Přejít na obsah

Po uplnem ubrani plynu auto 2 krat cukne


Dandiel

Doporučené příspěvky

Ahojte,mam ted mensi problem:

Mel jsem spatne cidlo teploty chladici kapaliny (vcera jsem ho nechal vymenit), mel jsem problemy,ze teplomer,ukazoval jen 45 stupnu,auto nemelo nekdy pravidelny tah,obcas nestartovalo atd, po vymene vse v poradku,motor se zklidnil, tahne plynule atd.

Bohuzel mi jeste ted v mrazech zaclo neco piskat (jakoby lozisko nekde v motoru. Byl jsem za mechanikem a sundal klinak a rikal ze je to napinaci kladka u klinaku,ma uz spatne loziska, takze se chystam na vymenu zitra.

Ale ted k tomu problemu,který jsem myslel ze se vyresi kdyz vymenim cidlo. Kdyz jedu treba na trojku,ctverku nebo petku a potrebuju ubrat plyn (sundam nohu z plynu) auto jakoby dvakrat cukne a zase v pohode. Zaclo mi to delat,pak to zase na chvilku prestalo a ted to zase dva dny dela. RIkam si ze by to mozna mohlo byt i benzinem. driv jsem bral na shell, ted beru nekde jinde (ani nevim uz znacku, ale unicorn to neni). Kdyby nekdo nahodou vedel cim by to mohlo byt, pisnete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Mám ten samý problém jako ty, mě to ještě cuká při rychlém přidáním plynu. Měnil jsem škrtící klapku, váhu vzduchu, čidlo teploty, hadice sání vzduchu a hadici od škrtící klapky, benzínový hadice... VAG žádnou závadu nevykazuje. Po nastavení škrtící klapky VAGem je chvíli vše Ok, ale na na dlouho (klapka je fungl nová origo). Ještě mám svíčky Denso. Snad co jsem ještě neměnil jsou zapalovací kabely a zapalovací modul.

Stále to dělá, stále to dělá.

Je nás už dost, co nám to dělá, prosím poraďte!!!!

mám Octavii, 74 kW, r. 1999, kolem 160 tis. km

Editováno: , autor: stanly
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky