Přejít na obsah

Elektrika


3367 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 5.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
  1. VAG chyby

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  2. VAG co to znamená??

    • 10 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  3. vag com

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  4. VAG COM

    • 23 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  5. vag com 304+kpower

    • 4 odpovědi
    • 6k zobrazení
  6. VAG com 409.1+304

    • 6 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  7. VAG diagnostika

    • 13 odpovědí
    • 28.8k zobrazení
  8. Vag EEPROM programer

    • 12 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
  9. VAG eeprom programer 1.3

    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  10. vag kabel

    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  11. VAG kabely

    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  12. VAG Praha - sháním

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  13. VAG přes USB 1 2

    • 27 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  14. VAG tacho

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  15. VAG test Octavia I/2004

    • 2 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
  16. vag v olomouci

    • 5 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  17. Vag vs zhavici svicky

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  18. VAG-COM

    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  19. VAG-COM

    • 5 odpovědí
    • 3.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zjistil někdo už způsob jak vyřadit to dobíjení a ponechat funkční SS?
    • Dobrý den,  prosím o pomoc, jestli už se Vám něco podobného nestalo, nevím už kam sáhnout. Na Superbu 2 - 125kw, r.v 2008 - DSG, při jízdě a vyšší teplotě, při otáčkách 3500 a více mi vozidlo padá jakoby do nouzového režimu. Děje se tak při sešlápnutí plynu a třeba předjíždění. Po vyřazení do N a zařazení na D se opět chytne a jede. Vyměněné bylo palivové čerpadlo, palivovy filtr a i ventil tlaku na Rail liště. Diagnostika nic neukazuje. Ale vozidlo se jakoby pořád snaží spadnout za daných podmínek do nouzáku. Předem děkuji.
    • V dilenske prirucce, stejne jako tu tabulku. Dam ti sem vetsi screenshoty, ale nic vic tam fakt neni. Coz mi prijde teda zvlastni, ale je to tak.
    • Tak dnes taktež namontováno, v pohodě za cca 10 min, reflex lišty jsem nejprve ubrousil západky skoro až k osazení poté nacvakla do nosné lišty a tu poté na naraznik, uplně v pohodě, nechtěl jsem dělat díry do narazniku. nakup LN autodily 3017 kč včetně PPL. KODIAQ L&K 2.0TSi 2021
    • Taktak. Po prvním otevření ohřáté chladící kapaliny tam tlak musí být. Ale pokud od prvního otevření nezchládla, tlak už tam být nemusí. Leda by se dostala teplota na bod varu a systém se opět natlakoval. Ale při nějaké couračce tam nemá tlak jak vzniknout. 
×
×
  • Vytvořit nový...