Přejít na obsah

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou


598 témat v tomto fóru

  1. Problém s řazením

    • 10 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.6k zobrazení
  2. Benzín v Naftě 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 26.9k zobrazení
  3. Asi spojka kaput???

    • 10 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 17.2k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
  4. DUU spojka vibracie

    • 8 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  5. prevodovka-rada

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 18.9k zobrazení
  6. predohrev motora DEFA

    • 22 odpovědí
    • 18.7k zobrazení
  7. O1 - Redukce prevodovky

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  8. Převdovka 6-ti stupňová

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  9. Hluk v prevodovce

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  10. Řazení z H na SEQSHIFT

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  11. převodovka 1.6 55kW

    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  12. Ř.Jednotka 4x4-Haldex

    • 5 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  13. Vymena spojky

    • 7 odpovědí
    • 3.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ani by mě to nepřekvapilo. 
    • Ten Arteon,co jsem s nim jezdil,ma sice o 40 tkm mene najeto a je o pul roku mladsi,ale ma slabsi vybavu a ke svemu supovi bych musel prihodit 180 tis.,to se mi nezda jako uplne dobra volba. To si radsi udelam podvozek za par tisic na svym aute,ktere mam prolezle a znam ho,nez jit do rizika dalsi ojetiny a jeste v tomto pripade s dsg,to ne. Pokud uz bych mel koupit neco dalsiho,tak pred Arteonem by dostala prednost Audi A6 4g....vratil bych se tam,odkud jsem zbytecne odesel.
    • Dobrý deň včera sa mi stalá nemylá vec išiel som hore kopcom na 4ke 55kmh, predomnou ato začalo náhle brzdiť tak som podradil do trojky a z trojky nevedomky do 1ky cca 2000-2500 otáčok, s autom tak huplo napred. Od vtedy mám problémy že auto strašne rezonuje pri akcelerácii alebo keď su nízke otáčky, čím prudkejšia akcelerácia tým hlasitejší zvuk, pri jazde 140kmh auto rezonuje a auto pravidelne zatrasie v intervaloch cca 3 sec. Spojka ide lahučko pekne a tak isto aj radenie rýchlosti. A do toho je počuť jak keby ste štrngali klúčmi, ten zvuk ide od motora. Budem rád za info ak už niekto niečo podobné riešil.
    • Dendooo> uvědom si, že si tam můžeš sám nalít co chceš, až budeš mít problém tak se tady asi chlubit nebudeš 😀
×
×
  • Vytvořit nový...