Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Zahájeno uživatelem LSkejtak,

    Dobrý den, rád bych se zeptal, kolik by měla být normální spotřeba Octavky 1.6 55kw r.v. 1997 ve městě, při couračkách. Protože já dojedu na 2.7L jen 15km což vychází 18l/100km je to normální nebo je něco špatně? Děkuji za odpovědi a názory.

    • 2 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  2. Muze mi nekdo prosim poradit cim yb to mohlo byt, ze auto se ohriva strasne pomalu, i kdyz jsem uz vymenil i termostat origos a kontroloval i cidlo a vsechny hadice jsou ok, voda se nestraci. Auto se mi zacne ohrivat cca po 8kilometrech, ale to me vyleze jen tak do 1/4 teploty. Tak odhad kolem 50-60C kdyz s tim pojizdim po meste tak to taky trva dele nez jinaci benzinaky co znam. Kdyz necham bezet motor na volnobeh, tak rucicka vyleze na onech 90C ale uz se nezvedne ani o chlup vic, takze se ani nepusti sahara. Auto i znatelne mene topi, neni to uplne horky vzduch, ale spis jen teply. To jsem i nacpal polistak pred chladic, ale nepomohlo to. Tak si nevim rady, normalne…

    • 4 odpovědi
    • 7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem AcidRain 1.6 55kW,

    Zdar chlapi, tak jsem vyřešil jeden problém a objevil jsem druhý. Vyměnil jsem čidlo chladící kapaliny a vyčistil klapku. Problémy se startováním jsou pryč. Ale... Při čištění klapky jsem zjistil, když jsem přidal plyn, tak z hadičky co odvětrává motor a vede před klapku šlo až příliš moc vzduchu a olejové páry. To může znamenat jen opotřebované pístní kroužky, kolem kterých to profukuje a pak to uniká tou hadičkou. Jednak díky tomu mizí olej z vany a taky to znečišťuje klapu... Co poradíte? Buď navést hadicu s odvětráváním někam jinam (kam? 1,6 55kW), nebo se mrknout na ty pístní kroužky... Jak moc kruté je vyměnit pístní kroužky? Dělal to už někdo? A na kolik to v…

    • 10 odpovědí
    • 11,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem brunda,

    uz jsem vymenil 2 sady svicek .NGK.Bosch nove kabely.nova civka prekrouzkovan motor + guferka.nove tesneni na sani , a stale se pali svicky nebo odchazeji uz nevim cim to muze byt nenapada nekoho neco?

      • Pozitivní
    • 7 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem octan,

    Zdravím. Poprosím o pomoc pri diagnostike netesnosti chl. kvapaliny. Je to pravdepodobne čerpadlo ? Alebo niečo iné ? Viac na obrázkoch. Vopred ďakujem za pomoc.

    • 3 odpovědi
    • 1,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem O175KW,

    Závada sa prejavuje: Pri zohriati motora na 90 stupnov počas preradovania rychlosti zacne motor ist na tri valce, trha nasledne vyhodi check + asr kontrolku. 16688 Chyba - 4 valec vynechavanie zapalovania. Pri merani kontrolnych skupin motora 15,16 ze na 4 valci su vypadky (dost caste) ale na volnobeh, prejavuju sa aj pri jazde ale castejsie na volnobeh (motor sa trase a ide na 3 valce) Auto som dal do Bosch Servisu a bolo mi zistené následovné. -kompresia na 2. valci bola 11 (ostatné 15) Spomenul ešte aj zapalovaci modul (tzn. indukčnú cievku) že tá by to mohla robit. Vymenené: -pal.filter -olej -olejový filter -obidve lambda sondy -EGR ventil -čidlo teploty …

    • 1 odpověď
    • 3,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem idefix,

    Zdravím chlapi možná i ženy. Potřebuju radu jak překopat elektriku s motorem octavie 1.6i 74Kw do 1.6i 55Kw. Vyměnil jsem motor, řízení motoru a elektriku motorového prostoru na auto osazené kabeláží z 55-ky. Provedl jsem výměnu komfortky imobilizéru sp.skříňky s kroužkem a klíčem, budíků jelikož je v nich uložen imob.Na diagnostice nic nemám ale mašinka mi nechce otočit motorem. Jen doufám že nebudu muset překopat komplet elektriku i uvnitř vozu. Prosím o jakokoliv radu. Mám už z toho hlavu jako pátrací balón je tam opravdu strašně moc drátů. Díky Idefix

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem ajvo,

    Dobry den. mam taky problem. Niekedy ide auto normálne bez cukania ale počas jazdy z ničoho nič auto cukne a potom pri akcelerácii pri 1800-2100 otackach auto slabo taha a cuka. Ked sa deje toto cukanie auto aj horšie štartuje. Dal som precistit klapku ale to nepomohlo. Nasiel som tu ohladom tejto zavady viac ale nikto nenapisal na fore riesenie iba vymenil pol motora a auto stale cukalo. Za rady velmi pekne dakujem.

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem karter,

    Chci se zeptat po čem jit nebo už fakt nevim.Jde o to že když nastartuji tak je volnoběh ok nějakých 850ot ale jakmile mu přidám plyn tak volnoběch skoči na 2tis ot a je tam pořád nebo hapruje v rozmezi 1500-2200ot.Klapka je tam už nová snad 100x nastavená.Podtlaky zkontrolovaný.Jen co jsem našel tak je dira na hadici sáni jak se napojuje odvětrávani výka ventilu.

    • 1 odpověď
    • 1,6tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem mirekkrejci,

    Zdravím mám octavii I. 1,6/74kw r.v. 1999 a já bych se potřeboval dostat ke konektorům vystřikvoacích trysek ale brání mi v tom potrubí lze to sundat odšroubovat ? nepoškodím tim nic?..není to pod tlakem nebo podobně? potřeboval bych to jen sundat vycvaknout konektry trysek a zase dát vše zpátky jde to? označil jsem to do kroužku na fotkách díky mco za rychlou odpověd

    • 6 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Grym,

    Ahoj, dlouho jsem tady nebyl, ale teď mám na Octavii přidřený motore 1,6 74kw, typ AEH. A otázka je, zda by pasovalo bez problému všechno když bych sehnal motor 1,6 74kw, typ AKL bo o jednom vím za slušné peníze. Jde mi právě o to, že lépe se shání ten typ AKL, a tak když bych ho jen chtěl přehodit na místo AEH, zda nebudu mít problém např, spojka,přiruba,eletrika, jiné závity nebo co já vím co všechno ? Díky za odpovědi

    • 12 odpovědí
    • 10,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Jaroj,

    Zdravým lidičky. Prosím Vás před nedávnem jsem koupil octavii r.v.2004 1,6i 75kw. Mám problem v tom že když je studený motor a chci se rozjet tak auto začne škubat,takže se musím rozjiždet hodne opatrně.Když je motor zahřátí nic takoveho nepozoruju.Neví někdo z Vás co to způsobuje.Auto ma na tachači 137700km. Za rady všem děkuji.

    • 6 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem koubek 1.6 55kw,

    Ahoj všem,mám takový dotaz. Nedávno jsem koupil Škodu octavii 1.6 55kw a chtěl bych se zeptat,jestli nevíte proč mi někdy,když nastartuju motor začnou lítat otáčky z 800 o/min na 2000 o/min.Upozorňuji,že to dělá jen někdy! Když hned poté motor chcípnu a nastartuju,tak problém přestane.Jinak na volnoběhu mi malinko jakoby vždycky cukne motor,jakoby vynechával.A palubní PC mi ukazuje průměrnou spotřebu 9 litrů z velmi lehkou nohou.Vag diagnostika nezobrazí v paměti závad nic! Oktaváci nevíte čím to může být? Děkuji za odpověd

    • 53 odpovědí
    • 16,4tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Martin Svoboda,

    mam takovej problém, mam 1.6 74kW a auto netáhlo dokud se motor neohřál. Tak sem tedy vyčistil škrtící klapku a ve VAGu nastavil. Vše bylo cca. 2 týdny v pohodě. Volnoběh držel, táhla hned od začátku. Ale těd se opět zase něco pokazilo, po nastartování má tendenci skoro chcípnout, pak si ŘJ přidá. Motor netáhne při nízkých otáčkách ani když se ohřeje. VAG mi vypsal chybu 00537 - lambda regulace, horní hodnota dorazu - sporadická. Nevíte někdo co by to mohlo být? jestli by pomohlo vyměnit lambda sondu, popř. za jakou. Někdo mi říkal že některý sondy maj jen 3 a některý zase 4 drátky. Tak kdybych musel přepájet konektor tak kterej drát kam dát. A jestli je to lambda před ne…

      • Pozitivní
    • 28 odpovědí
    • 22,6tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem herrkomisar,

    mám dotaz na otcově octavii 1.6 75kw avu 2001 se po nastartování roztočí větráky a vypnou až když se motor zahřeje na cca 80stupnů.vyměněn termostat,a čidlo teploty.vag nic nehlásí,jen sporadicky sekundární čerpadlo.čím by to mohlo být.dodám auto má klimu.děkuji.

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Rombero,

    Zdravim.nikde jsem nenasel stejny proble tak rozjizdin nove tema.stava se mi ze za jizdy spadne vykon jak kdybych pustil plynovi pedal po vyslapnuti a opetovnem seslapnuti jede zase tak jak ma.prosim za rady co by mohla byt podle vas pricina.dekuji a jestli to tu uz je tak se omlouvam.nenasel jsem.

    • 30 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem monster13,

    zdravím neposlucha mi auto, zacina to pri nastartovani, kedy musim startovat s plynom(vtedy to aj vcelku dosť zadymi)inak mi na volnobehu, ked nastartuje, pridanim plynu zhasne, auto bolo na diagnostike a vyhodilo chybu rele palivoveho cerpadla, cislo ktore bolo na relatku som si dal do google a naslo mi len rele s cislom 1J0906383C, ja som ale mal rele s koncovym pismenom B, take som nenasiel v SR ani v CZ az na ebay s USA som ho objednal, ale moc to nepomohlo,ked som ho vymenil, co sa tyka volnobehu tak mi lietaju otacky nie vela ale citit ich ze kolisu, ked je motor zohriaty tak len obcas, ale aj tak mi to uz lezie na nervy skriaca klapka bola rozobrata, vycistena,…

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem stanovan,

    1,6 75 kw AVU Zdravím.Mám problém s volnobehom po zohriati na 90.Motor ide nekultivovane až cítiť vybrácie .Otáčky kolísajú nie moc ale niekedy klesnú až skoro zhasne vtedy pridá viac a potom sa ustália .Menil som čidlo teploty,lambdu za kat.,klapka nastavená do základneho nast.,samozrejme aj vyčistená.Často to zakolísanie robí pri rozbehu.Hadice som skontroloval.Už neviem čo by to mohlo byť. Ďakujem za radu

    • 6 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Rombero,

    Zdravicko prosim vas kolik stoji odvzdusnovaci ventil nadrze na octavii combi 1.6 75kw rv.2002 nikde jsem to nenasel dekuji za odpoved

    • 3 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem maweryk,

    Dobrý deň, chcel by som Vás požiadať o radu.Octavia 1,6 AEE sa najskôr pár krát "pridusila" následne úplne stratila výkon a nebolo ju možné naštartovať ani po opakovaných pokusoch. Po vychladnutí motor naskočil, otáčky na 2800 a následne kolísanie otáčok a zhasnutie motora. Auto je po výmene palivového čerpadla. Poprosil by som o radu, čo môže spôsobovať tieto problémy. Auto pôjde na diagnostiku. V minulosti vypísaná chyba lambda sondy. Jemožné,že uvedené problémy by spôsobilo úplné zlyhanie lambda sondy? Ďakujem.

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Laky30,

    Prosím o radu. Pri volnobežných otáčkach mierne trhá s motorom-nemá plynulý chod

    • 12 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem maweryk,

    Dobrý deň, chcel by som Vás poprosiť o radu,či je možné zameniť palivové čerpadlo 1J0919051H za 1J0919087J? Resp odišlo mi čerpadlo 1J0919051H a chcel by som naň napasovať diel uvedený v odkaze http://www.cc-autodily.cz/jednotka-cerpaci-2_2?_fid=a08d Je to možné? Výmena by bola robená na aute - Octavia 1,6 55 kW (AEE),r.v. 1999 Vopred ďakujem za odpovede.

    • 2 odpovědi
    • 1,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem burn,

    Neví někdo co může způsobovat ztrátu výkonu po zahřátí motoru u octavie 1.674kw? Svíčky nové,vzduchový filtr vyfoukán,vyčištěná vzduchová klapka,kola napřibrzdívaj a nehřejou se. díky

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem burn,

    Dobrý den. Mám problém u octávky 1,6 74kw, Při cestě do práce mi začal jít motor na 3 válce.Mám podezření na svíčky nebo kabely zapalovací. Svíčky tam jsou nějaké ngk a maj už nalítáno asi 30000km. Potřeboval bych auto dostat domu a nevím zda je to bespečné a jak jet,abych něco dalšího nezničil. Auto jede,ale netahne a v ot.pod2000 to cuká.|Domu to mám furt do kopce.Abych třeba nezničil něco v katalizátoru nebo tak....Děkuji za připomínky.

    • 2 odpovědi
    • 12,8tis zobrazení
  25. Zdar a silu, nejakou dobu jsem bojoval se svoji koktou - litaly otacky, cukala, az jsem se nedavno nas**l a koupil novou skrtici klapku a zapalovaci kabely. Po instalaci to vypada docela dobre, az na "drobny" problem - ve chvili kdy prislapnu plyn se od vyfuku vyvali sedy podivne smrdici dym - a je ho docela dost. Po ujeti par km se to trochu srovnalo, ale porad to neni idealni. Po napojeni na VAG hlasi chybu 00522 - cidlo teploty motoru, skupina 001 druhy udaj v bloku hodnot pri sledovani ukazuje -40 C. Cili - mohl by to byt termostat? To cidlo v plastovym budniku odkud se rozvadi chladici kapalina pod rozdelovacem? A rj si mysli ze je venku minus 40 a strika bohatou …

    • 14 odpovědí
    • 9,6tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.