Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 10.2k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  1. podložky

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  2. tlumic

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  3. Poklice na O1

    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  4. značení tlumičů

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
  5. O1 pruziny a vyska vozu

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 15.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  6. samostav rucni brzdy

    • 8 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
  7. Zadek nebrzdí

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  8. brzdy

    • 6 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  9. pravá tyč řídící

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  10. Balik "ZLE CESTY"

    • 12 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 11.6k zobrazení
  11. Silentbloky

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  12. Kombajn tlmice

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Reklamovať znovu, alebo zmeniť servis. Toto normálne určite nie je. Ide to z pravej strany?
    • Ten prípravok nie je zatiaľ pre autorizované servisy v povinnom vybavení a teda majú možnosť si ho požičať z tzv. požičovne prípravkov Škoda Auto. Prípravok je zrejme jeden pre celé Slovensko takže ak ho má jeden servis požičaný, ďalší musí čakať pokiaľ sa prípravok vráti do požičovne .
    • Zdravím, mám otázočku na systém prerušenia dodávky paliva pri MPI. V zaradenej rýchlosti, keď pustím plyn nad 2000 otáčok/min sa tento systém aktivuje a prietok paliva je 0,0L/100km a od 1500 otáčok/min už pekne začína opäť vstrekovať, čo viem že má tak byť. Akonáhle však pustenie plynu urobím v rozmedzí 1500 až 2000 otáčok/min nenastane prerušenie paliva a systém stále vstrekuje určité minimálne množstvo paliva. Je to normálne, že v tom rozmedzí 1500 až 2000 otáčok/min nenastane prerušenie paliva? Bola menená škrtiaca klapka, predošlá bola pokazená, tak sa chcem uistiť, či to tak má alebo nemá byť  
    • A jak to poznal ? To tak straka přes výfuk kameru nebo co 😀   Jinak Verva 100 na normalni jezdeni mi moc nedava smysl pri vyssi cene 6kč/L oproti normalni n95 na nejlevnejsi benzince u nas 😀 kde se tankuje normalne a nic se nedeje. Nase firma do lonska tankoval benzin a naftu jen robinoil a fabky tsicka nemelo problem najizdet ke 400t km bez aditiv jen s normalnim servisem po 15t km
    • já jsem tonu O III řešil tak, že jsem při dlouhých cestách na nafoukl bederku naplno a jezdil jsem knoflíkama nahoru a dolů a v podstatě je to úplně stejný princip jako když je zapnutá masáž na tom sedadle. Akorát jsem to tlačítko musel držet a jezdit nahoru dolů.
×
×
  • Vytvořit nový...