Odpoviem si sam, ked sem nikto nepise. Mal som dole hlavu na mojom fsi a pri tej prilezitosti som vycistil vsetky ventily (lavy je vycisteny). Motor ma 270 tisic km a takto nejak ventily vyzerali. Motor fungoval bez chyb, nejaka vrstva karbonu tam bola ale nemala nejaky zasadny vplyv na funkcnost. Cize toho karbonu sa az tak velmi bat netreba.
normálna spotreba to nie je rozhodne , dobré nežerú na interval 15 nič ... ale zase nie je to ani nejak extra drahá generálka na tom , urobiť komplet hlavu , rozvod ktorý aj tak treba , vpredu pozreť či netečie odlučovač a nové piesty
a ked neodpovida? ELSA nie je dogma pre nové auto a nie natož pre 15 ročné herky ...
urobiť 1,2TSI solídne , tj olej , všetky filtre , sviečky , odlučovač oleja , rozvod aj s olejovým čerpadlom , pretesnenie predného držiaku , vyčistenie klapky je v prípade poctivej roboty pre jedného človeka kľudne celý deň a to som ich pár robil ... ale zase musím povedať že všetky kde sa to komplexne a raz urobilo jazdia super ... také tie zliepance že urobíme rozvod , o pol roka pretesníme predok , o dalsi polrok odlučovač to stojí vždy za prd ale majitel si mysli ako ušetril