Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 1.6 TDI CR

  1. Zahájeno uživatelem Johnnystb,

    Dobrý den, čím dál častěji mě trápí škubání celého auta (otáčky nekolísaji) při volnoběhu při ohřátém motoru, spíš po ujetí větší vzdálenosti, ale ne pokaždé. Loni se mi to v létě stalo 1-2x, tak jsem to ani nijak neřešil. Sice se to nezhoršuje, ale je to čím dál častěji. Škubání se projevuje do celého interiéru a mám strach kdy co odejde. Ještě do toho po zahřátí motoru vždy slyším jakoby kovový zvuk drhnutí, které se jakoby otáčí. To řeším už déle, ale teď začínám přemýšlet, jestli to není něco společného. Nejdříve jsme mysleli, že je to klimakompresor (po zapnutí klimatizace drhnutí přestane). Co by to mohlo být? Četl jsem, že nejspíš dvouhmota nebo silentblok mot…

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  2. Dobrý den , Mám Octavii 1.6 tdi 77kw, Ř.2010 najeto 247000km Všechny vstřiky byli poslány na stolici, kde udělali repas všech vstřiku, ale auto mám den a začali mi houpat otáčky na volnoběh (1000 až 1500) normálně by se měli držet kolem 800 . Má s tím někdo zkušenost ? Díky

    • 7 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem ejveen,

    Koupil jsem jetou Octavii 1.6 TDI CR a chystám se na preventivní výměnu oleje, zajímal by mě váš názor na použití přípravků na výplach motoru při výměně oleje, konkrétně BG 109 EPR, má to podle vás nějaký efekt? nebo to může být naopak na škodu třeba pro DPF filtr? auto má najeto 230 tis. km Dále jsem se chtěl zeptat na provozní teplotu motoru, která vystoupá na nějakých 80 celsia a dál se jí nechce - nemám zkušenosti s dieselem - je to OK? (u druhého auta benzínu to vyleze na 90 a zůstane)

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem scarry,

    Hezký den, chci se s vámi poradit zda někdo neřešil, že mu 1.6 TDI CAYx pri TEPLÉM (ZAHŘÁTEM) motoru začne pocitově hodně kolísat volnoběh, s autem to začne házet, škubat. Jenže jakmile zapnu třeba klimatizaci, nebo pustím výhřev zadního okna, prostě zvýším proudový odběr vozu tak to přestane. Jakmile klimu/výhřev vypnu je to zpět. + spotřeba na volnoběh bez zapnutých spotřebičů se mi i na diesel zdá malá je to 0,2 a občas to padne i na 0,1. Problém se na netu u těchto motorů celkem řeší nicméně řešení jsem ještě nenašel. Jedná se o přesně tento projev jak na videu. https://www.youtube.com/watch?v=NRa61dy0XjE Jestli vás n…

    • 5 odpovědí
    • 4,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Zdenda oktakv,

    Dobrý den, můžete mi prosím poradit co by mohlo způsobovat cukání motoru za studena i tepla? Měnil jsem vstřiky, 2x egr, dpfko. A pořád to cuká ☹️ děkuji

    • 1 odpověď
    • 1,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Tomas 753,

    Chcem sa opýtať kolisaju mi otáčky pri prvom štarte medzi 800 900 asi 7 sekúnd potom to už ide normálne čo by to mohlo robiť ma 339 000 km 1.6 tdi cr .cay 2010 mam ho 2 týždne

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  7. IDE00365-ENG99400 Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 -0.3671 mg/stroke IDE00366-ENG101187 Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 0.7059 mg/stroke IDE00367-ENG101684 Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 -0.2774 mg/stroke IDE00368-ENG103465 Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 -0.0595 mg/stroke

    • 2 odpovědi
    • 9,7tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Ondra4557,

    Zdravím, jelikož mám autoservis naplánován až na 15.11, řeším, co pro to můžu udělat sám. Udělal jsem palivový filtr, přidal aditiva ale po vymazání závady regulačního ventilu (vysoký tlak paliva) to třetí jízdu udělalo zase, nouzák, bliká žhavení. Čili, pouhá výměna by mohla stačit a zvládnu to doma? Popř odkaz na ventil. Jsem sice vyučen automechanik, ale v roce 2005, ale snad bych to podle návodu zvládl. Bez auta je těžko, a čekat 3 týdny je ... Dost. Řešil někdo podobný problém? Sporadická závada, po třetím nastartování už jelo ok, jen svítil motor.

    • 1 odpověď
    • 4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem zori29,

    Ahojte, kde by som nasiel tieto koncovky na hadicku odvetrania hlavy valcov c. dielu celej hadicky 03L 103 493AE. Cislo na koncovke je SRS PA6T/66 GF30< ale podla toho to neviem najst, nemate skusenosti? Tie koncovky su velmi slabe a praskaju a nedrzia potom tak ako by mali. Vdaka za kazde rady. Foto ako prilozim? Spoiler Spoiler

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem pivo231,

    Ahoj, máme doma Octavii II, 1.6 TDI 77kW CR r.v. 2012 (motor CAYC). V sobotu jsme se s rodinou vrátili z výletu, zaparkovali a dnes, v pondělí, auto z ničeho nic nejede. Nastartuje, asi 1 až 2 vteřiny běží hladce na 1000 ot./min a najednou začne motor kuckat, otáčky klesat až zdechne. Mezi tím vůbec nereaguje na plyn. Hned jak zdechne zase nastartuju a zase, 1 - 2 vteřiny hladce, kucká, zdechne. Můžu to udělat klidně 10x za sebou. Přijde mi, jako by nedostával naftu. Podezíral jsem naftový filtr, vyměnil ho a nepomohlo. Ostatně ten starý nebyl ve špatném stavu. Diganostiku neudělám. Mám sice VAG a kabel, ale jen KKL a ten už rok výroby 2012 ne…

    • 3 odpovědi
    • 8,5tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem wing28,

    Škoda octavia 1,6 TDI 77 kw motor - CAYC Problém: - mesiac dozadu, prvýkrát počas jazdy blikalo žhavenie, po vypnutí mesiac nič. - dnes blikalo žhavenie, vypnutie pomohlo ale po čase znovu následne aj porucha motora ale ostala svietiť na oranžovo a následne aj núdzový režim - po vypnutí a znovu naštartovaní porucha motora už hneď svieti po pohnutí hneď bliká aj žhavenie a dá núdzový režim. - prestalo mi ukazovať teplotu oleja -----°C - pri dotknutí dvier auta ma kope elektrika - napojenie na diagnostiku ukázalo viď foto Mám tip od mechanika, že zrejme Eger ventil vrámci foto, čo mi vytlačil(PS snáď vytlačil správnu poruch…

    • 1 odpověď
    • 6,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Mik3,

    Čau chlapy, měnil jsem palivový filtr. Vše jsem dělal tak jak se má - nafta dolita, odvzdušněno přes diagnostiku. Auto krásně chytlo, druhý den po ujetí cca 600m při podřazení chciplo a nejde nastartovat. Diagnostika žádnou chybu nehlesí. Nějaké rady co by to mohlo být?

    • 6 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Zdeněk K.,

    Zdar všem, před dvěma dny mi začla blikat kontrolka žhavení, k tomu se po 4 nastartování rozsvítila oranžová kontrolka motoru. Na diagnostice mi zjistily chybu na 2. vstřiku. Dnes mi volali, že ten kdo repasuje vstřiky řekl, že tyto vstřiky jsou neopravitelné. Pochopil jsem to tak, že na OII 1.6 TDI CR motor Cyac nejdou zrepasovat vstřiky. Nabídl mi, ale že má použitý vstřik za 5 500,- Kč. Je mi jasné, že je to míň jak za nový original, ale kde mám jistotu, že vydrží? A je pravda, že nejdou repasovat? Auto mám 3/4 roku, bazar se odmítl bavit na téma reklamace vstřiku.

    • 34 odpovědí
    • 75,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Kuban0408,

    Ahoj, mam octaviu 2, 1.6 TDI CAYC 77kw ( 2013r) pri vymene oleja a filtrov mi bolo povedane a ukazane ze mam piliny v palivovom filtry. Piliny su jemne ako prasok. Chcem sa poradit s vami ako postupovat pretoze som sa pytal 3 mechanikov a kazdy mi povedal uplne ine veci. Pekne to tu rozpisem. Prvy mechanik mi povedal ze musim menit cerpadlo, rozvody , kontrola vstrekov a oprava ma bude stat cca 1500 eur. druhy mi povedal ze musim vymenit cerpadlo, rozvody, vodnu pumpu, podavaciu rampu (cerpadla), hadice, vybrat a vycistit nadrz, skontrolovat vstreky - cena cca 2000 eur. treti mechanik s ktorym som sa o tom bavil mi povedal ze ak chcem aby auto bolo spolahlive tak treba vy…

    • 10 odpovědí
    • 16,6tis zobrazení
  15. Dobrý den, mám po servisu, kdy mi dali úplně nové vstřiky, čerpadlo, rozvody, olej. Po servisu jsem měl spotřebu na volnoběh 0,2l/h, od té doby jsem najel asi 600km a volnoběžná spotřeba se nyní pohybuje v průměru 0,5l/h... Proč to tak vzrostlo po pár kilometrech? Není něco špatně? Díky

  16. Zahájeno uživatelem Juraj 130,

    Dobry deň mam takýto problém. Odišlo mi tesnenie pod hlavou vymenil som ho dal som aj hlavu na vibrus a pri tomto som aj vymenil rozvody . Po poskladani a nastavení som išiel naštartovať . Motor mi chytí na prvú ale iba na chvíľku a potom zdochol a ak sa mu podarí na chvíľku naštartovať tak ide akoby na tri válce a plyn vôbec nereaguje . Ďakujem za rady .

    • 1 odpověď
    • 3tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Milan Jir,

    Ahoj, na 230 000 km po sešlápnutí spojky cítím vibrace na pedálu, vibrace se zrychluji společně s otáčkami, v nízkých otáčkách skoro nejsou cítit, co myslíte že by to mohlo být, je to jen ložisko nebo něco jiného, rok výroby (první registrace 09 2010) nevím jestli se v tomto roce montovaly dvouhmotové nebo jednohmotové setrvačníky, mohl by mi někdo poradit ?

    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Ovce,

    Ahoj, jelikož mě začal zlobit termostat rád bych věděl pár věcí. 1) jak náročná je jeho výměna + nějaký postup jak ideálně vyměnit 2) kde ho přesně najdu(ideál nějaký obrázek s vyznačeným místem) 3) je lepší s tím vyměnit i chladící kapalinu?

  19. Zahájeno uživatelem dfga,

    Zdravím. Nikde som nenašiel, koľko kvapaliny a destilovanej vody naliať pri výmene. V DP sa píše, že v aute je 6,7 litra. Nikdy som chladiacu nemenil, chcem to dat vymeniť preventívne. Koľko chladiacej a koľko destilovanej tam naliať? Pripadne dat tam G12 alebo G13? G12 je tam teraz podľa farby aj na nadobke je to napísané. Dakujem.

  20. Zahájeno uživatelem memory2,

    Všem hezký den. Mám koupenou novou oktávu 1.6 tdi. Asi předevčírem když přituhly venkovní mrazy přijdu ráno k autu otočím klíček a zvuk jako když je vybitá baterka. Motor se sotva převal jen o drobnou otáčku. A nic - nechytne. A takhle to udělám asi čtyřikrát za sebou a až třeba popáté naskočí.Potom když to třeba hned chcípnu tak už naskočí na poprvý kdykoliv přes den. Prostě jen to ráno když přijdu k autu. Baterka dostává určitě pěknej čoud ale zároveň je baterka nabitá na 100 procent. Mám dobrou nabíječku a opravdu na 100 procent nabitá dnes jsem prověřoval . Prostě jako kdyby ten motor zatuhnul a startér neměl sílu ho převalit. Nechápu nikdy jsem se s tím nesetkal. Bu…

    • 20 odpovědí
    • 12,2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem vitezlav,

    Zdravím všechny. Už tady 4 dní čtu a nic podobného jsem nenašel. Mám problém s octule 1.6 TDI 77 kw cayc dsg, najeto cca 250000 km. Už před týdnem auto se začalo chovat divně, jednou za čas po nastartování motor hned zhasnul, až třeba na po 10 naskočil a běžel normálně. Před 4 dnema už jsem ho nenatočil vůbec. Na diag chyba žádná, zkoušel jsem diag snímač kliky a váčky a otáčky ukazuje. Zkoušel jsem podávací čerpadlo ( v nádrže ) a naftu tlačí, filtr čistý. Tlak na liště při točení startérem 300-315 bar cca. Má jako tendence naskočit ale jakoby nestačila nafta. Může být nějaký vstřik? Udělal bych test přepadu, ale pokud motor neběží tak nevím zda by …

    • 19 odpovědí
    • 17,2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Kovys,

    Dobrý den, Všiml jsem si, že při rozjezdu auto jakoby hučí nebo chrastí viz. video. Dělá to na jedničku i zpátečku, při normální jízdě je klid. Napadá mě, že to by možná mohla být spojka (setrvačník) ,nebo jít po něčem jiném? Nesetkal se někdo s tímto projevem? Moc děkuji Octavia 2 2011 1.6 TDI Najeto 99 4XX km 20201130_153054.mp4

    • 1 odpověď
    • 3,1tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem novotna.jana,

    Dobrý den, cca před rokem a půl jsme měnili na Octavii vstřiky ( bílý dým, DPF měněno ) . Nyní se umí rozsvítit DPF, které občas zhasne, když jedu na 4 a vytáhnu to na 110km. Cca po 15 minutách kontrolka zhasne. Už 2x se nám stalo, že nezhasla a přidala se kontrolka žhavení a motoru a spadlo to do nouzáku. Po diagnostice u jiného automechanika zjištěno, že nové vstřiky nejsou nakódované. Odesláno tedy na stolici. Všechny 4 vstřiky v prdeli. Moje otázka zní, zda mohli odejít nenakódováním nebo jak? Po roce ježdění. V pondělí jdu do autoservisu, kde vstřiky měnili, ale předpokládám, že se ničeho nedovolám. Kontrolu jiným automechanikem jsem zvolila z důvodu, že týden po vým…

    • 1 odpověď
    • 9,3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem TomᚊKK,

    Zdravím mám Superb 3 1.6 TDi A7 rv 2016 119xxx KM. Auto mi pri rozjazde divne trasie ale nerobí to stále. Niekedy len slabučko a niekedy zas silnejšie. Pri prevodovej rýchlosti 1-2. Ináč prevodovka krásne hľadučko radi. Vie mi prosím niekto poradiť čo s tým môže byť? Dal by som to do servisu ale tí dnešný majstri vedia akurát tak vziať peniaze a nie opraviť auto. Za každú radu ďakujem.

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Petanecek,

    Chci se zeptat, zda-li nemá někdo někde link na nové/repasované vstřiky a vysokotlaké čerpadlo, resp. neví, kde se dají sehnat cenově dostupné zmíněné části? Našel jsem tento link, ale firma nereaguje na emaily a ani na kontaktní formulář a telefon je pořád obsazen. https://www.hsg-international.de/

    • 3 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.