Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI CR

  1. Zahájeno uživatelem machacek01,

    Ahoj mam dotaz, kdyz se meni rozvody O3 2.0 TDI 110kw je potreba odvzdusnit chladici soustavu. Mate nekdo postup jak se provadi odvzdusneni pres VAG? Diky za rady.

    • 5 odpovědí
    • 28,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem marian.marcin,

    Má niekto z Vás s touto vychytávkou skúsenosť pripadne už aj pod kapotou. Za reakcie ďakujem.https://www.mpmcatcher.cz/

    • 3 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Dandos,

    Ahoj Když mám vyplej motor, tak jde celkem dost slyšet zvuk co je na videu. Asi po každých 5 sekundách to cvakne, jakoby nějaké relátko. Když se třeba 3minuty neotevírají dveře, tak to přestane. Po otevření dveří opět to samé a zase to 3minuty bzučí. Poslouchal jsem i druhý 2.0tdi a dělá to to samé, ale ne tak hlasitě, a po tom cvaknutí se to vypne, třeba po 20sekundách. Nevím odkud to jde, když sem si přiložil ucho, tak mi přišlo že to jde od vysokotlakého čerpadla, ale slyšel jsem to i ze zadu u turba 😅 takže těžko říct.. Ale u toho čerpadla jde i rukou cítit jak to mírně brní. https://youtu.be/EoCcAVshybQ

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem terezavodakova,

    Zdravím, byla jsem na čistění DPF filtru u Škoda Octavia III 2.0 tdi 110kw a po vyčištění se mi rozsvítila kontrolka výfukových plynů. V servise to vypli a řekli, že je asi špatná kontrolka a nechali mě jezdit. Ani ne po týdnu cítím spáleninu z motoru..začal se pálit dpf...protože nebyla špatná kontrolka, ale přímo snímač. V servise mi navíc tuto poruchu při diagnostice 2x zatajili... Po výměně snímače se mi opět asi po 50 km rozsvítila kontrolka... může být už teď dpf zcela rozbitý nebo stačí pouze diagnostika a vymazání závad? Díky

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Miroslav Duchaj,

    zdravim, dnes som menil palivovy filter a vzduchovy filter, po nastartovani mam tento zvuk ktory predtym nebol. Co ho moze sposobovat? https://www.youtube.com/watch?v=Vwvgq4Q1Cqo VID_20210803_094534.mp4

    • 3 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem okta3bk,

    Zdravím,,chci se zeptat na teplotu oleje mám octavku 3 2.0 110 kw při normální jízdě po rovině je teplota od 96C do 109C a do kopce až 123C venkovní teplota byla 30C to se mi nezdá normální ,,nemá s tím prosím taky někdo zkušenost???

  7. Zahájeno uživatelem Birniboy77,

    Zdravím, začalo mi divně cukat auto, jakoby chcípat, při prvních pár rozjezdech (než se nejspíš trochu prohřeje motor). Po zahřátí problém přestane a rozjezdy jsou jak po másle. Pokud je ráno teplota vyšší (třeba 10°C a víc) tak je rozjezd většinou v pohodě. Rozjíždím se po dobu vlastnictví stejně, začlo to až v zimě. Rok 2016, najeto 165 tis km. Dělá to někomu z vás taky? Popřípadě nevíte co by mohlo být špatně? Děkuji za případné tipy(jinak spojka nijak neprokluzuje)

    • 2 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Vápno,

    Ahoj. Dnes jsem zjistil na stránkách škoda, že mám na auto svolávačku. Údajně něco ohledně nějaké komunikace čidel kolem DPF nebo co. Takhle nějak mi to technik popisoval. Na funkci to prej nebude mít vliv. Nicméně už jsem objednán na přehrátí softu. Ráno přivezu a po obědě vyzvedávám. Předpokládám, že je to zdarma. Mám MR2016, Motor 2.0TDI 110kw CRMB Pokud už to máte někdo zasebou dejte vědět, zda se něco nezměnilo v chování auta.

  9. Zahájeno uživatelem martind_,

    Dobrý den, nevím jestli to vlákno tady bylo, ale byl jsem na jarním servisu a při té příležitosti mě přehráli sw mapu motoru, prý skrz katalizátor, aby se rychleji zahříval filtr DPF. Zatím nepozoruji nějakou změnu na výkonu auta, ale co se týče regenerace tak z venku je uplně jiný zvuk, mnohem tišší a kultivovanější.. Vnímáte vy nějaké změny? díky

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem m_michal,

    Zdravim, rad by som sa spytal, ci nemate skusenosti so zvlastnym zvukom 2,0 TDI CUNA 135kW. Vydava taky plechovy zvuk, ktory mi pripomina hrkotanie chladnicky - iba pri studenom motore. Zaroven sa mi niekolkokrat stalo, ze po dlhsom stani motor nechyti na supu, ale toci niekedy aj 5x. Pripadne prve nastartovanie klucom nechyti ani na 5x a druhe otocenie klucom uz chyti na brnk. Takisto ked je motor teply, nema ziadne zvlastne zvuky, chyta bez problemov a vykonovo takisto bez problemov. Prikladam aj nahravku zvuku: https://vocaroo.com/12YHmNwjuffq Mate niekto podobne skusenosti, pripadne tip, kde moze byt problem? Vocaroo 12YHmNwjuffq.mp3

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Maiky27,

    Zdravím, dnes som pri voľnobehu započul tento zvuk s pod motorovej časti. Neviete prosím, čo to môže spôsobovať? Automat DSG 6 Ďakujem za všetky rady. https://youtu.be/BIMFEqnm0v0

      • Díky
    • 6 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Jan Ligas,

    O3 2.0tdi 110kw je normální kouř z měrky oleje za chodu motoru u tohoto motoru? nebo by mohl být nějaký problém někde ? Děkuji najeto 109000km

    • 6 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Mirek,

    Ahoj, u O3 jsem to nikde nenašel, tak snad nezakládám duplicitní vlákno. Mám najeto cca 100t km a vždycky sleduju teplotu oleje i vody, abych nehonil auto za studena. Typické chování vždy bylo, že po zahřátí se už teplota vody držela na 90st (uvažuju co ukazuje teploměr na palubce). Od pondělí se to chová jinak, teplota se na 90 dostane jen po delší rychlé jízdě po dálnici, jinak na okreskách a ve městě je mezi 60-75 stupni (a hodně kolísá). Odpovídajícně mi klesá občas i teplota oleje pod 70 stupňů, ale tu jsem dřív po dosažení 70 stupňů přepínal na rychlost a nesledoval. Mám i nezávislý topení, to dokáže teplotu vody vyhnat nahoru, ale po vypnutí…

  14. Zahájeno uživatelem Ladislav Lukac,

    Ahojte vsetci, poprosil by som Vas o vase skusenosti ako sa Vam zohrieva v zime vasa dieslova octavia, ja mam octaviu 2.0 tdi 7st dsg, modelovy rok. 2019 a v zime ked su minusy mi trva na 90 st vodu aj 15 km, predtym som mal 2014 octaviu 2.0 tdi v manuale a trvalo to max 10, je v mojej problem alebo je to normalne? Hlavne pri 70 st sa spomali rapidne ohrev a pomalicky vyjde na 90 kde potom uz drzi, kod motora mam dffa, dakujem za vase postrehy, ahojte

    • 4 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Devil...,

    Při brouzdání po youtube jsem našel tuto úpravu airboxu a nasávání vzduchu, Jelikož nehovím němčině, zajímalo by mě jestli někdo ze zde přítomných úpravu dělal a zda-li byla ku prospěchu. Dále jsem našel, že hodně lidí vyndavá tu mřížku z Airboxu. Co jsem doufám dobře pochopil, tak by to mělo zvýraznit zvukový projev turba a zlepšit dodávku vzduchu.

  16. Host vomáčka
    Zahájeno uživatelem Host vomáčka,

    Ahoj, měl bych takovou otázku - mám O3 combi 4x4 2.0CR rv 2014 a dneska se mi na přístr. desce objevila oranžová kontrolka motoru, bez dalších informací nebo nějakých náznaků něčeho špatnýho. Pár km od sebe jsem měl servis škoda, kde to píchli na diag a ozvalo se prý - EGR ventil / nedostatečný průchod. Tak to vymazali a že buď se to ozve nebo už třeba ne. Cestou zpátky se to znovu neozvalo. Chci se zeptat na dvě věci: A ) prý jsou dva typy EGR, jeden levnější a druhý dražší (s chladičem hůře přístupný nebo co) - máte tušení, co se v této verzi nacházelo? B ) jak to případně nejelegantněji řešit? Auto má 140tkm, je mi jasný že pokud to je…

    • 27 odpovědí
    • 52,3tis zobrazení
  17. Dobrý den , na OIII RS TDI s DSG při malé rychlosti jakmile sešlapnu lehce plyn a následně pustím, tak se ozve jak kdyby zvuk vůle či takové zarachtání. Auto má nalítáno 185tkm je po rozvodech a výměně oleje jak v DSG tak motoru . Neví někdo čím by to mohlo být ? Děkuji moc .

    • 5 odpovědí
    • 10,7tis zobrazení
  18. Ahoj potreboval by som pomoct co to moze byt. Vyskocila mi kontrolka motora a na diagnostike mi vypisalo pridavam foto. Co to vlastne je a ako to mam riesit. Ďakujem za každu radu.

  19. Zahájeno uživatelem Bubaq,

    Ahoj, zajímá mě, jestli a případně čemu vadí volnoběh u dostatečně prohřátého motoru 2.0 TDI 110 kW (s DSG). Zkoušel jsem hledat tady na fóru i na jiných stránkách a odpovědi nejsou úplně jednoznačné. Jako rizikové body se uvádí v podstatě tři hlavní: 1) Potenciálně nedostatečné mazání motoru díky nižšímu tlaku oleje. Tenhle bod osobně beru jen jako teoreticky možný. Předpokládám, že výrobce není úplně blbý a že kontrolka tlaku oleje by se v takovém případě rozsvítila (což se neděje). 2) Karbonizace ventilů a lopatek turba díky nízkým otáčkám, ne ideálnímu spalování a nedostatečnému omývání ventilů palivem. To mi zní rozumně a reálně. Je ale o…

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 3,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem marsiano,

    Začalo mi nějak blbnout startovaní na O3, 2.0tdi - dsg - kessy. Vždy ale jen když je ohřátý motor a ujedu nějakou vzdálenost. Zhasnu motor a pak chci opětovně nastartovat, tak auto jakoby zatočí startérem ale motor nechytne. Většinou stačilo opět stisknout tlačítko na startování a motor chytnuk, ale dnes uz nic. Jedině co pomohlo bylo pohnutí pákou dsg například na D a zpět na P a pak to nastartuje bez problémů. Napadá někoho na co se zaměřit?

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  21. Nedavno som si vsimol pri mojej Octavii 3 2.0 TDI, ze ukazovatel teploty oleja na pristrojovke a udaj, ktory si viem zobrazit v palubnom pocitaci sa lisia. Rucicka ukazovatela sa nepohne na viac ako 90 stupnov a NIKDY nesuhlasi s teplou oleja, ktoru zobrazuje palubny pocitac. Mate niekto podobnu skusenost? Dik

      • Pozitivní
    • 4 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Jarda Voz,

    Zdravím, už jste viděl někdo tohle tak tak jsem dnes sním dojel do servisu ,nejdříve svítila kontrolka vyfukových plynů a pak auto cuklo a začla blikat kontrolka žhavení ale jelo dal asi v nozovem režimu až do servisu tam jsem ho vypl a už nenastartoval po otevření kapoty více obrazek.....ted čekam co stím bude......

  23. Zahájeno uživatelem Tomáš Blaha,

    Ahoj, Octavia 3 rv. 2015, 2.0Tdi 110kW, najeto 138 tis. km - můj problém: Jedu v autě a když prudce sešlápnu plyn tak se motor začne chvilku škubat, nebo cukat. Zamele se a je cítit v kabině jak sebou hrká. Trvá to cca 3 vteřiny. Při pozvolném sešlápnutí to nedělá. Mám natankovanou Verva naftu od Benziny.

    • 2 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  24. Host 5Fero6
    Zahájeno uživatelem Host 5Fero6,

    Ahojte snažím sa vymeniť žhaviace sviečky nakoľko som bol na diagnostike a je potrebné vymeniť 2 a 3. Ono by to nebol ani taký problém ale neviem vybrať 3 nakoľko je to ten kontrolný a má na sebe pravdepodobne čidlo ktoré neviem demontovať. Nikde na internete nemôžem nájsť nejaké video. Pridám ešte foto.

    • 4 odpovědi
    • 10,1tis zobrazení
  25. Host 5Fero6
    Zahájeno uživatelem Host 5Fero6,

    Ahojte snažím sa vymeniť žhaviace sviečky nakoľko som bol na diagnostike a je potrebné vymeniť 2 a 3. Ono by to nebol ani taký problém ale neviem vybrať 3 nakoľko je to ten kontrolný a má na sebe pravdepodobne čidlo ktoré neviem demontovať. Nikde na internete nemôžem nájsť nejaké video. Pridám ešte foto.

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.