Přejít na obsah

Po uplnem ubrani plynu auto 2 krat cukne


Dandiel

Doporučené příspěvky

Ahojte,mam ted mensi problem:

Mel jsem spatne cidlo teploty chladici kapaliny (vcera jsem ho nechal vymenit), mel jsem problemy,ze teplomer,ukazoval jen 45 stupnu,auto nemelo nekdy pravidelny tah,obcas nestartovalo atd, po vymene vse v poradku,motor se zklidnil, tahne plynule atd.

Bohuzel mi jeste ted v mrazech zaclo neco piskat (jakoby lozisko nekde v motoru. Byl jsem za mechanikem a sundal klinak a rikal ze je to napinaci kladka u klinaku,ma uz spatne loziska, takze se chystam na vymenu zitra.

Ale ted k tomu problemu,který jsem myslel ze se vyresi kdyz vymenim cidlo. Kdyz jedu treba na trojku,ctverku nebo petku a potrebuju ubrat plyn (sundam nohu z plynu) auto jakoby dvakrat cukne a zase v pohode. Zaclo mi to delat,pak to zase na chvilku prestalo a ted to zase dva dny dela. RIkam si ze by to mozna mohlo byt i benzinem. driv jsem bral na shell, ted beru nekde jinde (ani nevim uz znacku, ale unicorn to neni). Kdyby nekdo nahodou vedel cim by to mohlo byt, pisnete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Mám ten samý problém jako ty, mě to ještě cuká při rychlém přidáním plynu. Měnil jsem škrtící klapku, váhu vzduchu, čidlo teploty, hadice sání vzduchu a hadici od škrtící klapky, benzínový hadice... VAG žádnou závadu nevykazuje. Po nastavení škrtící klapky VAGem je chvíli vše Ok, ale na na dlouho (klapka je fungl nová origo). Ještě mám svíčky Denso. Snad co jsem ještě neměnil jsou zapalovací kabely a zapalovací modul.

Stále to dělá, stále to dělá.

Je nás už dost, co nám to dělá, prosím poraďte!!!!

mám Octavii, 74 kW, r. 1999, kolem 160 tis. km

Editováno: , autor: stanly
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ten samý problém jako ty, mě to ještě cuká při rychlém přidáním plynu. Měnil jsem škrtící klapku, váhu vzduchu, čidlo teploty, hadice sání vzduchu a hadici od škrtící klapky, benzínový hadice... VAG žádnou závadu nevykazuje. Po nastavení škrtící klapky VAGem je chvíli vše Ok, ale na na dlouho (klapka je fungl nová origo). Ještě mám svíčky Denso. Snad co jsem ještě neměnil jsou zapalovací kabely a zapalovací modul.

Stále to dělá, stále to dělá.

Je nás už dost, co nám to dělá, prosím poraďte!!!!

mám Octavii, 74 kW, r. 1999, kolem 160 tis. km

měl jsem uplně ten sám problém a bylo to zapalovací trafo po výměně OK :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek. Mám ten samý problém. Před 14 dny mi v servisu měnili zapalovací kabely a svíčky - protože mi to jelo na 3 válce a prej byly špatný kabely. Po výměně mi to nějakých 20 km jelo krásně, hladce, žádné cukání jako před tím, ale pak to začalo. Ještě horší než před tím. Cukne to i když uberu ale i když přidám. Jako by tam kolo 2000 otáček byla díra, vůbec žádnej tah, chvilku motor skoro nic nedělá. A vůbec mi to jede hůř. Špatně to startuje. Chcípá na volnoběh a pěkně mě to se.e. A stále přemýšlím čím to může být a co s tím mám udělat. Poraďte. Koukám, že nás je víc. Jo mám motor AKL 16, 74Kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím, mám úplně ten samý problém 1.6 74kw AKL, při sešlápnutí a sundání nohy z plynu škub škub.

Zajímlo by mě jelsti to souvísí se škrtící klapkou protže tu moji nemohu uvést do základního nastavení a otáčky létají jak chcou, takže asi pude dopryč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...