Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Zahájeno uživatelem semenka,

    Zdravím, kupujeme starší auto (octavia 1.6 MPI najeto 210kkm) a nevím zda je toto vážný problém viz.foto. Jde mi o vyjádření někoho dalšího.

      • Pozitivní
    • 7 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Shang,

    Dobrý den, mám specifický nový problém se startováním, jde o typ motoru AEE (1.6, 55kw) - Motor vždy startoval za 1 minus, tedy i v mrazech - jen občas bylo potřeba otočit klíčkem dvakrát ale vždy nejpozději na podruhé otočení chytil. - Mám nově vyměněné svíčky, kabely ke svíčkám, cívku co vytváří napětí pro svíčky. Diagnostika neukazovala před měsíce žádný problém. - Teď jsem přišel po 4 dnech k autu (teplota kolem 0, šílené vlhko, v nádrži minimum benzínu) a po otočení klíčku nešlo nastartovat. - Pojistky byly v pořádku. - Napadlo mě že se mi ucpal nebo zavzdušnil přívod benzínu a tedy jsem tuhle závadu chtěl vyloučit >> rozpojil jsem černou had…

      • Pozitivní
    • 5 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem lukamodric,

    Nemáte s tím někdo zkušenosti?

    • 1 odpověď
    • 969 zobrazení
  4. Zdravím, lidi, nevi někdo z vás, jak je zapojeno a řízeno vyhřívání odbzdušnění hlavy válců, které se do vozů octavia montuje pouze jako zvláštní výbava, jde mi o tento díl :http://www.ebay.com/itm/Air-Intake-Hose-Pipe-For-VW-Golf-Mk4-Bora-Audi-A3-1J0129684CG-1J0129684NT-C725-/281508413862?hash=item418b3581a6:g:Sz0AAOSw~bFWG5s5&vxp=mtr. Dle etky se montuje do vozidel pro severské země. Prosím o radu.

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem pepaa,

    Vážení, dovolte mi Vás požádat o radu s mojí Š Octavia 1,6 MPI, 75 kW, k.v. 2003, najeto 163 tkm. Pokud se tu takové téma řešilo, tak se omlouvám, ale nenašel jsem nic. Můj problém je ve škubání motoru, který se projevuje ve velmi specifických podmínkách. Konkrétně v rozmezí mezi 2 a 3 tisíci otáčkami auto (nejvíce patrné při jízdě na tempomat) cuká, ne moc, ale je to nepříjemné. Troufám si říci, že kafe v držáku na nápoje by to vycmrndalo. Jakmile přidám plyn, stačí i málo, auto cukat přestane a jde ochotně za plynem. Jakmile jedu ustálenou rychlostí, vypnu tempomat, auto začne zpomalovat, opět bez cukání. V otáčkách pod 2 tisíce a nad 3 tisíce se…

    • 3 odpovědi
    • 4,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem lukyc,

    Jde o 1.6 75kw, r.v. 2005. Na víčku oleje mám bílou emulzi a kapičky čirý vody, nejspíš jen potřebuji ujistit, že je to z důvodu krátkých tras. Voda se neztrácí, olej na měrce nepřibejvá, motor se normálně ohřeje, teplotu drží a krásně topí. Jezdím každý den a střídá se krátká trasa po městě, cca 5-10 km a jinej den jedna cesta cca 30km. Takhle se to během měsíce střída zhruba půl na půl. Další problém je že když nastartuju, tak motor normálně drží 1 až 2s a pak chcípne, nastartuju po druhý a pohoda, nic se neděje. Tohle neudělá, když je pod nulou a motor běží normálně na první nastartování. Pak nesvítí kontrolka oleje, ani po zapnutí klíčku, vůbec.. Olej jsem …

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem schneefall,

    Dobrý den Dnes jsem byl nucen natankovat na pumpě robin oil Vimperk.Hodil jsem do auta asi 20 l benzinulPodle maxidotu byl dojezd jen 3 km.Přijdu od placení, otočím klíčem a auto nestartuje.Otočím ještě jednou pak ještě jednou a nakonec naskočilo a odjel jsem.Říkal jsem si noo asi už bylo v motoru sucho tak než se palivo načerpalo tak to hold nechytlo.Auto pak při dalších startech chytalo v pohodě ale po pár km se mi rozsvítily emise a ASR a na maxidostu bylo psáno emise do dílny.Docela by mě zajímalo jestli to je špatným palivem nebo motorem, který je mimo jiné ve špatném stavu.Žere 1l oleje na 2000 km tak mě napadlo jestli to už nespaluje moc oleje a nezasrala se l…

      • Pozitivní
    • 8 odpovědí
    • 11,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem milo9367,

    Dobry den,potrebujem poradit mam octaviu 1 1,6-74kw pred vymenou rozvodov sla ako hodinky-reagovala uz od cca 1000 ot. az po omezovac t.j 6000 ot.pekne plynulo,teraz po vymene je leniva a dokonca da sa vytocit na 5100 ot. a uz vypina a ani chod nie je hladky. Dola na citacke vypisalo snimac polohy vacky no s tou sa nerobylo nic a pred vymenou fungoval,tak som ho vymenil ale nic sa nezmenilo -NEJDE DOBRE Dakujem

      • Pozitivní
    • 5 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Benik3,

    Zdravím. Mám Octavii I 1998 1.6 75kW. Nesetkal se někdo s problémem, že motor do 2000 otáček vůbec nechce táhnout? Stává se to podle všeho jen při studeném motoru, navíc teď s nižší teplotou venku je to asi častější. Motor vůbec nemůže (jako bych nedával plyn), někdy i začne cukat/škytat jako by měl chcípnout (musim rychle sešlápnout spojku a vytočit ho). Při 2000ot. najednou zabere jako bych dupnul na plyn. Pokud ho držím nad 2000ot. tak v pohodě. Na diagnostice nic není, benzínem to také není (zkoušel jsem Shell Power, OMV Maxx Motion včetně 100 oktanové verze...) A druhá otázka, mám doma takovej ten levnej Bluetooth OBD modul. Je …

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem lukas111,

    Zdravím chtěl bych se zeptat jak nastavit rozvody (vačku) když montuji novou hlavu? Odesláno z mého ZP953 pomocí Tapatalk

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Ondrej_A3,

    Dobrý den, stává se mi, že po nastartování 1,6 75kW BFQ po prvotních cca 1300ot a uběhnutí cca 5 - 10 sekundách se otáčky volnoběhu zvýší na 2000 ot a zde drží cca půl minuty. Bohužel celé to má ten efekt, že člověk se rozjede (tím sníží otáčky) a po vyšlápnutí spojky se opět zvýší zpět na 2000 ot. Po zmíněných 30 sekundách jev zmizí a otáčky se sniží na normálních cca 900-1000ot. Plus poslední dobou pozoruji i při zahřátém motoru na volnoběhu oscilaci mezi 1000 a 1300 ot, ale zatím opravdu sporadicky. Dokážete mi poradit, jak postupovat? Zatím jsem pro jistotu vyměnil čidlo chladící kapaliny, vyčistil škrtící klapku (byla skoro čistá), vyčistil váhu vzduchu…

    • 6 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem alonso84301,

    Je možné aby čídlo teploty chladiacej kvapaliny na oct.1,6 55kw rv.1999 aee pasovaloaj na oct 1,9 tdi ?jedna sa mi oto že som vymenil cidlo a teraz mi na budikoch ukazuje pomalšie zohriatie motora.myslim rucicku.ked nastartujem tak mi pomaly stupa a od stvrtky rýchlo.potom už ok.cislo dielu. 059 919 501 c ked som mal predtym tak mi ukazovalo pekne pomaly

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem risabr,

    Dobrý den. Řidičák nemám moc dlouhou dobu a tak možná některé věci nenapíši uplně správně a nebojte se mě okřiknout, protože zatím jsem rád za to co vím a doufám že se časem tak nějak v autě a opravách začnu vyznávat. Nyní k mému problému: Půjčuji si zatím auto mého otce (Octavia I 1.6 (1997)). Včera jsem musel něco autem zařídit a při cestě se mi ozvala rezerva benzinu. Od rozsvícení ikonky jsem projel tak zhruba ještě 15 kilometrů a zaparkoval doma. Dnes jsem chtěl ještě před odjezdem otce do práce natankovat, aby neměl problém a tak jsem se vydal na pumpu, která otevírá v 6. Troufnu si říci, že jsem byl prvním dnešním zákazníkem - proč to říkám? možná se to nějak…

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem škodaoctavia,

    dobry den prosim vas o radu,mam 1.octaviu benzin plyn 1,6 74kw AKL.naštartujem motor na benzine,pokial beži na volnobeh všetko ok motor ide pekne ako nahle sa pohnem prejdem nejaky usek motor začne drhnuť a za jazdy zdochne,znovu bez problemov nastartujem a za jazdy zase z dochne,takto to roby na benzine,ak motor prepnem na plyn tak ide pekne bez problemov tak ako ma.sviečky,palivovy filter,lamda sonda vymenene nove.diagnostika vypisuje lamda sondu chybna regulacia lamda sondy,sporadicka.skušal som merať aj tlak na pal.čerpadle,nameral som 4bar.

    • 0 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Subie,

    Zdravim vas :ˇ) Pred nedavnom som si kupil octavku , 1.6 55kw ... vsetko v najlepsom poriadku, na to ze to ma "len" 55kw som celkom prekvapeny (4 ludia v aute ,plny kufor a po dialnici na 130 km/h este citim ze sa to rozkotula dalej, hold maximalna rychlost nedovoli ) ... len ma znepokojuje jedna vec a niesom si isty ci je to OK alebo to treba riesit kazdopadne svojim sposobom mi to uz zacina liest na nervy.. problem je v tom, ze pri jazde auto reaguje na zmenu rychlosti,to ze pri pridani resp. zosliapnuti pedalu auto akokeby trhne a vystreli pochopim, len nechapem preco pri pusteni pedalu trhne tiez nevravim ze je to nieco strasne , ale tak nie je to nic p…

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem TomášIštvánek,

    Ahoj všem, mám problém s O1 r:v 98 spojka zabírá až u podlahy spojka nova ujeto 3500km ted spojka nerozepne a nejde zaradit rychlost rady typi nekdo ?? moc prosim o rady

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem alonso84301,

    mam taky problem pri vyssich rychlostiach nad 120km a 140km pri povoleni plynu na volnobeh mi zacnu skakat otacky a motor skape.do 110 a na volnobeh a bezne jazdenie mi otacky drzia stale .akonahle vybehnem na dialnicu alebo idem 130 a pustim nohu s plynu otacky zacnu kolisat a motor zdochne.klapka nova origo vdo nastavena vag čidlo teploty nove origo.poradte som stoho zufali.diki 1,6 55kw 1999

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  18. Zdravím, mám takový problém... Auto je po bouračce - vše opraveno. Nejvíce to schytal chladič a karoserie. Mám problém s tím že auto za studena naskočí a hnedka to chcípne (viz. video). Někdo mi říkal že to vypadá na svíčky a někdo zase že to vypadá jako kdyby auto jelo na 3 válce. Nevíte někdo co by to mohlo opravdu být? Děkuji za každý nápad co by to mohlo být.

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem mrvoslik,

    Zdravim a diky za clenstvi. Mam oktavku a dle servisaka to chrasteni zpusobuje katalyzator nebo spis jeho vlozka zrejme rozsypana octan 1 97rv 1,6 akl na lpg= jedna lambda Nekdo se slusenosti jak to levne vyreesit? Mam net projety ale tip jakej kat tam staci dat jasny ze nakej univerzal ale naky konkretni? Keramicka vlozka ci Kovova ? Na heureka mi to naslo naky za 1700 kc tusim jmj znacka , nejaka zkusenost ? nevim jesli se vyplati kupovat nakej drazssi nebo staci obyc.. v servisu mi v autoeli shopu nabizeli nakej za 2,5 .. ale tady .. http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=katalyzator+univerzalni jo a este nevite nekdo jak Diky za nazory a rady

  20. Zahájeno uživatelem KarlosTDi,

    Prohledal jsme toho mrak ale nic ani podobného jsme nenašel. Omlouvám se za román co napíšu ale na dva řádky to prostě nedám ... díky za pozorné přečtení. Mám 1.6 75kW BQF a dlouhodobě mě zlobí zavzdušnění systému chlazení. Při nastartování jsou slyšet v systému byblinky, nejvíc běhají kolem 1500ot. Zkoušel jsem se všemožně odvzdušňovat ale nic nepomohlo. Taky jsem zjistil že za studena skoro nejsem schopen utáhnout výčko expanzní nádoby, chvilku jde zlehka a pa strááášně ztuha. Jako bych nestlačoval vzduch ale vodu. Jo vody v nádržce mám u studenýho motoru mezi MIN - MAX, teplýho pak motor asi 5mm nad MAX. Dle DP by mělo být pod MIN ale dříve jsem měl ještě víc a v…

      • Pozitivní
    • 43 odpovědí
    • 39,5tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Tomáš Hladík,

    Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti se cvákáním v motoru, řekl bych ventilů u motoru 1,6 mpi 75 kw? Po prvním nastartování je vše v pořádku, ovšem v momentě kdy se motor ohřeje, zasnu ho a po chvilce znovu nastartuji, je dost slyšitelné cvakání od motoru, především tedy když je plyn sešlápnutý pouze mírně. Díky za rady a zkušenosti

    • 4 odpovědi
    • 3,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Danniell,

    Mám prosbu ohledně měnící se hladiny chladicí kap. G12 v exp. nádobce. Já vůl jsem si při dolití G12 zapoměl zavíčkovat expanzku a jel cca 50km domu, v cíli to zjistil až když jsem začal vařit a viděl páru z podkapoty. Dolil jsem tedy vycákanou a odpařenou G12 namíchanou s destilkou (dohromady cca 2,5l). Ale problém je že mám hladinu po dolití kousek pod ryskou MAX, po nastartovan í a ujetí cca 2 km, klesne hladiny po rysku MIN. Po vypnutí motoru se hladina vratí zpět do expanzky na původní hladinu těsně pod MAX. Mohli by jste mi říct, čím to? Kamarad co má servis říkal, že tam je asi bublina a že mám pustit topení a projet auto ve vyšších otáčkách. Nebo máte další ti…

    • 2 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem zzshmp,

    Poradi nekdo?V lete mam menenou lambdu sondu u Octavie 1,6 74kw.Ted,kdyz zacalo zimni pocasi a po ranu nastartuji,otacky motoru vyskoci maximalne na 800 otacek,coz ma za nasledek,ze auto na volnobech ,,chcipa,,do te doby,nezli se motor trochu zahreje.Pak je jiz vse v poradku.Kdyz po jizde,po par hodinach, motor vychladne a nastartuji,otacky vyskoci na 1100,motor bezi krasne a po chvili klesnou na 800.Znamy me napojil na VAG a ukazalo mu to vadnou lambda sondu,s tim,ze muzu mit spatnou tepelnou hodnotu,coz me zarazilo,nebot je nova,od Bosche a koupena podle typu motoru a VIN kodu.Jak to vidite?Diky

    • 6 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Petronela,

    Dobrý mala by som otázočku :-) Chcela by som sa spýtať či pasuje vodná pumpa zo škoda fábia 1,2 do octávie 1,6 75kw asi nie však? já taký antitalent

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 1,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem sára,

    Dobrý den chtěl jsem se zepat jeslti někdo nevíte zda je možné z tohoto víčka aby mě tekl olej děkuji

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.