Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI PD

  1. Zahájeno uživatelem miro_sk,

    Ahojte, mam OII s motorom 1.9 TDi 77kW, r.v. 11/2005, kod motora BKC. Mam najazdene cca 190000km. Neviete poradit, cim moze byt sposobene zadymenie auta po nastartovani? Vid video youtu.be/AgrEjNHJ8hc Spotreba oleja je cca 1l na 15000 km, ked dam pri 140km/hod na 5. rychlosti plny plyn, okamzita spotreba je 12.9 - 13.5l Dakujem za rady, co mam pozriet, diagnostikovat....

    • 1 odpověď
    • 1,6tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem celeston,

    Zdravím. Nedáno jsem psal ohledně takového pískaní když na volběh vytočim tak do 2,5 tis otáček tak to pískne. (octavia II 1.9 Tdi) Dnes jsem to pozoroval zas a to i když třeba z větší rychlosti zařadím třeba dvojku tak je slyset při otevřenem okýnku chvilkové písknutí než spadnou otáčky. Je pravdepodobné ,že by to mohlo být turbo ,nebo i něco jiného?

    • 4 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Jan155,

    Ahoj kluci, mám takový dotaz, rachtalo mě v motorovým prostoru, bylo vidět, že to jde od altíku, kompresoru atd atd.... v servisu zkontrolovali a zjistily že volnoběžka KO - výměna, značně lepší, nedá se to srovnat dobrý, kouknu pod kapotu, na volnoběh, ale ten napínák pořád mírně vibruje (jen na volnoběh) rozkyv cca 0,5 cm - 1 cm. Přijel za mnou kamarád s Golfem úplně stejný motor po nastartování na volnoběh se napínák ani nehne....... Jel jsem tedy do servisu, tam jsme mrkli na další 2 octavky, a chová se to úplně stejně jako ta moje mírný rozkyv...... každá měla najeto tak 250 000km. Dělá Vám to taky? Můžete se prosím taky mrknout, podle mě by to lítat nemělo, …

    • 6 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem dbaa,

    Dal jsem si chipek do OII 1.9tdi, ale spotreba sla v prumeru o 0,5 - 1 l nahoru:-( Dela vam to vsem?

    • 4 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení
  5. Zdravím, předem píšu, že "škubání" a "cukání", co zde popisuju, má jiné symptomy než všechno, co jsem zde na fóru našel Mám O2 1.9TDi/77kW 2006, najeto 180 000 km (koupená při 120000 km). Za ty dva roky, co ji mám a najeli jsme 60 000 km (každý prac. den 80 km) jsem si všímal jedné věci - když jsem při libovolném kvaltu z volnoběhu přidal plyn, celé auto sebou lehce cuklo. Obdobně při sundání nohy z plynu. Vůbec nejde o nějaké "škytnutí" motoru nebo změnu otáček, vše je plynulé. A děje se to pouze při přechodu z volnoběhu do záběru (a opačně), nikoli při přidávání plynu v záběru. Selským rozumem mi přijde, jako by se při přidání plynu nejdříve "pohnul" celý motor (z k…

    • 5 odpovědí
    • 8,3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem dandyho,

    Ahoj chlapi, o vikendu jsem menil podbeh leveho predniho kola. Pri te prilezitosti jsem z pod kola nahlednul do prostoru motoru. Asi nejspis u hadice vedeni vzduchu je nejaka netesnost (cerny mastny šmír). Pro jistotu jsem to vyfotil a zvyraznil. Muzete mi napsat, zda to mam nejak resit? Diky moc!

    • 4 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Ondra1991,

    Zdravim nemáte někdo přesný návod jak vynutit regeneraci DPF octavia 2 1.9TDI 2.0TDI PD Vagem.Díky

    • 1 odpověď
    • 6,7tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem PetrL,

    Dnes jsem provedl výměnu oleje(nalil jsem tam 5W30 VW507.00) v Octavii 1.9 TDI 77kW MR2005. Na štítku je uveden servisní interval QG2 bez filtru pevných částic. Vynuloval jsem ručně dle návodu nulovacím tlačítkem na přístrojové desce. Naskočily mně údaje 15000km a 744dní. Ten první údaj je mně jasný, ten druhý(744 dní) ne. Když už, tak by tam mělo být 730 ne? Chtěl bych měnit po roce nebo při najetí 12000km, na servisní prohlídky jezdit nechci. A tak jsem připojil počítač a nastavil níže uvedené hodnoty. Rád bych se zeptal, zda jsem postupoval správně. 17 - instruments -> Adaptation kanál 39 bylo tam 1 nechal jsem kanál 40 bylo tam 0 nechal jsem kanál 41 by…

  9. Zahájeno uživatelem Rumlajz,

    Ahoj mám asi blbou otazku chci se zeptat jak zkusím zda mi funguje žhavení u auta mam octavii II 1.9TDI 77KW děkuju

    • 3 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Sniper_2003,

    Při koupi oleje jsem se s prodejcem dostal na téma chladících kapalin. Slovo dalo slovo a dostali jsme s k tomu, že prodávají také celoživotní chladící kapaliny. Trochu mě to zarazilo nicméně jsem se s úsměvem rozloučil a odešel domů. doma mi to nedalo a začal jsem brázdit internet. Našel jsem webovou stránku a studoval produkty. Takže chlapy jaký názor na to máty VY?? http://www.evanscoolants.cz/

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem scissors,

    Zdravím, potřeboval bych poradit mám octavii II 1,9 TDI PD motor bxe. Mám 3 roky staré auto a před nedávnem se mi zničil motor, tak jsem ho vyměnil za nový i s novým turbem a když to bylo už rozdělaný, tak se měnil setrvačník né dvouhmota, ale jednohmota prý se tak neničí vše u škoda servisu. No a když byla oprava provedena, tak mi hned začal motor při zrychlení v nízkých otáčkách tak na 2 sekundy vibrovat. Připadá mi to, že to zavibruje v tu chvíli, kdy nejvíc tlačí turbo. Víte někdo co to může být??? Děkuji

    • 2 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem sykorka,

    Zdravím. Mam S.Octavii II 1.9. TDI PD 77kW (r.v.2006), najeto cca 138tis. km. Asi pred 3 mesici sem zacal pozorovat obcasné "dušení motoru" , dalo by se rici "mirne skubani"..jako by jela Octavia na 3 valce. Ale jen na par vterin, nepravidelne a ke vsemu jen na volnobeh. Jakmile mam vice jak 1200 ot./min, problem zmizi a pri jizde se nevyskytne (pokud zrovna nezastavim na semaforu :-) ) Nejdrive jsem myslel, ze to bude treba spatnou naftou, tak sem zmenil cerp. stanici, problem sice ustal, ale nyni se objevil znovu. Jeste ke vsemu se mi stalo, ze pred nastartováním se mi nerozsvítila kontrolka žhavení, tudíž motor nenaskočil. Asi na po desáté otočením klíčkem zapalování …

    • 8 odpovědí
    • 20,2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Roman666,

    Dobrý den,mám dotaz:máme v rodině jednu 1,9TDI,a řešíme co způsobuje tento hluk http://www.youtube.com/watch?v=n6Rrh23TvZs Video není sice z té OII,ale je to na něm daleko kvalitněji slyšet,než na tom co jsme natočily my. Díky za rady

    • 11 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  14. Ahoj tátá má oktávku II 1.9 tdi 77kw rv 2006 a prý ho zlobí výkon čas od času prý jede a najednou to nechce jet i když to sešlápne až k podlaze, pak je to zase prej třeba dobu OK, a za několik dní znova.. nenapadá vás co by s tím mohlo být ? v pátek pojedu domů tak to zkusím napíchnout VAGem, ale říkal jsem si jestli to nebude nějakej známej problém.. Díky za rady

    • 4 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem anatopij,

    ahoj, nenašel jsem na toto zde na fóru odpověď, proto si dovoluji založit nové téma. zjistil jsem včera, že se celkem liší reakce nezatíženého motoru (tzn. s neutrálem) na prošlápnutí plynu při jízde nebo při stání. když stojím a prošlápnu rychle plyn, celkem rychle se zvýší otáčky a celkem rychle spadnou. řekl bych normální situace. nicméně když to tamé udělám za jízdy, reakce je jakoby zpožděná a výraznější. neboli chvíli trvá, než otáčky vylétnou a vylétnou výš než při stání. klesat začnou později, když už mám dávno nohu z plynu. je to celé takové zpožděné. zajímalo by mě, zda je to normální či je to příznak nějakého problému (vstřiky nebo tak). nevidím důvod, …

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem petr 153624,

    Zdravím potřeboval bych poradit mam takovy problém při nastartováni mi klepe něco v převodovce na leve strane. Na volnobech jde slyšet nepravidelné klepáni při zařazeni rychlosti se to utiši a při rozjeti se to ozve znovu. A chod poloosy neni stejnoměrný haže. Předem dekuji za jakoukoliv radu.

    • 3 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem ratras1,

    Tak jelikož jsem to tu nikde nenašel, zakládám tohle téma. Když startuju, ať už studený nebo teplý motor, tak pokaždé, jak otočím klíčkem a motor naskočí tak se při tom startu ozve někde od motoru houknutí. Motor naskočí a jede vše normálně. Tohle dělá asi u 9 startů z 10. Mám podezření na startér, řemen na altíku se mi nezdá, protože dle mě by pískal a delší dobu. Tohle houknutí trvá jen asi sekundu, při startu jinak ne. Mohlo by to být něco se startérem? nebo něco jiného? Dík za tipy. Jinak je to 1.9 tdi, najeto kolem 118 tis. Dík za rady

    • 4 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  18. Octavia 1,9 tdi 77 kw rok 2004. Zdravím mám takový divný problém s autem ,jedu zapne se kontrolka na asr na palubovce i dole pod radiem auto jeste chvilku jede pak chcipne a nejde nastartovat uz jsem ho měl dvakrat v servisu poprve vymenily palivovy filtr pry byl cerný jeden den to jelo a udelalo to znovu zdechlo vyplo se asr nesli stahovat okna ani zasuvka na zapalovac nejela mam tam prehravac na mp3 . Ted pred tim nez to zastavilo uplne jsem zjistil ze kdyz se drzim kolem 2500 otacek tak to jede jakmile jsem tam ale dal 4 rychlost a jel do kopce a dostal se na 2000 otacek tak to zacalo chcipat kdyz jsem pridal tak se to zas rozjelo nakonec to po 10 kilometrech uz nepo…

    • 19 odpovědí
    • 16,9tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Uhlíř Petr,

    Ahoj, můžete mi prosím někdo říct jaké hodnoty by měl mít předvstřik na motoru 1.9 TDI PD BXE (octavia II) ? na tomto motoru byla špatná vačka (nepravidelný chod motoru - 3 válce) po výměně jde motor pravidelně nastavení vahadel jsem udělal. A teď me zájímá když kontroluju ve VAGU kanál 23 (nějaká odchylka času) tak v chlívečkách 1-3 jsou hodnota kolem -15 a ve 4 chlívečku zhruba +15. Není to divné? Čím by to mohlo být? co ten kanál vlastně měří?

    • 1 odpověď
    • 3,6tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem goosy,

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jak poznám zda li je auto na chipováno? Prosím žadné posměšné odpovědí. Jsem pouze uživatel. Koupili jsem údajně auto které je na chipováno ale nějak extra se mi nezdá rozdíl když jsem si sedl do stejného auta kolegy. Jedná se o octavii 1,9 TDI PD 77kW. Prostě kde by mi změřili zda li je výkon nějak poladěný Děkuji za odpovědi M.

    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem MatteoRadl,

    Ahoj zdravím, prosím o radu, mám Octavii Combi 1,9 77 kW typ BXE najeto 222 500 km Dnes začal motor hlasitě klepat a při akceleraci auto škube (jako když brzdíte a máte zvlněné kotouče), pokud vyřadím na neutrál tak se klepaní utiší ale nepřestane úplně. Shodou okolností jsem byl v autorizovanym servisu a na výpisu z diagnostiky je pouze slabá baterka jinak nic víc. Rovněž jsem doplňoval olej, který byl na spodní rysce. Prosím poraďte Díky

    • 17 odpovědí
    • 19,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem RGB,

    Dobrý den .Octavia 1.9.TDi 77Kw. Poraďte,Když je motor v tahu /třeba v kopci/ a rychle uberu plyn,tak si tak nějak dvakrat až třikrát odfoukne.Je to normální? Diky RGB

    • 6 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Romaxik,

    DD. Jak jsem starý, tak jsem šikovný Dneska se mi podařilo do téměř prázdné nádrže (cca. 7l nafty) natankovat cca. 4,5l naturalu, pak jsem si toho všimnul. Auto jsem nestartoval, jen několikrát zapnul klíček zapalování, abych zavřel okénka. Otázka zní co s tím: Je to OII TDI PD, s DPF. Stačí jen vysát nafto-benzín z nádrže ( a jak) nebo se musí měnit a čistit ještě něco jiného? Díky za rady. Nešika R.

    • 11 odpovědí
    • 11,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem rastoi,

    Dobry den Prosim vas viete mi niekto poradit s problemom skoda octavia 1.9 TDi: Pri nastartovanom motore mi po chvilke vypne motor, najprv sa rozsvietia kontrolky motora, zhavenia a systemu ESP - následne motor vypne. Pri opatovnom nastartovani je to iste. Ak pozhasnuti motora necham zapnute zapalovanie motora po chvilke cca 10 sek. sa rozbehne ventilátor na chladici. Ak zapnem iba zapalovanie motora -( motor nebezi) a rozsvieti sa kontrolka ESP tak nejde nastartovat ( video2). Hlasenie diagnostiky: Podporne rele terminalu 30, alebo chyba relatka podpurnej jednotky terminalu 30 video1: http://youtu.be/mxSPfzcJbWY video2:http://youtu.be/IQ7UINXxru4 dakujem

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Dimco,

    Čaute odborníci, vopred sa ospravedlňujem ak je to tu niekde zašité a nenašiel som to, v tom prípade ma pokarhajte, plesknite po vajciach a presuňte. Ale k veci. Mám človeka (brata) s ultrazvukovou vaničkou a príslušenstvom. Zatiaľ sa čistí len zlato a striebro a podobné blbosti. U mňa sa naskýta otázka, je možné v takejto vaničke vyčistiť aj vstrekovače 1.9TDI PD ? Lúbia sa zanášať, resp. nepostačuje aditívum ? Nepoondie sa "nejaká" elektronika vo vstrekovači ? Ďakujem veľmi pekne za odpovede, v autách sa brutálne vyznám (ale nie po technickej stránke) :D

    • 4 odpovědi
    • 5,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.