Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 T

  1. Zahájeno uživatelem Twomic,

    Zdravím. Mám problém s octavií 1 1,8t. Když sešlápnu naplno plyn na 3 a vyšší rychlostní stupeň, tak motor krásně táhne, ale kolem cca 3500-4000 ot/min se z ničeho nic bez jakého koliv škubnutí sníží výkon a auto přestane táhnout. Na 1 a 2 stupeň tento problém nepozoruji. Dočetl jsem se zde jen že motory začnou škubat, ale to můj případ není. Kde by mohl být problém ? Předem díky za odpovědi

    • 3 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem lezo771,

    Ahojte Vie mi niekdo poradit ci to ma vyznam do do motoru 1.8T AGU vstrekovace z motora 1.8T AUQ (RS) turbo uz mam vymenene je tam z RS a chcel by som tam dat aj vstrekovace co tam vsetko treba na tu vymenu? Dakujem za odpovede

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem florenc007,

    Dobrý den, koupil jsem černou octavii combi 1.8T RS a chci se zeptat, jak jede tento motor? Auto se mi teprve opravuje, bylo bouráno na bok. Uvažuji i o chipování. Jaký je tam podvozek, tlumiče atd? Bude vše zabírat, jak má, když to nachipuju, myslím, jestli na to pak nebudou slabé brzdy apod. Něco jsem tady na fóru našel, ale ne vše. Děkuji za odpovědi. Předtím jsem měl taktéž octavii, ale upravenou tdi na cca 103kw, jela krásně.

    • 3 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem dreamek,

    Ahojte, mam mensi problem... mam octavii 1,8 T 110kw, typ AUM r. 2002. Při jízde se z niceho nic vypne motor, ale neni to pravidelne. Vetsinou to udela pri klidne jizde, ne pri plne zatezi, Xrele byva vzdy vcelku horke, nevim jestli to na to muze mit vliv. Nastartovat jde opet tak do 30 minut. VAG hlasi tyto zavady: 17633 - 1. valec vstrikovaci ventril, zkrat na kostru 17634 - 2. valec vstrikovaci ventril, zkrat na kostru 17635 - 3. valec vstrikovaci ventril, zkrat na kostru 17636 - 4. valec vstrikovaci ventril, zkrat na kostru 17833 - odvetravaci ventil nadrze, zkrat na kostru 17955 - magneticky ventil, omezeni plniciho tlaku, zkrat na kostru 17910 - rele palivove…

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Tibor a,

    Zdar, mam uvedeny motor zda sa ze zacina pomaly odchadzat. Mometalne je problem so spotrebou oleja a riadiacou jednotkou. Ake dalsie problemy mam ocakavat? Rad by som mal spolahlive auto s minimom starosti, ked aj za cenu vyssej jednorazovej investicie (oproti novemu hadam stale usetrim). Dat si urobit poriadnu generalku alebo je realne zohnat cely motor s malo km? Co poviete?

    • 6 odpovědí
    • 6,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem xaviernaidoo,

    Zdravím.Už půl roku bojuji s mírnými vibracemi a zvýšeným hlukem motoru při 2000-2200 otáčkách. Změna nastala ze dne na den, projevuje se zejména při záběru a brždění motorem (v tomto rozsahu otáček) a také mírně u velmi prochladlého motoru na volnoběh. Vibrace jsou cítit nejvíce na středovém panelu, řadící páce a nepatrně na volantu, stejně jako v celé kabině není "klídek" jako býval dřív.Zatím provedeny tyto zásahy: výměna gumových závěsů výfuku, výměna zadního tlumiče výfuku, dotaženy plechy nad katalyzátorem a jinými částmi výfuku pohledová kontrola pohybu motoru v silentblocích, kontrola rozvodového řemene. Děkuji za všechny nápady, určitě se najde někdo, kdo řeší n…

    • 13 odpovědí
    • 12,6tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem android,

    Zdravím, mám 1,8T, benzín, r.v.2001, AUM, najeto cca 306.000Km. V průběhu několika posledních 15-ti-tisícových výměn sleduju že si za tu výměnu vezme až 4L oleje. Od 120.000Km co ji mám dávám Castrol 5W-40. Mám asi podezření na turbodmychadlo i když ? Chci se proto zeptat jestli třeba nezměnit typ oleje třeba 10W-40. Myslím hustější jestli to může pomoct s tím že by si to vzalo míň. Díky všem za případné rady a doporučení.

    • 12 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem trust99,

    Zdar. Potreboval by som radu. Mam Golf 3 a v nom motor AUQ a vyhadzuje mi tam jednu chybu ze odvetravanie nadrze chybny prutok. Jasne, kedze motor co som tam mal,tak mal na lavej strane pod kapotou pri blatniku taky maly ventil na odvetravanie nadrze a po vymene motora mi tam uz ale nejde ziaden kabel co by ho ovladal. Ma vobec octavka v tomto motore nejaky taky ventil? Neviete mi poradit ako ho spojazdnit? Myslim,ze to moze mat mensi vplyv na chod motora a spotrebu. Diky.

    • 4 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem JaraRS,

    Má smysl dávat na O1 RS otevřený filtr? Mám dobrou zkušenost s filtrem KN z předchozího auta (ale jen atmosféra, 150 PS). Lepší záběr motoru z nižších otáček, klesla spotřeba. Jak je to ale u turbo motorů? V potaz beru opět pouze KN a dobré tepelné odstínění v motorovém prostoru. Děkuji

    • 6 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Jakoubek,

    Ahoj mám drobný problém, při přeřazování když sundám nohu z plynu tak klesnou otáčky na cca 500-550 někdy až problikne dobíjení jakoby to chtělo zkoro chcípnout a otáčky se vyhoupnou na těch cca 850 kde drží volnoběh v pohodě, jde o motor 1,8T 20v AGU r.v.98 dělá to u studeného i teplého motoru.

    • 9 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem octaviavrs,

    Zdravim,nejaky sikula co by mi udelal mapu ridici jednotky? daval sem vetsi turbo a vstřiky. nechce se mi dávat hříšný peníze za chip... Díky

    • 2 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem arab,

    nazdar chlapi.mam problem mam 1.8T r.99.auto zacalo dymit.turbo ok a auto nezerie olej.na vagu vypisalo tuto poruchu.ked auto bezi na volnobeh par minut a pohnem sa zadymi.ako keby sa nazbieralo paliva a ho nespaluje.taky cudny zapach.dik

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Octavinek,

    Zdarec chlapi... kde je v motoru 1.8 T ventil N75?? Mám pár fotek poradíte který to je ??

    • 18 odpovědí
    • 26,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Brady666,

    Zdravím chlapi. Mám O1 1,8T (automat) AUM, '01, nalítáno cca 205.000km... Před pár dny mi při podřazení a větším záběru motoru vylítly zase z vejfuku (jako u nafťáků). Smrdí to, jako když se pálí plast. Zatím jsem neměl čas to podrobněji zkoumat, ale občas to trošku dýmí i při nastartování. Dle mě to můžou být nasledující věci: (ale nechám si určitě poradit, nejsem expert :-)) 1 - nekvalitní benzín 2 - voda v benzínu 3 - problém s katalyzátorem 4 - netěsnost turba (saje olej) - tím by se možná vysvětlovala i zvýšená spotřeba oleje a případně i "divný" zvuk turba. Poraďte :-) Nechci jet do servisu, aby mi opět "opravil" půlku auta za x-tisíc a výsledek nikde.

    • 2 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Lubanec,

    Hezký večer, Mám problém auto dá se říct jede bez problému do té doby nez treba predjizdim podradim na 4 stupen seslapnu plyn a pri delsi zatezi na 3,4 a 5 stupen mi auto prestane jet tahnout potom je bez vykonu na volnobeh cuka obcas se ani nerozjedu.. na 1 a 2 stupen mi to neudela jelikoz to zatizeni netrva delsi dobu jako pri vyssich stupnich. po ujeti zhruba 20 - 50 km se auto srovna a jezdi jak ma do te doby nez opet neni v zatezi. stalo se to uz nekomu? dekuji za rady

    • 18 odpovědí
    • 9,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem JaraRS,

    Omlouvám se za založení dalšího tématu k váze vzduchu, ale témata jsem prohledával, ale nic k mému problému. Dnes jsem technickým benzinem a štětečkem vyčistil váhu vzduchu. Po namontování auto normálně chytlo, ale ale cca po 10 vteřinách se blikla kontrolka ESP. ABS i EDS (zpomalování jednoho z kol) fungují, ale na mačkání vypínače ESP žádná reakce. Ani po opětovných startováních. K tomu po ujetí cca 0,5 km se blikla i kontrolka motoru a motor hůř chytá a jde nějak divně do otáček. Může mít nějakou souvislost ESP a váha vzduchu? Mohl jsem váhu tím benzinem zničit? Díky za každou radu.

    • 9 odpovědí
    • 5,8tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Luke.Kraut,

    Zdravím lidi, chtěl bych se zeptat jestli někdo ví co mi to chce výfuk říct, když plive takové černé svinstvo? Všiml jsem si toho teď na sněhu. Na autě nepociťuju žádné změny. Je to třeba jen roztátá voda, která smývá ty saze ve výfuku nebo je to něco horšího?

    • 9 odpovědí
    • 4,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem režna,

    Caute zdravim vsechny oktavkare.pred tydnem sem si koupil 1,8T a jsem spokojeny akorat nekdy sepne a nekdy nesepne turbo.staci auto zdechnout a znova nastartovat a uz je vsechno jak ma byt.jak sem ji koupil tak sla hned na olej rozvody....... do servisu a kdyz sem ji z tama bral tak mi rekli ze me dava alternator jen 13V pak sem odjizdel a volal jim ze se to turbo nespina a co s tim delali oni mi rekli at znova nastartuju a bylo to ok ale dela to casto tak kazdou 3ti jizdu a ten servisak rikal ze to muze byt tim alternatorem.Co myslite vy?

    • 3 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem sltuning,

    ahoj.teraz ako sa ochladilo som si vsimol,ze mi pri jazde z kopca pada teplota tak o 1 dielik..ked idem po rovine tak sa drzi na 90,alebo tesne pred 90..je to normalne alebo to bude nejaka zavada?ako dlho by sa mala zahrievat 1.8 turbo?ako rychlo by mala zacat topit??dakujem...jedna sa o motor 1.8turbo

    • 55 odpovědí
    • 17,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem macomh,

    Zdravím všetkých. Mám takýto problém na octavke 1,8T AGU motor: Pri zošliapnutí plynu začne motor ťahať do 2300-2500 otáčok a potom akoby zdusil motor úplne až skoro prestane ťahať, potom trhne s autom a začne to ťahať ako besné a po cca pár 3-4 sekundách to urobí zas. Keď mierne pridávam plyn, tak to trhanie, niekedy nie je zbadateľné. Bolo vymenené turbo za jazdené/moje pošlo/, kľuka po výbruse, nové ložiská, VAG neukazuje nič. Vymenil som dve hadice odvetrania, lebo boli roztrhnuté. Pred rozobratím, až kým nepošlo turbo, to išlo ok. Niekto s podobným problémom, alebo nejaký nápad???

    • 9 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Carrelo,

    Zdravím, měl bych dotaz v posledni době jsem na své O1RS zjistil, že okolo 5000 otáček mě přestane táhnout turbo....... nemáte s tím někdo nějakou zkušenost?? Eště se chci zeptat jak je to se seřízením ventilu???? Seřizují se na tomto motoru???? a jestli ano tak jake jsou vule?? Předem Děkuji...

    • 5 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem M.i.r.a.s._,

    Zdarvím chlapy. Mám menší problém. Když jsem koupil auto tak motor byl uplně tichoučký. Těd jsem vyměnil olej, ( mimochodem olej co jsem vypustil byl relativně čistý ), dle škodovky nalil jsem tam 5W30 CASTROL. A těd mi cvakají s největší pravděpodobností hydraulická zvedátka. Motor jede bez problémů, nijak necuká, táhne jako předtím. Chtěl jsem se zeptat nevíte někdo co to může dělat, jestli na to může mít vliv výměna oleje. Protože mi zase v druhém servisu bylo řečeno, že se tam má lít 0W40 a že by to mohl dělat ten olej. Děkuji za jakoukoliv radu.

    • 13 odpovědí
    • 5,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Kuči,

    Ahojte všichni... Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo z vás nemá nachipovanou octu 1.8T 4x4? Hlavně mě zajímaji jízdní vlastnosti, spotřeba, jestli chipem netrpí právě pohon všech 4, atd. Myslel jsem, že bych vyměnil RSo za chipnutou 4x4, s tou by mohla bejt větší zábava a projede to skoro všude Díky za názory

    • 47 odpovědí
    • 10,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem thonkaRS,

    Zdravim vsechny,prosim o pomoc.Koupil sem nachipovanou ŘJ od cimbu a chtel bych ji dat do auta.Co musim udelat aby mi to chodilo.mam octavii 1.8t RS 132kw r.v 2003 typ motoru AUQ.diky

    • 2 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Charlei,

    Koupil jsem si před pár dny Octavii s tímto motorem a ted se mi zdá že přestalo fungovat turbo,předtím to při přidání plynu lehce pískalo a ted skoro nic a výkon se mi zdá taky o něco nižší,ale mám to auto jen pár dnů takže ten rozdíl zas tak nepoznám, on čistý výkon bez turba je taky dost vysoký,tak bohužel nevím jestli je turbo opravdu v háji. Může te mi poradit jak poznám že turbo funguje špatně nebo vůbec?Nahlásí to diagnostika nebo to je složitější? Děkuji.

    • 4 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.