Přejít na obsah

cukani po zatezi motor 1.8T RS


Lubanec

Doporučené příspěvky

Hezký večer,

Mám problém auto dá se říct jede bez problému do té doby nez treba predjizdim podradim na 4 stupen seslapnu plyn a pri delsi zatezi na 3,4 a 5 stupen mi auto prestane jet tahnout potom je bez vykonu na volnobeh cuka obcas se ani nerozjedu.. na 1 a 2 stupen mi to neudela jelikoz to zatizeni netrva delsi dobu jako pri vyssich stupnich. po ujeti zhruba 20 - 50 km se auto srovna a jezdi jak ma do te doby nez opet neni v zatezi. stalo se to uz nekomu? dekuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj,

Měl jsem něco podobného. Dělala to váha vzduchu. Když jsem podřadil a dal plnej, tak auto začalo škubat a ztrácelo výkon, volnoběh si skákal jak chtěl, tak jsem koupil originál a od té doby v pohodě. Ale může to být klidně i palivovým filtrem nebo můzou být zpuchřelé hadičky podtlaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Hadicky mam v pohode ty jsem delal hned jak jsem to auto kupoval... Jinak jsem vyndal vahu vzduchu prostrikal jsem ji no spise prolil cisticem karburatoru nasadil zpet a zatim to jede jak ma na 4 dnes 190 a bez problemu to jelo :-) tak diky za rady snad to vydrzi na dlouho :-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pocuj to ze ti diagnostika neukaze vahu vzduchu je uplne normalne.Ja som riesil podobny problem ako mas ty asi rok a pol,ako prve som kupil novu vahu vzduchu MAGNETI MARELI a to bola ta chyba.Na ereskovy motor musis dat origo novu vahu BOCH lebo tie ostatne repliky jednotka nepoberie...ja som dal origo (130euro) ale mam pokoj....ked so nevedel prist na to co tomu je tak som skusal vseliake vahy a cidla a snimace ale bolo to v neoriginalnej vahe...skus a uvidis....

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jen pro zajimavost jsem vcera zjistil ze mam odpojeny konektor z vahy vzduchu. tak jsem ho dal zpet nastartoval a pak jsem se ani nerozjel motor sel na dva na tri pak i chcipnul znova nastartoval a po chvili opet chcipnul tak jsem konektor opet vyndal a je to bez problemu :-D. tak nevim zda jezdit bez vahy jestli to vadi nebo radeji koupit novou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při odpojené váze si ŘJ dosadí nějaké defaultní hodnoty aby "to jelo". Jenže ty se neshodujou s reálnými. Takže ani pak nemůže být příprava směsi podle skutečných hodnot. Co za tím jde si už přeber sám.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bude na vině špatná váha. Přesně takový problém jsem měl taky já (já jsem ještě ale ani moc neuměl nastartovat, až po dlouhém točení...)

Taky jsem chvilku jezdil s vytaženým konektorem (ale asi jen 5 km). Potom jsem ho raději vrátil...

Vyměnil jsem váhu za origo BOSCH a je po problému.

Editováno: , autor: Luke.Kraut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim, tiez mam tento uz klasicky problem..auto pri plnom plyne zacne medzi 3000-4000 otackami skakat,trhat, niekedy aj parkrat streli...Niekedy sa potom chyti a zrychluje dalej niekedy mu musim ubrat lebo pod plnym plynom sa neprestava dusit... Je to Octa RS motor AUQ. Tu su nejake logy... vacsinou je to na plny plyn na trojke.. Nechapem tomu tlaku turba, nie je to velmi vela?Ked tomu spravne rozumiem to turbo ma pozadovany tlak hned po pridani plynu 1,4 bar !!!A aj tolko natlaci aj ked trochu neskor. Viete sa mi k tomu nejako vyjadrit?je to nejaky nepodareny chip? Dakujem.

http://www.uloz.to/x.../logocta-rs-csv

Editováno: , autor: forty-one
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar, mám 1,8T AUM (automat)... dělalo mi to stejný věci (skákalo po nastartování na volnoběhu) a občas ztratilo výkon při zátěži... teť to kupodivu přestalo, ale při větší zátěži to kouří jak trabant...

nicméně pokud nepomůže ani výměna váhy, tak prej stačí vyčistit vzduchovou klapku technickým benzínem a nechat jí pak seřídit. Sám jsem to nezkoušel, říkal mi to kámoš, jemu to prý funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já váhu čistil sprejem na čištění karburátorů. Ale podle smradu to bude tech. benzín.

Ovšem píšu, protože mi teď auto také cukalo mezi 3-4 tis. A chyba byla ve špatné cívce. Dělalo to jen v otáčkách - na volnoběh bez zaváhání. Vag ukázal zapalování 4 válce, přehodil jsem cívku na 2, VAG ukázal zapalování 2 válce. Vyměnil jsem ji za novou a je klid.

Tím chci poukázat, že nemusí být jednoznačně na vině váha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...