by vstriky? Nebo je to normalni spotreba? Predem moc dekuji za reakce

      • Pozitivní
      • Negativní
    • 22 odpovědí
    • 16,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Vlado 333,

    Ahojte Mám Škodu Superb 2.0 TDI 125 KW, rok výroby 10/2009 a už 2 krát som mal problém so štartovaním. Postup je nasledovný - zapnem kľúč, pretočia sa ručičky, pozhasínajú všetky kontrolky okrem dobíjania a filtru pevných častíc, potom otočím kľúč do polohy na štartovanie, motor točí, aj odpáli, ale zhasne. Už 2 krát mi to tak urobilo a vždy som tento postup štartovania musel opakovať 3 krát a až na ten 3 krát to naštartovalo. Mám to auto 3 mesiace a za tú dobu sa mi toto stalo 2 krát. Vždy stálo auto trochu z kopca. Motor bol nižšie a zadok auta vyššie. V nádrži som mal nafty tesne pred červeným políčkom. Ale to by snad nemal byť problém. Auto by ma…

    • 3 odpovědi
    • 7,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem jarynfaryn,

    Ahoj všem, Mám supra2 125kW DSG 2010. Dneska jsem nechal vyměnit olej v převodovce a kvůli tomu odpojení baterie atd. Po asi 3tím nastartování bez problémů jsem nastartoval a zařadil Drive no a při rozjezdu to chcíplo (jako kdbych se u nějkýho knedlu rozjížděl na 5ku a pustil rychle spojku). Pak to šlo normálně zase nastartovat a dobrý, ale to je to co mě právě znejistilo. Jel jsem na diagnostiku a vše ok. Nemá někdo nápad co to mohlo být? Nikdy předtím to neudělalo. Díky moc

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem jtfcobra,

    Chyba motoru 008448 vag ? Poradite? Nevim co je to za chybu Odesláno z mého SM-G928F pomocí Tapatalk

  16. Zahájeno uživatelem matelkoxxl,

    zdar. asi pred 3 dnami mi zacala svietit kontrolka "system kontroly vyfukovych plynov". dnes som to napichol na comp a vyplulo mi toto - neviete co to moze byt a ci s tym musim utekat do servisu, alebo tonie je az tak zivotne dolezite, lebo prave nemam tolko casu? vdaka

    • 3 odpovědi
    • 18,3tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem HBSup,

    Zdravim...delal jsem rozvody u tohoto motoru v superbu...vsechno ok...ale vymena kladky napinajici remen na altik ma ocividne zavit zezadu...ale ten sroub ani nevidim...co vse musim sundat abych to vymenil...diky za rady

    • 1 odpověď
    • 4,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Stanislav Fáč,

    Pomalu se my přestal vracet spojkoví pedál, vždy zůstal viset zhruba v půlce. Naštěstí vždy šlo zařadit a tak sem zajel do autorizovaného servisu. Nakonec se zjistilo že to dělá těsnění u spojkového válečku. Spolu z odvzdušním a celkovou prohlídkou sem platil +- 1200 Kč Škoda Superb II 2.0TDI 4x4 CBBB

      • Pozitivní
    • 22 odpovědí
    • 40,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Froli,

    Zdar lidi, dneska sem si všiml že mám dost zničený chladič ten co je hned za mřížkou nárazníku asi od nějakých kamenů. Ani nevím co to je za chladič jestli od klimy nebo jiný? Je dost hnusně vylámaný za celou tou mřížkou nahoře už je uplně bez poškození. To bude asi potřeba vyměnit je to tak? Díky za odpovědi.

    • 3 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem wheller,

    Ahoj, mám supa 2,0 CR 125 kw. Včera auto z ničeho nic přestalo jet. Točí jako bez komprese, měřili jsme tlak na railu a je v normě, sítko uplně čisté bez pilin. Nemá někdo podobnou skušenost?

  21. Zahájeno uživatelem manlySurfer,

    zdravim pratele ,nema prosim nekdo zkusenosti stim jaky ma vliv ten slavnej novej software kuli tem emisim?? za mesic musim jit na prehrani dej se co dej jinak pridu o technickou tak jen abych mel trochu predstavu co me ceka ,dekuju.

  22. Zahájeno uživatelem FreeCZman,

    Omlouvám se za nové téma, ale tuto problematiku jsem tu našel jen u motorů PD. Mám Superb 2009 s tímto motorem a po výměně rozvodů mám průměrnou spotřebu na běžných trasách kolem 6,5 - 6,7 l/100km. Běžně jsem tyto cesty ale jezdil (bez rozdílu ročního období) za 4,9 - 5,2 l/100km. Snažil jsem se podle dostupných informací změřit rozdíl kliky a vačky na 4 kanále, blok 4, ale tato veličina tam není. Našel jsem jen na kanále 51 a bloku4 hodnotu "Idle Stabilization" a ta má hodnotu -3,2 stupně. Dokážete mi někdo prosím říct, jestli je to špatně, nebo ten údaj najdu jinde? Spotřeba je otřesná. Dělal mi to autorizovaný servis (rozvody, pumpa), tak jestli to mám reklamov…

    • 20 odpovědí
    • 12tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem mirek H,

    Ahoj. Mám 125kw CBBB . Už půl roku řeším drobné zaškubání , vždy po 30vteřinách nezávisle na rychlosti a zaboha není kdo by to opravil. Už se to konzultovalo několikrát autorizák - výrobce. Ti řekli proměřit čidla, vyměnit EGR. Aktuaizoval se sw v řídící jednotce na poslední verzi. Pak se měnit spojku/dvouhmoťák, pak se měnilo turbo (prý větší vůle). Testoval se haldex jestli nedochází k občasnému připojení. Vše se to udělalo, stálo to mazec a dělá to stále. Není to závislé na rychlosti jízdy. Nejvíce se to projeví na hladké silnici kde se nedá přisuzovat špatné vozovce. Nejsilnější zaškubání člověk cítí při deceleraci, nejslaběji to je cítit při zrychlování. Na tempomat…

      • Pozitivní
    • 9 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Honza Hudec,

    Ahoj, asi tak před měsícem můj superb (motorizace viz téma příspěvku) začal být hlučný, např. na volnoběhu začalo bouchat v motoru, pravidelné zvuky. Přirovnal bych to k takovým těm motorkám ve Star Treku, nízký zvuk, opakující se, rytmický. Protože mi to už kdysi dělalo a pak to odešlo, můj laický tip je na načerpání nekvalitního paliva, už jsem tam nalil aditivum, nyní Verva Diesel, ale nezlepšuje se to. Pokles výkonu není, auto je "jen" hlučné. Nenapadá vás, co by s tím mohlo být? Rozvody jsem měnil tak před 60-80 tis, spojku tak před 40-50 tis, olej tak 20 tis. Děkuji za případné rady nebo alespoň tip na šikovný servis v Praze.

    • 2 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem mikyspf,

    Nevíte někdo jestli se problém padajících ventilů týká i motoru CFGB, který je v Superbu II? Ve SM na to upozorňujou jenom u Passatu a v Superbu ho vynáší do nebes...takže ikdyž mají stejnej kód, tak jsou v něčem jiný?

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.