Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI

  1. Zahájeno uživatelem kapo1222,

    Zdarec borci. jedna sa o Superb combi II r.v. 2011 CFFB 2.0 TDI 103 kw. Auto stalo 2 az 3 dni, dnes chcem startovat a na pristrojovke nejdu rucicky ani sa nerozsvieti a nesvieti ziadna kontrolka. aj napriek tomu som skusil auto nastartovat tak auto nastartuje ale hnet aj zdochne.Nejde ani ovladanie okien ani ovladanie panoramatickej strechy. Pod pristrojovkou som si vsimol ze je kus mokro - nie pod nohami ale ked sa pozriem do miest kde je brzdovy spinac atd. neviete co je na chybe co mohlo odist a kade tam mohlo natiect??? kobercek pod nohami suchy. Poistky skontrolovane aj v pristrojovke pri baterke vsetky OK . dala by sa oprava roesit cez havarijnu poistku??? auto v …

    • 5 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem m.dolezal,

    Mate niekto skusenost alebo robili ste uz dekarbo - dekarbo.sk, popr s pripravkom BG 244 na cistenie systemu ?? Dakujem

    • 0 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem sansk8,

    Zdravím, chci se zeptat jesti s tím má někdo zkušenost. Už 2x za měsíc se mi stalo, že když jsem stál na světlech dal jsem DSG do polohy N abych nemusel stát na brzdě.... po čase skočila zelená, tak stoupnu na brzdu dám D a motor zhasne. Dříve se mi to nikdy nestalo a jak říkám teď během jednoho měsíce dvakrát. Jinak Supík je 2.0 TDI 125 kW. Díky za rady. :-)

    • 1 odpověď
    • 3,3tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Rodger,

    Zdravím, při zařazení z N do D nebo z P do D v převodovce dvakrát bouchne. Nemyslím tím nějak moc, ale jde to cítit. Při řazení z N do R nic. Máte s tím někdo nějakou zkušenost, co s tím? Jinak převodovka řadí bez problémů, nic necuká, jen to bouchnutí při zařazení. Olej vyměněn.

    • 3 odpovědi
    • 3,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem mia,

    jak vám to chytá za studena ? jsem byl zvyklý u tdi a pd startovat i v lehkých mrazech bez žhavení na drc,ale tady u toho CR pod 5stupnů,bez žhavení ,dost dlouho točí.

    • 6 odpovědí
    • 6,3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Macc,

    Čau hoši Nerad zakládám nové téma ale nemohl jsem to nikde najít. Před časem jsem si koupil škodu superb II 2.0 TDI 2012 Chci se zeptat : V létě mi motor točil cca 800-900 ot/min Ted´ při 0 st,celsia motor točí 1000 ot/min Vím že může probíhat regenerace DPF ale že by to trvalo už 3 dny? to se mi zdá nějaké divné. Když vypnu climatronic tak mi po čase otáčky spadnou na 800. Clima nastaveno na AUTO 22st. U octy se mi tohle nestávalo, je to asi tím filtrem DPF. Poradte mi prosím jak se tohoto asi problému zbavit. Supa mám krátce a tak se ptám a učím co a jak. Díky Macc

    • 5 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  7. 2.0TDi CR 103kW DSG To takhle jedu pohodovou jízdou, žádný závody a najednou závada, blikající kontrolka závady v systému elektronického řízení výkonu motoru s hlášením, ZÁVADA MOTORU, DO SERVISU! Vyplašenej zjišťuju, že řídící jednotka navolila nouzový řežim a auto ztratilo výkon ... Vypínám zapalování, nechám auto odpočinout, znovu startuju a závada opět, kontrolka bliká, hlášení zobrazeno... dojedu domů protože je neděle a žádnej servis do kterého bych mohl zajet tu nemám.. Druhý den, pondělí startuju auto s tím, že pojedu do servisu, vyjedu z garáže a nic, auto jede normálně, žádná kontrolka, bez závady... zkouším delší jízdu s tím, že se třeba závada projeví …

    • 1 odpověď
    • 4,5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem jvees69,

    Zdravím, neřešil jste někdo tuhle závadu? "v systému kontroly výfukových plynů" Z ničeho nic na mě zůstává svítit i po nastartování tahle kontrolka. Do žádného nouzového režimu však řídící jednotka motor nepřepnula, na výkonu není nic znát (pravděpodobně) .. Na VAGu je bližší upřesnění závady jako "zkrat na 3. válci" ... Podle technika jen vadné čidlo. Pokud jste někdo řešil, můžete jakkoli poradit, budu vděčný. Díky

    • 11 odpovědí
    • 8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem hudra,

    minulý týden mi auto zničehonic chcíplo, předtím mi nesvítila žádná varovná kontrolka. Vyjížděl jsem pomalu z parkoviště a najednou motor zhasnul, vůbec netuším co to mohlo být. Potom začala svítit červeně kontrolka baterie. Tu jsem před cca 2 měsíci dával novou a ani jednou žádný problém. Auto vůbec nešlo nastartovat, při startování to vypadalo jako kdyby byla mrtvá baterie. Zkoušel jsem to několikrát, už jsem chtěl volat odtahovku, protože jsem zablokoval křižovatku. Pak jsem ještě zkusil auto nastartovat, mohl to být tak desátý pokus a najednou to chytlo (musel jsem držet klíček zapalování dlouho ve startovací poloze). Potom vůbec žádná červená kontrolka, prostě jako b…

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem jirkaK,

    TDI 130 kW / 380 Nm se myslím brzo dostane i do Supa a je se docela na co těšit. Mám ho nově v CC s DSG a ve srovnání se 125 kW / 350 Nm, který jsem měl ve starším CC, je ten rozdíl markantní. Překvapilo mě, že chod je ještě kultivovanější, než byl u původního motoru. Ještě předtím jsem měl 2.O TDI PD v OII a to byla naprostá hrůza. Takže tenhle nový motor mě zatím velmi mile překvapil.

    • 2 odpovědi
    • 7,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem kapo1222,

    Skoda superb combi r.v. 2010 , 2.0 TDI 103kw chcem sa opytat ked odparkujem auto a mam zaradenu spiatocku a vytlacenu spojku tak auto normalne odhasim ale auto vrci nadalej aj ked vytahnem klucik zo spinacky ako nahle vyradim zo spiatocky tak auto zhasne. pri inej zaradenej rychlosti to neroby iba na spiatocke. roby to aj niekomu inemu alebo mam niekde v aute chybu????? dakujem

    • 3 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem roti,

    Zdravim, kamarad ma SII 2.0TDI 125kw (asi 130tkm) a zaregistroval jednu vec. Po delsi ceste po dalnici sjizdel z dalnice a videl za sebou modrosedy kour. Nakonec prisel na to, ze kdyz jel z kopce, brzdil motorem, tak pro opetovnem naslednem pridani plynu se za nim vyvalil modry kour. Zkontrolovam ojel, ktery byl hodne pod spodni rysku (cidlo ale nic nehlasilo, motor si jen sevelil, tahnul normalne, zadne podivne zvuky). Po doliti motoroveho oleje se zatim modry kour neobjevil. Ma s tim nekdo zkusenosti? Co by to mohlo byt? Diky

    • 2 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem PetrKV,

    Chtel jsem se zeptat kdo ma uz motor 2,0TDI bez DPF a jake jsou zkusenosti? Zajimal by me 103kW PD(ten mam 01/2010) a take soucasne 103kW CR a 125kW CR. U toho meho PD to pry je "jednodussi" dat pryc a soft upravit. CR je novejsi(modernejsi) DPF by tam mel fungovat lepe,ale.. a uprava pry slozitejsi. Kamarad ma 125kW a DPF odstranen,auto jezdi super.Ale po nejake dobe mel zavadu,auto prestalo jet a na diagnostice nic.Po dlouhem badani zjistili,ze uprava softu k DPF zapricinila,ze neukazuje i dalsi zavady,coz je celkem problem,v jeho pripade to byl mega problem.. Upravce softu,docela znamej upravce elektroniky,Chipy atd..s x letou tradici a dobrym jmenem.

  14. Ahoj všichni,mám problém se svým Supem II vyrobeným 2008,motor 103kW BMP (PD) Jsem první majitel a auto má najeto 80 tisíc,auto je jinak celkově v perfektním stavu,úbytek oleje v intervalu 15tkm žádný. Z motorového prostoru se při akceleraci ozývá pískavý až hučivý zvuk,jako asi v tento moment vás tak i mě hned napadlo že to bude turbo,to si ale teď nemyslím.Za prvé má auto málo najeto,kvalitní olej měním co 15tkm,turbo po rychlejší jízdě dochlazuji,za studena mu nedávám takže si myslím že z mého zacházení by turbo neodešlo (pokud by to nebyl šmejd z výroby).Druhý důvod proč si myslím že to není turbo je,že když motor vypínám z volnoběžných otáček (v kterých turbo u t…

    • 2 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Rodger,

    Zdravím, neví někdo co znamená, když VAG hlásí 4629 Vstřikovací ventil válce 3 - N32 r.v. 10/2010 Dík.

    • 2 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Kazimir80,

    Zdravim pánové, posledních pár dní se mi stává, že nechce chytnout motor. Je to 125kW, manuál, v Superb2 a chová se to tak, že motor netočí a přístrojovka nic nehlásí. Za pět minut třeba chytne. Nicméně na čerpačce, když člověk spěchá, nebo když mi to nedejbože chcípne na silnici je to fakt na zabití. Dělají mi to oba klíčky. Startuju s vymáčknutou spojkou, ale upřímně nevim, jestli se to neváže třeba na zařazenou rychlost? Případně bude něco schnilýho v elektronice. Auto je půl roku starý, takže uvažuju o servisu - snad mně vemou po svátcích, každopádně jestli to někdo už řešil, rada potěší. díky a hezký svátky K.

    • 5 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem GeorgeTDi,

    Zdravím pánové. Chci se zeptat. Dnes jsem si všimnul u svého superba, že při neutrálu vychází z podmotoru divný zvuk. Jakoby lamely spojky dřou o sebe, s přidáním otáček se to zrychluje ALE jakmile vyšlápnu spojku tak je ticho jako dříve za normálu. Při opětovném puštění spojky zase to samé. Při jemném vyšlápnutí spojky hluk ústává podle sešlápnutí. Co to může znamenat? Nějaké ložisko na spojce? Nebo setrvačník (nedochází ale k vibracím přenášeným do kabiny)? Nebo úplně celá převodovka? Díky za rady, Jirka

    • 1 odpověď
    • 4,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem wsharan,

    chtěl jsem se zeptat na kolik otáček dostanete motor při sešlápnutí plynu když stojíte? já jsem si nedávno všimnul,že když stojím a mám buď "P nebo N" a když sešlepnu plyn,jako když bych to chtěl protůrovat tak se dostanu jen kolem 3 000 otáček,je to normální?když jedu není problém se dostat samozřejmně až k omezovači. dík za odpověď.

    • 6 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem grino,

    Pred mesiacom som si kupil SB, a pri 1500 otackach mi moj motor 125 KW vytvara hlucne vibracie. Su o to hlucnejsie, ked cez toto otackove pasmo prechadzam bez zataze. Napriklad po vyradeni. Ma niekto s tymto javom skusenosti? Jano

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 4,6tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Red Dwarf,

    Zdravím kolegové, četl jsem o tom, že by se po jízdě mělo dochladit turbo. Děláte to reálně někdo? Já dneska zkoušel nechat motor minutu běžet a teplota mi klesla z 97 jen o stupeň dolů. Má to cenu? Mám SUPa II 2.0 TDI CR 103 kW.

    • 18 odpovědí
    • 17,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem hunape,

    Ahoj, mám Supa II, r.v. 2009, najeto 120 tis. km, dovoz z Německa, origo ověřené kilometry, ale teď se mi stalo několikrát po sobě, že jedu na čtyřku cca 50 km/h ve městě, na volnoběh cca 1500 otáček a po přidání plynu motor několikrát cukne...Nemyslím si že to jsou vstřiky, jelikož při přidání plného plynu se to neděje pouze při lehkém "městském" šolíchání...Poradíte mi??? Myslíte, že se tahle závada zapíše do VAGu, nebo budu muset jet s počítačem a čekat než se to stane??? Díky Petr Plzeň

    • 3 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  22. Chtěl bych poprosit majitele tohoto typu motoru, o zkušenosti s otáčkami motoru při jízdě. Při vyšších rychlostech cca nad 70km/h se mi zdá vše v pořádku. Problém se vyskytuje při zařazení režimu "D" a rychlostech cca 50-60km/h - motor jede na "pětku", nebo "šestku" při otáčkách cca 1200-1300. Jsem zvyklý na předchozích autech s manuálem vždy podřadit a mít min. 1500 otáček. Zde si to automat řídí vše sám. Pokud podřadím pádly pod volantem např. na 4, převodovka automaticky po cca 10-20 vteřinách opět přeřadí na 5, nebo 6.. Nevíte prosím někdo proč se tak děje? V autoservisu mi řekli, že je to normální a motor využívá svého výkonu k optimální spotřebě. ...uším …

    • 2 odpovědi
    • 5tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem sláňa,

    Mám SII 2.0 103kw PD DPF... občas mi vynechává jeden válec, ale diagnostika mlčí.. Zejména se to projevuje při regeneraci DPF... Už mě napadá jen špatnej vstřikovač...Nemáte někdo změřený hodnoty počátku vstřiku při volnoběhu??? Já mám hodnoty u jednoho válce až ke 100. Ostatní jsou kolem 60... Potřebuju čísla ke srovnání. Oficiální hodnoty jsem nenašel... Díky...

    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem vetrovsky,

    Mám dotaz na téma výskytu nafty v oleji u S II combi 125 kW 2,0 CR . Mám čtyři měsíce nového superbika a stačil jsem najet necelých 13.000, Km. Poukazoval jsem na na spotřebu a chtěl jsem naučit měřit hladinu oleje a vyklubal se z toho pěkný problémek. Problém prý bude pravděpodobně ve špatné instalaci alarmu...dle vyjádření servisu . Nesetkal se někdo s naftou v oleji? Dík Vozidlo ze servisu převezli do výrobního závodu. Všichni zarytě mlčí, jen test prokázal, že s alarmem to nesouvisí. Na webu jsem ale nalezl jiné vysvětlení ... Problém v regeneraci filtru pevných částic. V tom filtru pry probiha pasivni a aktivni cisteni: PASIVNI je mimo mesto pri teplotach 300st…

  25. Zahájeno uživatelem kas,

    Ahoj, rozhoduji se, zda koupit 4x4 TDI 2.0, 103 kw v kombinaci s automatickou převodovkou DSG. Někteří mne ovšem od této verze odrazují. Údajně auto nemá výkon a doporučují mi oželet 4X4 a koupit TDI 2.0, 125 kw DSG. Má někdo z Vás zkušenost s tímto typem 4x4? Je auto podle Vás líné, nebo nižší výkon 103kw v porovnání s 125 kw je zanedbatelný? Vozy 4x4 s DSG jsou v nabídce cca od 11/2010. Díky za odpověďi. K.

    • 29 odpovědí
    • 17,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.