Nechal jsem čipnout ze 77 na 94 (powertec). Kromě převodovky to jsou stejné motory, takže proč nejít výš? Do techničáku jsem nic nedával. Průběh výkonu není úplně sametový jako origoš. Je tam kopanec na 2000 a pak už celkem lineárně táhne do 4500. Spotřeba oleje furt stejná (0,5l na 10 tis), převodovka (6q) drží, spojka v cajku, elektrika OK, mám to už přes 4 roky, 50tis km, a 2 technické prohlídky. Všechno v pohodě. Spotřebu neřeším, ekonomická jízda po okreskách za 5, plně naložený s rodinou po dálnici za 7,2 (včetně rakve a gum š.225).
Subjektivně mi auto přijde divočejší, splašenější než výkonnější, ale pokud půjdeš z 63kw tak to už bude znát. Nevim teda jak 5q, ale 6q na druhý stupeň je bomba 😉
Ale 1.4 tsi z toho neuděláš.
Já jsem se na to také zaměřil a ostatní mají pravdu, stál jsem na slunečném parkovišti se zámkovou dlažbou, přední kamera ukazovala nádherně, modré nebe, pěkně ostré auta okolo a hlavně byla ostrá i kompletně zámková dlažba a zadní stejný pohled, nebe přesvětlené auta u mě málo ostrá, auta dále rozmazaná a spáry zámkové dlažby jsou rozpoznatelné jen těsně za autem a dále jen bílej flek, jak když je kamera špinavá...
Už to tedy někdo prosím řešil na záruku a jak dopadl?
Xkali to přední okno trvá tak okolo 5 minut, ale funguje mi to v pohodě i při mrazech co jsou. Včera u práce -12 a po 5 minutach to bylo dole… je ale pravda že jsem ze začátku taky přemýšlel, jestli to vůbec jde, protože jsem přecházel z O3 a tak to
bylo hned patrné..
áno , odkaz zo škoda dily je spravny diel , bez vypichovakov to nevymenis ...
hlavne tu nikde nevidim nejaku diagnostiku , toto je take strielanie od pasu ... tato vecicka robi konkretnu chybu v diagnostike
Dávám jeden "zimní" dotaz. Vyhřívané přední sklo, jak jsou teď mrazy pod -10, tak je ráno sklo ojíněné námrazou. Nastartuju a zapnu výhřev předního skla a nic. Dneska jsem to vzal infrakamerou a sklo i po 5 minutách mělo stále -11st. (ofuk na sklo vypnutý, puštěný na nohy, aby to neovliňovalo měření). Sklo rozmrzne až ofukem teplého vzduchu. Takže zítra jdu prudit do servisu.