Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Zahájeno uživatelem Mausik,

    Zdravím pánové. Jsem totální automobilový laik a nedávno mi začala v autě svítit kontrolka chyby elektroniky motoru (oranžová s obrázkem motoru) a nevím proč. Auto se chová, řekl bych, normálně, tak sem to napojil na diagnostiku a tohle je výpis chyb řídící jednotky. Škoda Octavia I (r.v. 2002) 1,6i 76kw, benzín VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Model: 1U - Skoda Octavia Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 06A 906 033 K Komponent: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3553 Kódování: 00031 Opravna #: WSC 31480 TMBCX41U812516761 SKZ7Z0A0885712 3 Nalezeny chyby: 17978 - rid.jedn. motoru zablokov…

    • 4 odpovědi
    • 9,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem chase,

    Zdravim, prosel jsem forum a nenasel jsem ze by nekdo tuto zavadu doposud zminoval. Takze k zavade, motor pri deceleraci skubne, cim vyssi otacky tim vice zkubne (jako by klapka zustala otevrena jeste po urcity casovy usek po uvolneni plynu), ostatni stavy akcelerace, volnobeh normalni. Mel jsem odpojenou baterku, protoze jsem instaloval autoradio, takze se vymazaly adaptacni hodnoty na klapce, provedl jsem zakladni nastaveni a najezdil 80km se skubanim, zatim zadna zmena k lepsimu. Tak snad se to nekdy z adaptuje

    • 9 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Jan75,

    Zdravim kolegové, jestli mi můžete někdo sdělit svůj názor. Mám problém s otáčkama motoru Oct. 1,6 AVU r.v. 2001 : Dokud se motor neohřeje na 60-70°C tak to samo přidává, otáčky stoupnou na 1500 - 2000, hlavně po rozjezdu při vyšlápnutí spojky, zastavení a následném rozjetí, tak to vypadá jako když je "zaseklý sytič", slabá reakce na ubrání plynu. Po ohřátí reakce na plyn. pedál OK, volnoběh cca 700 ot. Na diagnostice hlášeny chyby na obou sondách, vyměněny obě za nové Bosch, nyní diagnostika nehlásí žádné problémy, falešný vzduch motor nikde nepřisává...... Při kratších jízdách tím pádem stoupá spotřeba, tak už nevim co stim. Dík, jestli mi někdo odpovíte.

    • 3 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem playandwin,

    Zdravím, mal by som otázku čo môže spôsobovať ,že na Octavii 1,6 74kw , rv: 2002 pomerne často odchádza lambda sonda..? Auto je používané ako druhé v rodine a má najazdené len 69000km, ale lambda sonda bola doposiaľ menená 5 krát. A teraz mi znova rozsvietilo kontrolku ,taže sa chystám znova na diagnostiku , ale mám pocit že to bude lambda zase. Otáčky pri voľnobehu sa nehýbu. Dva krát bola menená v autorizáku a trikrát v neautorizovanom servise ( z toho raz zadarmo ,kedže sa objavila porucha ani nie mesiac po oprave..) Benzín tankujeme vyhradne na Shell-ke. Tankujeme tam aj RAV-4ku a nikdy nemala problémy a pritom to je japonský motor nachylnejší na kvalitu nie? K…

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem dataspeed,

    š oct 1,6 55kw 140000km, mám problém před dvěma dny jsem jel do města vše v pořádku, po odjezdu jsem nastartoval a asi po 50 metrech začal motor vynechávat a škubat, tak jsem ho zhasnul, znova nastartoval a zase asi po 30-50 metrech to začlo vynechávat musel jsem odjet z křižovatky tak jsem víc přidal a poté 100 km bez vynechání volnoběh ok spotřeba ok, to samé se děje vždy když zastavím a stojím třeba 30 min pak nastartuju chvíli blbne tak 20 vteřin a pak zase je vše v pořádku. Vyměnil jsem svíčky, víko rozd.a palec. Přes PC jem kontroloval motor a pouze sporadická lambda ta tam byla i vlétě a jezdila v pořádku. za dva roky co jí mám tak je to poprvé co takhle blbne. Tak…

    • 11 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem samton,

    Zdavím , chci vás poprosit o radu z ničeho nic mi přestala jet moje octávie 1.6 AEE , jediné co sem dělal před tím než přestala jet bylo to že jsem kontoroloval žárovky v zadních světlech (nesvítí mi zpátečkové) a k tomu sem zkusil pohnout s konektory co jsou na převodovce , myslel sem že by to mohl být spínač těch světel. Od té doby to nejede jen se motá startér ale nechytne. Zjistil sem že nedává jiskru a benzínové čerpadlo nepodává benzín . za každou radu budu moc rád.

    • 6 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem fabian55,

    Cavte tak mam problem pri vymene palivoveho filtra na octavie 1,6 55kw aeesa mi ulomila rychlospojka na palivovej trubke ktora vedie od cerpadla privod ciernej farby od cerpadla do filtra pod autom co teras mam objednanu novu ako sa da vymenit musi ist dolu nadrz alebo da sa prevliect dakujem za rady

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem S@jmon,

    Zdaravím chci se zeptat na jednu věc ohledně š octavia 1 1.6 74kw, u toho to auta se mi objevila závada taková že občas to začlo ztrácet výkon, nejelo to občas to mělo snahu zdechnout, a vůbec to nešlo do otáček jakoby byl nouzový režim .. tak sem si to napích a načetlo mi to že je špatný čidlo klikovky G24 myslím.. tak sem objednal nové a jakmile sem ho tam dal tak to dělalo hned ty problémy že to nejelo, bylo bez výkonu, a nešlo do otáček a bylo to eště horší.. tak sem tam vrátil staré a zas to šlo normálně jenže po chvíli to zas dělalo znova... nemáte někdo s tim zkušenost jak to vyřešit ?.. (to čidlo co sem sehnal byla jaká si replika zejtra přjde pravý bosh)

    • 2 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Lenny93,

    zdravim Vás tu všechny, chtěl bych se zeptat, jaká je kompatibilnost dílů mezi 1,6 74kw a 1,8T ( sání, svody, po případě celá hlava) ..... je zde nějaký motorář, nebo ladič, který by mi byl ochoten zodpovědět několik otázek ?

    • 2 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem pjdefort,

    Zdravím, asi půl hoďky to tu projíždím a nikde nemůžu najít odpověď na svojí otázku, ani v DP...motor má jedno čidlo teploty - modré hranaté vzadu mezi zadicemi, to počítám, že je to dvojité, jenže ještě má jedno čidlo na hadicích u chladiče - je dvoupinové...k čemu je? Myslel jsem, že to dvojité modré je pro jednotku i budíky..Řeším to, protože budík neukazuje vůbec a teplota motoru ve VAGu lítá od 50 k 80 stupňům jak se mu chce sem a tam...tak přemýšlím, k čemu je to u hadic... objednal jsem tyto dvě: to je to vzadu mezi hadicemi: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/059919501-cidlo-teploty-chladici-kapaliny-octavia.html a druhé by mělo být toto: http://www.skoda-…

    • 7 odpovědí
    • 8,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Jose123,

    Hezký den, tak jsem zase něco objevil na své octě - 1,6 74kw. Šustí to z oblasti klínového řemene a alternátorem(ložiskem) to pravděpodobně nebude. Klínový řemen měněný před 40tkm, celkem najeto 200tkm. Potřeboval bych vědět, jestli se dá tato kladka nějak promazat nebo jestli musí být nová - viěl jsem ceny okolo 1000kč. Mám z toho trochu obavu, aby kvůli tomu nepraskl řemen a nerozbil i rozvodový kryt s následným potkáním motoru ... Šustí to nejvíce ráno jako studené, zahřátý motor už výrazně méně. Díky , snad to brzy už dám do stavu 1A ...

  12. Zahájeno uživatelem RiderPaul,

    Zdravím Vás, měl bych dotaz ohledně své Octavie 1.6 74kw, rv.97 + LPG Zjistil jsem že mi u filtru chybí sací koš víz. fotografie. 1) Poté jsem také pozoroval, že mi při sešlápnutí plynu auto hned nezareaguje a lapne jakoby po dechu (od otvoru filtru, kdy má být umístěn sací koš). Po chvílí vyskočí otáčky nahoru a auto reaguje. Když prošlápnu plyn v otáčkách auto reaguje normálně také, ale ve chvíli kdy to nechám spadnou na volnoběh, začínám na novo. Když tohle udělám několikrát za sebou, auto mi následně vystřelí obrovskou ránu "asi" od výfuku (jako by něco bouchlo) Nevíte čím by mohla být tato závada? a může to být způsobené že tam chybí ten sací koš? Popřípadě …

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem w4cko,

    Chalani potreboval by som poradiť mám octaviu 1.6 74kW 1997 a mám to vedenie mierky dolamane potreboval by som vediet aké je to vlastne dlhé. Keby bol niekto taký ochotný a odmeral by mi to na takomto type auta bol by som rád.

    • 13 odpovědí
    • 8,9tis zobrazení
  14. Zdravím všechny, prosím o odpověď, zda je možná záměna katalyzátorů. Mám 1.6 55kW a mohu levně koupit nový originální katalyzátor určený pro 1.6 74kW. Dotaz tedy zní: Mohu dát na Octavii 1.6 55kW katalyzátor z Octavie 1.6 74kW? Co se stane? Odpovědi prosím jen od lidí, kteří to již udělali nebo s tím mají jiné zkušenosti. Díky, Jarda

    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Hemyngvej,

    čau lidi včera jsem přijel na parkoviště vše v cajku. Cca po půl hodině jsem sedl do auta chtěl jsem nastartovat a nechytlo asi na po 4 chytlo a hned chcíplo takhle asi 2x. tak při dalším nastartování které trvalo tak 5-6 vterin jsem ho podrzel lehce pod plynem do mírného kopce jsem musel jet na 1 protože vůbec nešlo do otáček. Po rovině jsem se pak dohoupal domů vypadalo to jak když se nedostává paliva nemáte někdo nějaké podobné zkušenosti?

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Ort,

    Zdravím, jak nadpis napovídá, mám emulzi v oleji. Velké nánosy jsou v hrdle a něco málo bylo i na měrce. Emulze v tomhle počasí začala zamrzat. Před 3/4 rokem se měnilo těsnění pod hlavou a nyní se voda neztrácí, olej se neměnil. Moje otázka je jednoduchá, stačí olej vyměnit? Odteče i případně usazená emulze na místech jako je víko hlavy motoru apod? Nebo bude lepší koupit přípravek pro výplach motorů? Motor AKL 1.6 74kW.

    • 3 odpovědi
    • 3,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem O175KW,

    Nevie mi niekto povedat co moze sposobovat zle starty rano (nastartujem ale zdochne to a potom na druhy krat uz drzi). mam oct 1.6 75kw 2002. 200000km. sviecky, egr ventil, obidve lambdy, pal.filter vymeneny aj teplotne cidlo. Readiness pise 00000000. a na vagu nepise ziadnu chybu.

    • 6 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Dandiel,

    Ahojte,mam ted mensi problem: Mel jsem spatne cidlo teploty chladici kapaliny (vcera jsem ho nechal vymenit), mel jsem problemy,ze teplomer,ukazoval jen 45 stupnu,auto nemelo nekdy pravidelny tah,obcas nestartovalo atd, po vymene vse v poradku,motor se zklidnil, tahne plynule atd. Bohuzel mi jeste ted v mrazech zaclo neco piskat (jakoby lozisko nekde v motoru. Byl jsem za mechanikem a sundal klinak a rikal ze je to napinaci kladka u klinaku,ma uz spatne loziska, takze se chystam na vymenu zitra. Ale ted k tomu problemu,který jsem myslel ze se vyresi kdyz vymenim cidlo. Kdyz jedu treba na trojku,ctverku nebo petku a potrebuju ubrat plyn (sundam nohu z plynu) auto jako…

    • 12 odpovědí
    • 7,7tis zobrazení
  19. Ahoj nikde jsem se tu nedočetl o tom to problému na benzinove oktávce 1.6 spíše se tu řeší že tím trpí Dieslove motory, V zime sem mel problem s teplyma startama, natočil jsem a chytlo to v pohode ale prijel jsme treba po 25km vypnul a za 3min sel natocit uz to chytalo spatne a hlavne po delsi dobe a rozsvitila se kontrolka ASR, že je v nouzovem rezimu a vubec to ani netahalo-nejelo, proste jak kdyby ten motor byl přiškrceny. Dneska teploty nad 20 stupnu, se mi stalo: auto stalo ve stinu, chytlo na prvni pokus dojedu na shellku a jeste nez dojedu ke stojanu auto samo chcíplo asi po 7 km jizdy, natocil jsme to zase to slo špatně ale dojel jsem ke stojanu, natankuju natoč…

    • 5 odpovědí
    • 6,1tis zobrazení
  20. Zdravím, mám delší dobu problém s pocukáváním teplého motoru při přidávání plynu. Motor cuká až když je opravdu dobře prohřátý na pracovní teplotu. VAG nic nepíše, svíčky zánovní, vzduchový filtr je nový. Mám sice LPG, ale cuká to, i když samozřejmě trochu méně, i na benzín, takže plyn bych vynechal. Mám za to, že po skončení obohacování směsi ve studeném motoru se něco stane, co to zapříčiní. Neví někdo co? Díky za každou radu.

    • 12 odpovědí
    • 11,3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Rahotep,

    Mám prodlevu při zmáčknutí pedálu plynu . Diagnostika ukazuje vše v pořádku , ale předstih -10 . Mátes tím někdo zkušenost ? Dík .

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Pavel Uřidil,

    Mám problém a to dost velký ... Když jedu tak jak to napsat a popsat prostě jako kdyby moje auto si samo přídávalo rychlo a když zařadím tak otáčky rychle lezou až na 4000 ot./min ale když se chce vrátit do normálu aby si sám nepřidával otáčky na horu a já přidám plyn tak to auto 3x škubné a vím, že to auto už je v pohodě a že otáčky se sníží při řazení tak jak mají ... když vypnu motor a zas nastartuji tak to je v pohodě ale po nějaké době to začně dělat třeba dvakrát do dne ale není to pravidlo Další problém je ten že když blbě nastartuji,či mi to chcípne tak za boha nemůžu nastartovat až po dlouhé době +/- 30 minut ale když to zkouším nastartovat přes plyn tak to chy…

    • 8 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem vilis1,

    Poradte mi prosím ,mám Octavku 1,6 75kw - jak se projeví praskle tesneni pod hlavou. Děkuji za rady mám podezreni na tuto zavadu. No ,ale olej ve vode neni a ani na vicku od motoru nic neni je ciste. Pri jizde na dalnici mi akorat jde teplota dolu treba asi na 70 stupnu a pak se zase vratí na 90. a take mi vyletela hadice od termostatu, ale zadne problemy pred timto nebyly. No snad mi nekdo poradi Dekuji.

    • 2 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem octavioo,

    zdravim mam octaviu 1.6 75 kw , 295 000 km za sebou , ale strašne velka spotreba pri studenom motore ukazuje niekedy palubak až 16 l , a to mam až moc lahku nohu na plyne , normal spotrebu mam 8-9 , čo može mať za nasledok že to tolko vela žere ?

    • 9 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  25. Host Potvora
    Zahájeno uživatelem Host Potvora,

    Ahoj šikovní lidi, mám O1, r.v. 2001 (MR2002), 1.6i/75kW (tuším AVU) a auto mám už zhruba 7 let (bylo to pvůdoně referentské vozidlo). Najeto cca 156000 km. Za poslední půlrok mám s autem samé potíže - ložisko na LP kole, prasklé těsnění pod hlavou, po čase opět prasklé těsnění pod hlavou (se servisem se dohaduju dodnes). vyžvejkanou napínací kladku a v neposlední řadě také problém s chudou směsí. Zatímco vše výše uvedené se podařilo (ehm, muselo) dát do kupy, problém se směsí přetrvává. Svítí oranžová kontrolka elektroniky motoru, auto na volnoběh znatelně pocukává a novinkou je pro mě nyní fakt, že mi za poslední měsíc dvakrát při dobržďování ke křižovatce chcíplo (a…

    • 6 odpovědí
    • 9,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.