Motor 1.8 T
600 témat v tomto fóru
-
Ahoj, zjistil jsem že mám prasklý kompresor klimatizace a nechce se mi kupovat nový, protože celé potrubí je velmi zrezlé a kdybych to chtěl opravit, tak za to dam stejně peněz jako jsem dal za auto. Také je čas vyměnit klínový řemen. Má otázka teda zní: Když koupím řemen pro motor bez klimatizace půjde mi tam dát, aniž bych musel odstraňovat kompresor a tím bych kompresor vyřadil? Kompresor bych odpojil, aby se mi nespínal. Je to reálné? Díky za odpovědi. motor: 1.8T, 110kw, AGU
-
- 14 odpovědí
- 7,6tis zobrazení
-
-
-
Zdravím,je možné na mé 1.8 T 110kw AGU nějak vylepšit zvuk sání? Kamarád si koupil 2 litr a má tam konusovej filtr.Zvuk to má při větších točkách parádní.(takovej hrubej zvuk) Já ale konus nechci.Chci si nechat origo box.Mám v něm nyní filtr od Greenu a není slyšet vůbec. Nestačilo by jen do toho boxu zespodu udělat pár děr?Někdo to myslím tak měl.Tomuhle motoru by teplejší vzduch od motoru vadit neměl ne?Když jde stejně přes horké turbo a pak přes intercooler.Mám navíc od nárazníku přivedenou 80 mm rouru přímo do boxu takže by chladnější vzduch i tak měl. Když už mám novej,laděnej,nerez výfuk,tak proč si nepohrát i se sáním
-
- 7 odpovědí
- 11,8tis zobrazení
-
-
Zdar, potřeboval bych poradit... na začátek: O1 1.8T AUM r.v. 2001 Když mám zahřátý motor, tak často nemůžu nastartovat, resp. motor točí, ale nechytne... když to napíchnu na diagnostiku, tak mi to píše chybu v snímači teploty g62. Že je něco špatně s tím čidlem, jsem zjistil, když jsem si v diagnostice vypsal jeho hodnoty... ukazuje to od -90°C až po 0°C, přitom v kolonce správných hodnot to nabízí myslím 60°C až 80°C... prostě když mi to ukazuje zápornou hodnotu, nemám šanci nastartovat. Tak pustím přídavný topení, aby se teplota pohla směrem dolu a najednou to přeskočí na správnou hodnotu a nastartuju v pohodě. Takže moje otázka zní, kde v motoru to čidlo najdu, pří…
-
-
- 10 odpovědí
- 4,8tis zobrazení
-
-
Ahoj, vím, že tu na fóru o tomhle tématu bylo napsáno už spousty, ale většina těch témat má datum posledního příspěvky min. 2 roky staré, tak jsem raději založil nové. Jde o to že auto (Octavia 1 RS - 1,8T 132kW, r.v.: 2001), když chci rychlou akceleraci, tak cuká a nechce mě to pustit, jak kdyby se dusil, docházel benzín nebo tak něco. Když přidávám pomalu, tak problém není. Taky to je mnohem horší za studena. Přijde mi i že má větší spotřebu. VAG hlásí sporadicky chybu číslo 17536 řada válců 1 : přizpůsobení směsi (mult) - systém příliš chudý. Co jsem tak ty témata tady pročítal tak vím, že to může být v podstatě cokoliv...od nějaké prasklé hadičky po palivový filtr, …
-
- 2 odpovědi
- 4,1tis zobrazení
-
-
Ahoj, snažil jsem se tady hledat, ale podobné téma jsem nenašel, ale pokud někde je, tak se omlouvám za duplicitu. K problému. Mám OI 1,8Turbo AUM. Můj problém spočívá v tom, že mi přijde, že auto divně smrdí. Když je motor studený, auto krásně a poměrně klasicky čistě voní po spáleném benzínu. Ale když se motor zahřeje na provozní teplotu, tak začne zvláštně smrdět. Připomíná mi to smrad, asi jako když mi před cca rokem a půl odešel zapalovací modul a auto šlo na tři válce. Nedávno jsem řešil problém s přidušováním motoru, když se studený nastartoval. Problém vyřešilo vyčištění škrtící klapky a lehké vyčištění váhy vzduchu. Problém s divným zápachem zahřátého motoru o…
-
- 3 odpovědi
- 3,4tis zobrazení
-
-
Ahoj všem, plánuji koupi starší octy 1.8t 110kw. Mám v plánu jí kompletně předělat a trochu upravit na zábavu na autodromu atd. Můžete mí někdo poradit na kolik je to komplikované vyměnit tu 110kw za eresovej motor? Případně na co si dát pozor nebo kde se vyskytuje často problém. Dělal to už někdo? Díky moc za radu. Jirka
-
- 6 odpovědí
- 1,9tis zobrazení
-
-
Zdravim všechny. Vim, že je zde hodně témat ohledně 1.8T s tím problémem, že auto cuká, nemá tah a podobně. Bohužel mám podobný problém. Už to řeším asi 3 měsíce s tím, že jsem vyměnil svíčky, cívky, zkontroloval jsem podtlakové hadice ( jednu jsem vyměnil ), je tam nová váha vzduchu, čistil jsem škrtící klapku a sání. Problém začal tím, že odešel originál Blow Off, tak jsem ho nahradil BOV-SSQV ( je kupován v HPP), od té doby to začalo. Občas to v tahu škubalo, nedržely volnoběžný otáčky, vždycky po vymazání chyby se po 100km z ničeho ztratí výkon. Než jsem vyměnil váhu vzduchu, tak to psalo hlášku: řada válců 1, adaptase směsi ( multiplikativní ) systém příliž chu…
-
- 17 odpovědí
- 17,7tis zobrazení
-
-
Zdravím, nevíte někdo kde, by mohl být k sehnání plastový šroub horního krytu motoru? Potřebuju to na 1,8T . Myslím, že jsou stejné i na ostatních motorech. V servisu ani na vrakáči jsem nepochodil. Případně, kdyby někdo věděl katalogové číslo. Díky.
-
- 5 odpovědí
- 2,4tis zobrazení
-
-
caves.zacalo to tim ze ked auto dlhsie stalo tak po nastartovani to bolo v pohode,ale ked som to isiel rozbehnut tak mi to zacalo skakat a cukat ako keby islo na 3 valce.ked som sa hral s plinom tak som to postupne rozbehol potom to bolo v poho.vag nic neukazal.a este mam pocit ze v poslednom case sa jej niejak nechce v nizsich otackach ako keby sa dusila.mohli by to byt aj sviecky??
-
- 15 odpovědí
- 9,8tis zobrazení
-
-
Zdravím všechny Škodováky.Kamarád má O1 rs 01 teklo mu těsnění pod víkem ale když přijel měl sotva olíznutou měrku .Těsnění se vyměnilo a daly se nové svíčky a dolil se olej.Když jsem motor nastartoval začal klepat jak kdyby zůstal otevřený ventil a mlátil do něho píst je to prostě hnusnej kovovej tvuk zvyšující se při šlápnutí na plyn.po hodině jsem ho nastartoval znovu klepání zmizelo ale jen v něm jednou cvaklo a jel na3. válce s tím že klesali otáčky až chcípnul.Svíčka prvního válce je mokrá .zkusil jsem vyměnit cívky ale i tak je první mokrá.Já si myslím že je to rozvod ,prosím zkuste poradit -díky Vláďa
-
- 2 odpovědi
- 1,6tis zobrazení
-
-
-
Zdravím, ještě řeším jeden problémek. Při záběru turba se kolem 3000ot projevuje krátkodobý propad výkonu, to samé to udělá občas i po 4000ot. Co to může způsobovat? VAG mi občas hlásí pohles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou.
-
- 16 odpovědí
- 7tis zobrazení
-
-
Zdar chlapi, včera mi začal jít motor na 3 válce. Vylučovací metodou jsem vyřadil indučky a svíce. No pak jsem zjistil, že nepálí 3. válec. Pak jsem zkusil zahýbat svazkem nad startérem ( tam jsem už měl problém s kabelem dobíjení) a motor najednou šel na 4. Takže se závada zdá být jasná. Přesto než to kuchnu ven chtěl bych zkusit zkontrolovat koncový výkonový stupeň na airboxu, je nějaký jednoduchý postup kontroly (ohmicky) ?
-
- 0 odpovědí
- 1,3tis zobrazení
-
-
Můj dotaz spočívá v rozdílech mezi jednotlivými druhy motorů. Nezajímá mě turbo, ani že AGU nemá el. plyn atd. Zajímá mě vnitřek. Udajně se to dost liší, tak bych chtěl vědět čím. Díky za odpovědi!
-
- 4 odpovědi
- 3,8tis zobrazení
-
-
Ahojte mám octavku 1.8 2OVT 110KW typ motoru AUM a najednou mi naskočil check napíchnul jsem to na vag a vypsalo to toto: 16727 - snimac polohy vac /klik. hridele (G40) - signal snimace prilis velky P0343 - 35-00 -- zkusil jsem chybu smazat ale během chvilky tam byla znovu
-
- 7 odpovědí
- 7,3tis zobrazení
-
-
Ahojte... Chcem poprosiť o radu... mam 1.8t s motorom AUM auticko ide fajn, len sa mi v poslednej dobe objavil rachot z motora a to pri nizkych otačkach pri rozbiehani sa... proste ked v nzkych ot. zvonia ventily ale ventily to niesu niejeto zvonenie skor rachot... Auticko ma okolo 200t ma menene zapalovacie moduly, sviecky, olej par ventilov... problem sa neojavil v zavislosti na vymene... proste to len tak zacalo rachotit... VAG nehlasi nijaku chybu... za odpovede dakujem
-
- 1 odpověď
- 2,4tis zobrazení
-
-
Dobry den. Mal som nehodu som nedobrzdil v malej ryhclosti, svetlo,naraznik sa menil. Inac OK. Auto dneska opravili a ak mi ho doniesol mechanik par min nato ako som odisiel zacalo svietit a pipat kontrolka oleja, a hlasite cvakanie. Mi to pripomina akoby málo, malo oleja,alebo vacky v cajku. Oleja je dost. Co by to mohlo byt? 1999 1.8T 110KW automat. Ide zvuk od hlavy motora. A este otazka ako opravim aj cvakanie filtra s aktivnym uhlim? Chcel by som radsej pocuj nazor, co by mohlo byt nechcem rovno menit ventily a neviem co. Ten mechanik ako mi priniesol auto tak odisiel prec a vrati sa az zajtra. Som mu volal ale ma vybity telefon. Dakujem
-
- 1 odpověď
- 2tis zobrazení
-
-
Ahoj, mam veliky problem. Na O1 1.8T 20V 2001 (270tis.) se mi rozsvitila kontrolka oleje. Zjistil jsem, ze tam skoro zadny neni (pritom jsem jezdil na pravidelne prohlidky), tak jsem tam nalil litr a dojel 30km domu, s tim, ze to dneska hodim do servisu. Auto po 500m chciplo a je konec. Ve Skodovce mi rekli, ze s tim nemusim vubec jezdit, ze to je konecna a motor je v pr... :-( Co ted, prece auto nevyhodim.. co generalka motoru nebo tak.. Prosim poradte mi, co mam ted delat? :-( :-( :-( Mockrat diky.
-
- 55 odpovědí
- 12,5tis zobrazení
-
-
cawes chlapi..mam taky problem .idem startovat uz zohriate auto a dost dlho to trva kym to chyti,a aj ked to chyti tak to nieje taky start aky bol niekedy t.z. ze chyti a si aj sam prida.proste normalny start.teraz to toci toci toci a chyti,ale boz toho takeho pridania.proste to cudne zacalo startovat.nema niekto skusenosti?
-
- 9 odpovědí
- 6,6tis zobrazení
-
-
Ahojte, uz dlhsiu dobu pozorujem na mojej octe 1 rs ze niekedy ide lepsie a niekedy zase nie. Ide hlavne o rychlostne stupne 4 a 5. Vcera som zaslepoval jednu hadicku o 3 temy nizsie, cistil vahu vzduchu a kontroloval niektore veci. Vsetky hadice by som mal mat dobre. Obe hadice odvetravania klukovky (asi najznamejsia hadica na 1.8) som menil. Vag nehadze ziadne chyby. Vcera doobeda islo auto krasne bralo sa za plynom na 5 stupni nebol problem do 150 km/h a vecer som isiel ledva 180 a to som mal nohu na podlahe skoro stale. Neviete co by som este mohol skontrolovat? Mam cistu rs bez chipu s lpg ale robi to aj ked chodim na benzin. Dakujem za rady
-
- 4 odpovědi
- 4,6tis zobrazení
-
-
Dobrý den, mám menší problém, vlastním nově octavii 1.8T RS combi r.v. 2003. Autko po koupi jelo velmi dobře, ovšem rozhodl jsem se pro chip. Ten mi udělala autorizovaná firma a zjistila, že jsem tam měl nahraný software z octavie 110kw. Přehráli software na mých 132kw + chip 20%. Auto ovšem nejelo, tak jak by mělo, lítali kolem toho mechanici, zjistilo se, že je špatná váha vzduchu, koupil jsem ji, auto jelo, ale po pár km mi voktávka začala dělat toto. Jedu, sešlápnu plně plynový pedál, auto letí jako blázen, ovšem jakmile pak například přibrzdím, případně zastavím na červenou, auto nejede skoro vůbec. Jede jako cca 140hp auto, ale nejede jako předtím, turbem to tudíž n…
-
- 6 odpovědí
- 4,2tis zobrazení
-
-
mam problem s kolisanim rucicky u octy 1 1.8 t,hlavne u studeneho motoru me vyskoci a pak klesne a chvili zustane na nule,nekdy me to drzi,termostat mam pul roku novy-original...co to muze byt?cidlo teploty?
-
- 19 odpovědí
- 3,4tis zobrazení
-
-
Je mozne misto origo katalyzatoru na ARX 1.8T ( jsou tam snad dokonce dva male vedle sebe? ) vybrat nejaky univerzalni? Podle ceho mam vybirat? Hlavne ARX ma dve lambdy jednu pred a druhou za katem. Origo se mi za 10000 fakt kupovat nechce, nahradu sem levnejsi nenasel, tak by me zajimalo, jestli pujde nejaky UNI kat bez toho, aniz by mi zbytecne stoupla spotreba EDIT: jak moc se zvedne ( jestli vubec ) spotreba, kdyz dam tohle ? : http://www.highperfo...t-150180ps.2834
-
- 1 odpověď
- 1,8tis zobrazení
-
-
Čau lidi, prosím máte zkušenosti s tím jak poznat, že je jsou špatný silenbloky v uložení motoru. Měli by tam být 3. Levá a pravá strana + prostředek dole. Mám OI RS. Když jedu a sešlápnu spojku, tak cejtim jak mi něco ve předu cukne. Je to takový divný špatně popsatelný cuknutí. Řekl bych, že jsou vážně ty silentbloky v háji, ale jak to potvrdit? Nechci vyhazovat peníze za zbytečný věci. Předem díky za odpovědi.
-
- 1 odpověď
- 2,2tis zobrazení
-
-
zdarec škodováci, mám ocktávu 1,8T 2003 AUM a dneska jsem zjistil, že mi chodí celý chladič, když na něj zatlačím dole, tak jde posunout cca 2cm a dost to klepe, nemá to být nějak uchycené? Myslel jsem, že mi klepe něco na nápravě, protože mi zrovna měnili lůžka stabilizátoru, ale je vše jako nové.
-
- 2 odpovědi
- 1,5tis zobrazení
-
-
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli je tu nějakej borec co by mě dokázal říct jestli můžu vyměnit komplet hlavu z mojí 1.8T 4x4 kód motoru ARX za hlavu z motoru 1.8T RS kód motoru AUQ??? jeden týpek mě říkal, že stačí prohodit jen vstřiky z ARX a že je to jinak stejné? Díky moc za každej posřech nebo radu ... ( mám problém ve stávající hlavě, že když se ohřeje olej, tak napínák řetězu nefunguje správně a na víku hlavy mě řetěz začně frézovat pěknou drážku a ten zvuk motoru je dost krutej)
-
- 1 odpověď
- 3,1tis zobrazení
-