Přejít na obsah

158 témat v tomto fóru

    • 54 odpovědí
    • 81.6k zobrazení
  1. Zimní pneumatiky 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 42.9k zobrazení
  2. Letní pneumatiky 1 2

    • 25 odpovědí
    • 23k zobrazení
  3. 14" kola

    • 7 odpovědí
    • 13.7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  4. Zadne tlmice Felicia

    • 6 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  5. Vibrace felicia

    • 1 odpověď
    • 4.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 20.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  6. zadní brzdy na Feldu

    • 2 odpovědi
    • 6.2k zobrazení
  7. Disky, problém

    • 1 odpověď
    • 6.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 16.6k zobrazení
  8. 15tky kola na feldu?

    • 19 odpovědí
    • 33.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 10.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 8.4k zobrazení
  9. Vibrace volantu 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 49.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 19.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Měl jsem ve služebním autě cca 3 roky (100 tis. km) a motor mohu doporučit, ať už z hlediska projevu nebo spotřeby. Ty problémy byly spojeny s cukáním při studena, kvůli tuším menšímu vstřiku paliva kvůli emisím. Občas si motor bral malinko více oleje (cca 1 litr se doléval mezi výměnami), ale to závisí na stylu jízdy a dle Škody je toto prostě normální. Oproti naftě 2.0 TDI 110kw 7DSG, kam jsem se opětovně vrátil, tam samozřejmě chybí krouťák, takže pokud je auto naložené, je to občas poznat a člověk musí často podřazovat. Tím se dostávám k za mě jediné věci, která je individuální, ale mě osobně na tomto motoru štvala a to je řazení. Motor začne reagovat cca od 2500 ot/min (do té doby to je trápení auta) a člověk se nesmí bát ho točit a točit, stejně jako každý jiný benzín. Za mě je to auto ideální do města a občasné delší trasy. Spotřeba i při dynamické jízdě cca 6,3-6,8l/100.
    • Ta rez jde sundat i chemicky, Iron Out a podobné přípravky. Nemáte někdo číslo těch lepších destiček (Ferodo?) pro plné (neventilované) kotouče, jako jsou na obrázcích na minulé straně (tuším 27-28 cm)?
    • to som prekvapeny. dvere som mal dole uz snad 10 krat a ten plastovy zobak posobi na mna velmi pevne a nie je uplne trivialne ho z toho plastoveho protikusu dveri dostat-teda ak sa bavime o tom zobaku ktori je priamo u klucky, neviem teraz z hlavy ci je tam aj iny
    • tu sa píše niečo o zobrazeni priamo na budikoch   https://www.briskoda.net/forums/topic/368574-vcds-options-on-superb-iii/page/97/
    • Ok, dekuji za info. Objednavam tedy toho dvouplosneho cinana a dam vedet jak to slape ci neslape
×
×
  • Vytvořit nový...