Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI PD

  1. Zahájeno uživatelem Luke288,

    při prohlídce mi zjistili, že odešly dvě žhavící svíčky, tak vyměnili všechny čtyři. po té výměně mam pocit, ze je motor tišší, ale mín jede. je to možný, nebo se mi to jenom zdá?

    • 22 odpovědí
    • 43tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem pe_pe_k86,

    Ahoj poradil by mi nekdo jak zvysit startovaci davku paliva na O2, 2005, 2,0tdi 103kw, BKD, 6st man pomoci VCDS 10.6.4 ? Nebo zdali to vubec jde vagem u tohoto motoru? V sekci motor, login a prizpusobeni mi kanal 5 ukazuje hodnotu 0, tak jsem z toho jelen. Diky za info

    • 0 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Gostraider,

    zdravicko mam problem s mojim scoutom dymil pri starte tak isto v tahu vyssia spotreba cca liter Dal som repas vstrekov a bez zmeny dymi stale Vstreky podla testu boli 80% pred repasom 2.0 tdi Pd s DPF turbo tlaky ok filter cisty tlaky tiez ok 1400€ v prdeli a bez vysledku Nema niekdo skusenost co dalej? vdaka martin

    • 4 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem suzukiman,

    Ahoj, nedávno jsem měnil olej u (1.9 Tdi PD) a po 1500 km jsem ho nechal ve zkušebně otestovat, olej dobrý, ale objevilo se v něm 8% nafty, což je hodně ... nevíte, kde může být chyba? napadají mě kapající trysky nebo vadné čerpadlo, ... nebo jakým způsobem se to dá zjistit? dík

  5. Zahájeno uživatelem palix91,

    Zdravím, asi před týdnem mi byly na autě měněny žhavící svíčky. Dnes se mi rozsvítila kontrolka nízké hladiny oleje, dolil jsem, ale všiml jsem si maličké asi 1cm loužičky oleje pod autem. Olej jsem kontroloval cca před měsícem po návratu z dovolené, kdy od výměny oleje bylo najeto cca 13.500km a olej byl na rysce na maximu. Nyní najeto asi 15.500 od výměny oleje a týden po výměně svíček a olej na minimu. Napadá mě, že se možná něco neudělalo při servise dobře, co vše se odkrývá při výměně žhaviček z čeho by potom mohl téct olej? Nějaké těsnění? Je případně toto těsnění nutné měnit při každé výměně svíček? Může to být jen tím, že by něco nebylo dotažené? Moc všem dě…

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem palix91,

    Ahoj, chtěl bych se zeptat, nikde jsem to nenašel, jaké žhavící svíčky se montovaly do OII první poloviny 2006 - 2.0 TDI 103kW PD 16V kód motoru BKD ? Je to Bosch nebo nějaká jiná značka? Rád bych koupil to stejné co tam bylo doteď. Podle kódu pro Škodovku, který jsem našel N 105 798 02 jsem sice svíčky našel ale od různých výrobců. Prosím, pokud by někdo věděl o info, jaké se tam tedy dávaly z výroby. Moc děkuji

    • 1 odpověď
    • 2,3tis zobrazení
  7. Ahoj, Mám dotaz mám tento motor v autě octavia II 4x4 BMM 103Kw a mam tyto problémy. Regenerace filtru dpf se mi dělají po 80-90km a je jedno zda městský či dálniční provoz. A za druhé horší věc. Přibývá olej v motoru. Provedl jsem tyto. Opravy Repasy vstriku v Bosch servisu. Nový originál filtr DPF, Výměna tandemové ho čerpadla 3x Vymena čidla diferencniho tlaku 2x Sondy ve filtr výměna všechny 1x Tankuji vervu naftu. Nic nepomohlo. Nemáte někdo zkušenosti? Nebo se mi někdo ozvěte kdo má stejný auto z Prahy a okolí. Hodně by pomohlo i načíst hodnoty dat z auta kde to vš…

    • 1 odpověď
    • 3,8tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem van,

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat zkušenějších neví-li někdo proč bliká kontrolka žhavení OII 2,0TDI 16V BMN, r.v.2007 Žhavící svíčky zkontrolovány,všechny žhaví, VAG nenachází žádný problém.Děkuji.

  9. Zahájeno uživatelem tomyzima,

    Ahoj, po opětovném nasazení DPF a přehrání řídící jednotky se mi rozsvítila kontrolka motoru (žlutej vrtulník) Nechal jsem tedy vyměnit Egr a chybu mechanik smazal. Po ujetí 20m se kontrolka opět objevila. Kamarád s Delphi udělal diagnostiku a vyhodilo to toto P2427 - recirkulace vyfukovych plynů, obvod řízení P1496 - přepínací ventil, chladič recirkulace spalin, zkrat na plus: trvalé P1698 - snímač úhlu rejdu, chybný signál, přerušovaný Plus nejede tempomat. Dle mýho maj všechny tyto chyby souvislost včetně vyřazení. Jedu s tím k autoelektrikáři, ale možná s tím máte už někdo zkušenosti. Budu rád za každou radu. Díky Sent from my iPhone u…

    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Jakub83,

    Zdravím borci, mám problém s čidlem č.3 na DPF , vymenil jsem všechna 3 čidla a č.3 dokonce dvakrát a stále hlásí chybu zkrat na + trvale. - čidlo nehlásí hžádné hodnoty poze základní nad 30 stupoNů pod 300 stupňů. němel by někdo radu prosím

    • 0 odpovědí
    • 764 zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem czjirka,

    Ahoj... Nedavno jsem opět měnil klimakompresor. (nekupujte Hella) Chladí celkem pěkně, ale při akceleraci má auto (s automatem DSG) teda dobré 2 - 3 sekundy zpožděnou reakci. Celkem se mi to nezdá. Chlazení jede ze začátku, když je auto pořádně slunkem rozpálené, jen na vyšší otáčky motoru. Při přeřazení na vyšší stupeň teplota z výdechů znatelně klesne, ale za chvilku zase OK. Po nějaké době se zaplou klimou to fakčí už normálně. Akorát se mi nezdá, že by běžící klimakompresor měl takový vliv na akceleraci vozidla s celkem dost silným motorem. Se starým klimakompresorem to takový bordel nedělalo. (a na té Helle se vylágrovalo ložisko ani né za rok po výměně. Teď mám mysl…

    • 0 odpovědí
    • 866 zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem def,

    ahoj rozsvietila sa mi kontrolka elektroniky motora,vag-om som zistil číslo chyby 16785 to znamená :průchod systémem recirkulace spalin příliš malý, môže to byť EGR ventil? ako vyskúšam jeho správnu funkčnosť,stačí podtlakom amalo by ho otvárať? mám octaviaII 2l ,103KW,r.2005

    • 1 odpověď
    • 4,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Mischo77,

    2.0 Tdi BMM 4x4 DPF scout - najazd 330 tis. Auto po vymene tlakovej hadice ktora praskla, ma pri akceleracii taky chrapčavý zvuk, turbo si samozrejme popri tom píska svoje. Auto je do cca 2.200 otacok dost citelne lenivsie, (akceracia z 0 na 100 je niekde okolo 15s. (namiesto povodnych 10s.) Na dialnici pri vysokej rychlosti (180km/h točí cca 3100 ot/min a neskutočne škaredo dymí ( na aute ostava začmudená cela zadna časť) Spotreba je nizka ( 6 L/ 100 ), tankujem vyhradne vzdy a dlhodobo premiovu naftu. Nikdy nieje problem s hadzanim do nudzaku a pod. Netuším či tam niekedy davno nebol softwareovy zasah, pripadne č…

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem VladaPech,

    Dobrý den, včera jsem opětovně po 30 tis. km měnil palivový filtr a k mému nemilému překvapení jsem na těle filtru objevil hliníové piliny. Identifikace, zda je to z palivového čerpadla v nádrži či z tandemového čerpadla je prakticky nemožná. Každopádně, příčina může být jak v "tandemu" tak i palivovém čerpadle dle mého. Má otázka je, zda je možné, že se piliny mohou dostat do samotných vstřikovačů? Resp. zda je za tandemovým čerpadlem ještě najaký filtr, který sekundárně filtruje naftu než jde do vstřiků. Pokud ne, předpokládám, že krom výměny obou čerpadel a vyčištění palivového systému musí jít na repasi ještě vstřikovače (?). Děkuji za upřesnění. …

    • 9 odpovědí
    • 8,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Boco,

    Dnes rano (vonku teplota cca -1 pod nulou) ma prekvapilo auto nasledujucim: Po zapnuti zapalovania sa nerozsvietila kontrolka zeravenia (zhaveni), skusil som nastartovat - absolutne bez akehokolvek naznaku ze by sa motor chytal. Po chvili pretacania startera sa vzdy rozsvietila a rozpiskala cervena kontrolka "servoriadenia" v otackomeri. Samozrejme som to skusil este niekolkokrat, potom som este skusil aj druhy kluc - bez uspechu. Zavolal som Skoda assistance, auto sme odtiahli do servisu (je len cca 1200m od miesta kde som stal). Na poludnie mi volali zo servisu ze: - spociatku sa im vobec nedarilo pripojit s VASom k autu - po napojeni nabijacky uz to islo - nasle…

  16. Zahájeno uživatelem palix91,

    Ahoj, chtěl bych se jen zeptat, čím může být nebo jak se mohlo stát to co je na obrázku. Dnes jsem kontroloval olej a všiml jsem si toho ale nevím jestli to tak už bylo nebo ne. Nikde jinde olej není jenom tam viz foto. Je to na kapotě zespodu a olej se dá setřít, zaschlý není. Všiml jsem si i mastného místa okolo loga na plastovém krytu motoru, tam se mohl vzít odkud? Moc děkuji za případné odpovědi.

    • 3 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  17. Ahojte, prodávám svou Octávii 2,0 103kW PD DPF (v rodině...) a vždy jsem žil v domnění toho, že BMM 2,0 PD 103kW je jeden z nejlepších motorů (180 000 km a bez problémů...). Nyní jsem ale narazil na článek z minulého roku : http://www.auto.cz/praskla-klikova-hridel-tika-casovana-bomba-i-ve-vasem-motoru-90332 Nemám z toho dobrý pocit, auto šlape jak hodinky, olej nežere, spotřeba nízká, doposud servisováno v autorizákách, chod pravidelný a tichý...dvojhmota rozhodně není KO, ale má to nejlepší za sebou samozřejmě. Které vozy to postihuje? Obecně nejčastěji čtyřválce TDI-PD z let 2006 až 2010. Ještě častěji než zmíněnou devatenáctistovku, pak vážná závada…

  18. Zahájeno uživatelem MSB,

    Zdravím Vás pánové, dnes jsem kontroloval DPFko u mé oktávky a obdržel následující data. Můžete mi prosím říci na ně svůj názor? Hledal jsem po zahraničních fórech a údajně by měla být směrodatná hodnota Particle filter carbon mass, kde udávali limitní hodnotu 65 g, nad ní by to mělo jít do nouzáku, resp. na výměnu samotného filtru. Díky moc za Vaše názory.

  19. Zahájeno uživatelem Janko351,

    zdar chlapi.mam otazku aky uhol je na nastavenie vstrekov PD na o2 125 kw BMN???

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem hraboshh,

    Ahoj, měl bych na vás jako laik dotaz ohledně zapojení hadic u palivového filtru. Minulej týden mi v servisu měnili palivovej filtr. Když jsem se na to koukal, tak podle dílenské příručky jsou hadice k, tandemu a zpětná od tandemu přehozeny. Je možné, že to špatně zapojili? Podle dílenské příručky by třetí výstup z leva měl jít k tandemu a poslední vystup an filtru by měl jít od tandemu přes snímač teploty paliva. Nevím, jaká je konstrukce toho palivového filtru, tak nevím, jestli můžou být ty hadice přehozené. Může to mít nějaký vliv na chod motoru? Ještě jsem se koukal na googlu na nějaké obrázky motorů 2.0tdi a zdálo se mi, že tam je to taky přehozené…

    • 1 odpověď
    • 5,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Red Devil,

    Ahj vsem, delsi dobu resim to ze muj motor u octavia 2 rv05 nejde tak jak jiny motory stejnyho typu Motor nejde tak ochotne do otacek jako jiny motory a ma vyssi spotrebu. Je to od dob co jsem auto koupil, to se spotreba pohybovala na volnobeh nad 0.6l/h a celkove prez 7l/*100km. Bylo mi receo ze uz jsou asi natazeny rozvody a neresit. Pak se me rozlitlo turbo, dalo se jine a s nim v rozvody, mechanik to privezl s tim, ze uz spotreba byla na volno 0.8... Tvrdil ze je vse na pripravky a neda se s tim nic jineho nastavit. Motor obcas cuknul a jeden vstrik mel horsi hodnoty, dal se jiny, hodnota se srovnala cukani ustalo, spotreba beze zmeny. Zkousel jsem hybat…

    • 0 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  22. Ahoj, mám O2 2.0 TDI BMM 4x4 a při jizdě se rozblikala kontrolka žhavení, napíše to motor do dílny a později se rozsvítí kontrolka motoru. VAG psal níže uvedené chyby. Časem začaly kontrolky svítit hned při nastartování motoru. Když jsem se snažil chybu EGR vymazat, tak to nešlo. Koupil jsem tedy nový EGR ventil a vyměnil ho. vyměnil jsem i všechny žhavící svíčky. ŘJ žhavení je nová... Když jsem EGR namontoval, tak chyby šly smazat, ale po cca 10 km se kontrolka žhavení zase rozblikala... Když motor chcípnu a znova nastartuji, tak kontrolka nebliká, ale rozbliká se až po nějaké době. …

  23. Zahájeno uživatelem trystan666,

    Ahojte chcel by som sa opytat na chybove hlasenie P1496 na mojej octavii 2 RS 2008 BMN. Rozsvietila sa mi kontrolka motoru a dnes mi kamos napojil cez diagnostiku delphi a vyhodilo tuto chybu : P1496 - Prepinaci ventil, chladic recirkulace spalin, zkrat na plus - prerusovany vedel by mi niekto napisat co to znamena a kde hladat chybu? Auto som wapkoval aj zo spodu pred par dnami tak ci to malo nejaky vplyv. Prikladam foto. Dakujem za kazdu radu.

    • 0 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  24. Zdravím.Nevím si rady s problémem který mě potkal.Při zrychlování cca od 2500 ot/min a více začne auto škubat-cukat.Když přidávám plyn pozvolna pomaličku,tak v pohodě.Ale pokud přišlápnu plynový pedál více,např. při předjíždění tak to dělá.2x mi to spadlo do nouzáku a to při klidné jízdě ale nikdy při svižnější.Rozblikala se kontrolka žhavení a DPF.Po napichnutí na vag to hlásí něco jako příliš tlaku.Zkoušeli jsme měnit váhu vzduchu,snímač tlaku turba,zaslepit egr,turbo jsme prostříkli sprejem na čištění turba,vyměnit palivový filtr,tlakový ventil,nalít aditivum na pročištění a nic... DPF podle diagnostiky hlásí zaplnění z 27%. Dočetl jsem se že někteří měli problém že ji…

      • Pozitivní
    • 19 odpovědí
    • 18,6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem octaviaaaa,

    ahoj mám problém že auto kouří na volnoběch a po rozjetí se kouř ztratí je to modrošedý kouř motor 2.0 tdi 125 kw BMN voda se nestrácí, olej taky ne ani nepřibývá vyměněno bylo turbo , vstřiky nové,čidlo teploty nafty už si nevím rady ještě jsem nechal namontovat kat. DPF je kuchlej smrdí štiplavě nevíte někdo kde hledat ?

    • 13 odpovědí
    • 9,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.