Přejít na obsah

Motor 1.6 TDI CR


163 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,1k zobrazení
  1. chip 81kW - zkušenosti

    • 19 odpovědí
    • 24,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  2. 1.6 TDI 66kw

    • 2 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6,9k zobrazení
  3. Octavia 3 svítí servis

    • 2 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
  4. Oprava motoru

    • 8 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 7,3k zobrazení
  5. Zabeh 1 2

    • 29 odpovědí
    • 7,9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Je dražší a těžší a je určena prioritně pro "rekuperační dobíjení-šoky". Fungovat ti bude, ale podle mne ti to žádná přínos nepřinese.
    • Ahojte, zkoušel jste někdo EFB baterii do starších benzinových 1.4 16V BXW?    Jezdím na denní bázi krátké trasy, o víkendech dálnici a povedlo se mi takto během dvou let odrovnat obyčejnou Bosch 44Ah baterku. Na vině teda bylo i více faktorů, zejména nějaké elektrické problémy s kolísáním napětí a špatnou kostrou.    Teď už mám celou dobíjecí soustavu novou, tak zvažuji, že bych tam dal EFB baterku, která se s častými starty popere lépe. Altík dává dostatečné napětí okolo 14.3V, aby ji zvládal udržovat a dobíjet.    Zkušenosti?    Děkuji 🙂
    • Originál OK, Castrlon ani Shell, který postuješ tam nedávej bude to řadit špatně, 75W90 do těch to převodovek už nepatří. Febi komprosim ale dost lidí tvrdí že pak špatně fungují synchrony za studena. Někdo tu doporučoval top tec od Liqui a po osobní zkušenosti můžu potvrdit že pro MQ200 funguje perfektně, rozhodně lépe než Spirax, který řadil velmi špatně a lépe než Febi, který sice za tepla už řadí dobře ale za studena a v zimě se mu taky moc nechce. https://www.motora.cz/autokosmetika/neroztrideno/na-roztrideni/prevodovy-olej-top-tec-mtf-5300-70w-75w-1l-214367029.htm   Problém totiž je že u převodovek MQ200 od roku 2016 jsou převodová kolečka z molybdenu a původní oleje které fungovali tj. 75W-90 nefungují dobře. U originálu není jasné o co přesně jde ale oleje 70/75W zdá se budou originálu velmi blízko.  Teoreticky bych si tipnul na originál toto: https://www.motora.cz/oleje/castrol/prevodove-oleje/transmax-manual-v-75w-80-1l-147623941.htm
    • Proč myslíš? Pokud jsou písty v pořádku, tak výměna ojničních ložisek a nové kroužky podle mě posune motor k velmi dobrému stavu, pokud nejsou poškozeny stěny válců tak si nemyslím že by mohl udělat něco víc.   Co se týče chemie, tak teoreticky můžeš na noc nalít do válců BG na dekarbonizaci ale před zpětným namontování svíček musíš všechnu tekutinu z válců odstranit. Videa na youtube dokazují že to karbon tím to způsobem z kroužků odstraní, na druhou stranu je otázka jestli jsou kroužky v pořádku a třeba nejsou polámané nebo jich část nechybí. 
×
×
  • Vytvořit nový...