Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Michal CH.,

    Zdravím panstvo,koupil sem 2 týdny na zpět Superba 2.0 TDI CR 103kw,natankoval sem efectu všechno v pohode,,dojel nádrž a natankoval vervu,nechal sem to přes noc stát a ráno sem se rozjel a od 1300 ot auto cuka a po 200 metrech se to zlepší a pak to neudělá celej den,až když to stojí celou noc a dělá to už celej tyden. Zkoušeli jsme dnes výměnu pal filtru a žádná změna,nevíte čím by to mohlo být? Vstřiky či nějaká mechanická část? Žádná chyba nevyskocila (zatím se mi nepodařilo to napíchnout na diagnostiku) Děkuji za všechny rady

    • 3 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem jakubhudec,

    Dobrý den, hledal jsem obdobný problém jako mám já, ovšem nenašel jsem. Možná jsem ale hledal blbě. Mám SUP 2.0 TDI CFFB najeto 200 000 dovoz z DE. Po půl roku od koupě vozu šel z vozu trochu bílý kouř a cítil jsem zápach z nádrže chladící kapaliny, která se ovšem příliš neztrácela (za 8000 jsem dolil cca 300 ml.). Na olejovém víčku ovšem žádný film, v oleji také žádná kapalina (to potvrdil i mechanik v servisu). Problém s vytápěním vozu v interiéru jsem neměl a nemám, jakýkoli zápach z motoru do interieru vozu nejde. Po konzultaci jsem nechal vyměnit EGR ventil, jako velmi pravděpodobnou příčinu problému. Mechanik přitom poznal, …

      • Díky
    • 3 odpovědi
    • 4,8tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Sorentak,

    ahojte...mam taky problem so svojim superbom ze dnes sa pri vonkajsej teplote 36 stupnov zacal prehrievat...tempo 90km/h a mierne zvysena teplota na prvej palicke za 90 stupnov...ale ako nahle som ho trosku prehnal teplota sa vysplhala na 110 ci kolko ma ta vacsia ciarka pred cervenym polom... co to moze byt za poruchu? v expanznej nadrzke nie je ziadny bordel po oleji alebo vyfukovych plynoch...dakujem

    • 2 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem PedrosCZ,

    Ahoj všichni, žádám Vás o konzultaci... Pár měsíců se potýkám s tím, že mi u SII FL combi 103Kw (CFFB), najeto cca 200tis. km, začal motor tak divně pocukávat ve 4 až 6 kvaltu při otáčkách okolo 2tis. Při nižších kvaltech to nedělalo. V minulosti to také samozřejmě nedělalo. Začal jsem to řešit až teď protože se to víc a víc objevovalo a začala mi i rapidně stoupat spotřeba (průměr 6-7l), jindy cca 5l, i klidně mín na dálnici. Když jsem plyn při vyšších kvaltech více sešlápl, cukání okamžitě přestalo. Prostě cukání se objevovalo když jsem chtěl jet na dálnici na spotřebu, při mírně sešlápnutém plynovém pedálu. Je mi jasné, že nemůžu jet 100km/h na 6ku při 1200…

    • 6 odpovědí
    • 13,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Noisia,

    Ahojte, jedna sa o superb 2 CFGB,220 000 km. Vymenil som 2 vstreky za repasovane, chvilu sa zdalo ze vymena vstrekov pomohla (merane hodnoty vstrekov boli ok).Obcas sa ale stane, ze pri strate citit biely stiplavi dym, a mierne zachvevy motora.Takisto, pri akcelaracii a tocenie motora do vyssich otackok troska zvysena dymivost.Hodnoty DPF su 12.36g.Tento stav sa zacal diat asi po 2000km po vymene 2 vadnych vstrekov. Dakujem za kazdu radu.

    • 1 odpověď
    • 3,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Speedy3484,

    Ahoj všem jdu si pro radu auto startuje normálně někdy jede třeba 50km bez problému když pak z prudka přidám padne do nouze znovu nastartuju a spadne to zvona děla to nepravidelně jak se zachce mám Superb 2,0 125 kw cfgb chyba je nízký tlak v railu nemate někdo zkušenost Spoiler

      • Pozitivní
    • 11 odpovědí
    • 12,9tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem kenanab,

    Superb 2,0 TDI CFFB 103kW Po prvním startu má motor na volnoběh cvakavý zvuk , který zmizí po pár metrech jízdy. Chod motoru je plynulý, bez vynechávání. Dělají to hydroštely?

    • 1 odpověď
    • 3,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem keymaker,

    Ahoj, nenašel jsem takové téma, takže pokud tu je, tak sorry. V poslední době při ohřátém motoru se otáčky drží místo okolo 800 až okolo 1000. Při nastartování OK, ale potom už takhle. Nevíte čím by to mohlo být? Poslední servis před cca 13 tis. km a dělaly se rozvody. Jinak nic... Díky Key

  9. Host LUKEPENGUIN

    Dobrý den. Mám pár otázek co se týče tohoto motoru. Mám totálně zadělaný dpf, který půjde co nejdříve na regeneraci. Zajímají mě ale jiné věci. Auto padá do nouzáku, svítí kontrolka motoru, žhavení, a nečekaně dpf?. Na diagnostice mi to ještě v hodilo chybu na regulaci tlaku turba. Zajímá mě, zda-li mohou být tyhle věci zapříčiněny ucpaným dpf?? Jako tak nějak tuším, ale více hlav se dobere lepšího výsledku. Co to popřípadě může být za poruchy mi napište / poraďte prosím do odpovědi. Je mi jasný že do toho auta finančně zahučim protože po nákladných opravách plánuji úpravy v dieselpower, ale auta se zbavit nechci..... Kastle je v topu, lak jak nový, interie…

    • 4 odpovědi
    • 4,3tis zobrazení
  10. Host LUKEPENGUIN
    Zahájeno uživatelem Host LUKEPENGUIN,

    Zdravím, mám Supa 2.0tdi 125kw cbbb, nevíte někoho z Liberecka či blízkého okolí kdo je mi schopen vyndat dpf, nahradit ho za downpipe, a upravit ŘJ aby vše fungovalo?? Už mám toho nesmyslu plný zuby+chci dávat hybrida ..... Díky za odpovědi ?

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Rostišrot,

    Sup II 2.0TDI 125kW DSG - CBBB Dneska se mi objevily na autě divné pazvuky. Dost těžko se popisují a při nahrávání videa na telefon nejdou moc slyšet. Tak to zkusím i když budu asi plácat páté přes deváté...Jev je takový, že při 2 a 3 stupni jde nejspíš od převodovky divné klepání/praskání/rachtání. Ale jen, když jedu např. pomaličku na zařazenou dvojku a popustím plyn a zase hned přidám, tak v tom lehce zaklepe, na třetí zařazený stupeň už je to zvukově slabší, ale taky se to ozve. Od 4-tého stupně nahoru už nejde slyšet nic . Podotýkám, auto jede normálně, žádné škubání ani nic podobného, jen ty pazvuky. A pokud se rozjíždím plynule, tak nejde slyšet vůbec nic - jen k…

    • 4 odpovědi
    • 11,9tis zobrazení
  12. Ahojte tak dneska se mi stalo že motor skončil do nouzaku. Po vymazání závady je to chvíli ok ale pak zase naskočí. Nevíte čím by to mohlo být? Děkuji za rady. 5169 - snimac plniciho tlaku (G31) P0238 00 [168] - signal prilis velky Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 3 Kilometry: 212790 km Datum: 2056.14.14 Čas: 17:48:15

  13. Ahoj, chtěl bych se zeptat nes mi vyskočila chyba na diagnostice: p0113 - obvod snímače teploty nasávaného vzduchu 1, vysoká úroveň 1 pole. Signal je příliš vysoký.chtel bych se zeptat zda nemáte zkušenosti s touto chybou ? Na schématu je to sensor plnícího tlaku (20)? děkuji za rady. Díky tomuto senzorů mi ani nejde regenerovat dpf filtr ani přes diagnostiku.

  14. Zahájeno uživatelem k.u.b.o,

    Zdravím, auto za studena naštartuje na šupu, ale keď sa nahreje a potom vypne, už nenaskoci a ani nepretočí s motorom, musím počkať kým vychladne motor. Zákon schválnosti, keď prídem do servisu štartuje vždy ? r.v 2009 125kw CR 4x4

  15. Zahájeno uživatelem PATRIK55cz,

    Dobrý den. Mám Škodu Superb II 2.0TDI PD (2010), a zajímalo by mě, jestli když si nechám upravit výfuk (na laděný Ulter Sport Duplex nebo výfuk FOX, a nedat tam středový tlumič) Jen jestli by to DPF-ku mohlo nějak vadit? Jo a když tam nebude ten středový tlumič, bude jim to na technické vadit, nebo si toho nevšimnou (jak jsem koukal některé superby ho totiž mají a některé ne) Má někdo zkušenosti? A nejlépe třeba i ukázku zvuku ;-) Díky!

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem pavrom,

    Nemá někdo zkušenost s touto závadou ? Při prudším přidání plynu během jízdy se ozve z motoru jakési klapnutí. Nejvíce se to projevuje např. při střídavém pouštění a sešlapování plynového pedálu např. při pomalém vjíždění do řady zaparkovaných vozidel. Dojem mám , jako kdyby tam byla nějaké vůle při záběru motoru. V servisu vyměnili kineťák , zkontrolovali všechny silenbloky a nic se nezměnilo a neví si rady. Auto Superb II, v záruce, DSG, 4 x 4, najeto 30.000 km.

    • 3 odpovědi
    • 4,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem filipspacek,

    Zdravím všechny, nemá někdo náhodou tabulku obsahující hodnoty kompresních tlaků pro motor 2.0TDI PD BMP? Mám dílenskou příručku, ale ta tabulku neobsahuje. Namísto toho obsahuje text: "Kontrola kompresního tlaku se provádí v režimu řízeného vyhledávání závad diagnostickým, měřicím a informačním systémem vozidla -VAS 5051 A- pod „opravárenskou skupinou 15; Hlava válců/ventilový rozvod; Dílčí systém, okrajové podmínky; Diagnostický objekt: špatný kompresní tlak “." Snažil jsem se to tady najít, ale nenašel. Na googlu jsem našel "Compression ratio 18.5". Předem všem děkuji

    • 0 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem tomvata,

    Ahoj, mam takovy problem na diag. my to pise tyto chyby nemohl by nekdo poradit co vymenit ? Nebo neresil uz nekdo tyhle chyby? Auto pada hned do nouze.

    • 0 odpovědí
    • 4,8tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem jimmmik,

    Ahoj všichni supáci. Řeším takový nešvar a leze mi to na budku, proto prosím radu nebo zkušenost. I kdyby nakrásno jsem chtěl origo servis Škoda, musím jim vyoslit, o co jde a ne vždy vědí a jen vyměňují náhradní díly. Někdy je mechanik lepší než mechanik ve Škoda auto za nekřesťanský prachy a předražený díly. Popíšu závadu nebo lépe situaci: Jedná se o Superb combi II 103 kW, 2.0 TDi CR DSG 4x4 najeto 235 tis. km r.v. 2012 Všiml jsem si, že při jízdě mi v pásmu 2100 – 2300 ot/min vibruje auto od motoru. Nijak, že by se mělo rozsypat, ale vibruje – není asi nejlepší pro motor. Je jedno jestli je v tahu nebo podřazuje při brždění. Pak jsem si všiml, že to sam…

  20. Zahájeno uživatelem MiTer77,

    Zdravím,chtěl bych se zeptat,mám superb II 2009 Při řazení rychlosti 3,4 při nízkých otáčkách se mi klepe a jakoby skáče cele auto.Jak se otáčky dostanou výš vše je v pohodě a jede hladce. Neví někdo co s tím ?

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem greensuperb,

    Zdar panove.. nenasiel som tu temu s mojou prosbou ani mimo fora. Vedel by mi niekto poradit ako vymenit chladiacu kvapalinu v celom okruhu respektivne kde to ma vypustaci ventil? Mam CBBB 2009 rok Dakujem

    • 2 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení
  22. Zdravím, mám superba 2.0 tdi 125 kW a ráno jak se rozjedu a mám 3 kvalt 1500 otáček a najednou dám více plynu tak se auto rozklepe a jak se dostane nad 2 tis otáček tak je vpořádku jakmile ujedu 500 metrů vše je v naprostém pořádku, vstriky jsou vpořádku egr byl vyměněn a včera bylo vyčištěno sání.

      • Pozitivní
      • Líbí se mi
    • 2 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem ROMANbyo,

    Čaute ľudkovia, neviem kde hľadať tú správnu radu a tak skúšam toto fórum. Nejaké to základne info: SUPERB II 3T5 rv. 2011, 229 000km, 2.0 TDI CR (CFFB), auto vyrobené v Nemecku, servisované v Nemecku len v autorizovaných servisoch do roku 2019. Následne auto bolo kúpené a prevezené na Slovensko do bazáru kde som si ho vyhliadol. Kde je problém? Auto pri kúpe prešlo štandartne kontrolou a všetko vyzeralo fajn. Hodnoty na DPFku boli cca. 35g čo mi bolo povedané, že je v norme nakoľko ten filter už má svoje roky. Takže autíčko som kúpil, týždeň sa povozil len tak po meste a následne som vycestoval do Nemecka cca 1100km. V polke cesty za…

    • 13 odpovědí
    • 26,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem nugge7,

    Zdravím, mám problém Škoda Superb 2 2.0tdi, 103kw, 2010 jde mi z výfuku štiplavý kouř, auto jede normálně,žádná kontrolka nesvití auto se chová normálně. Jen někdy zakouří (modře). Unik oleje či vody není. Díky za odpověd

      • Pozitivní
    • 4 odpovědi
    • 5,5tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem skvul88,

    Zdar, lijete někdo po výměně oleje do nového tento přípravek? Metaltec-1 Já ho tam teď nalil po třetí, tedy vždy po výměně oleje a filtrů a to je po 10 tisících. Díky za názory a info

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.