Přejít na obsah

Motor 1.8 T


599 témat v tomto fóru

  1. 1.8 turbo-plyn

    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  2. Škubající motor 1.8 T 1 2

    • 34 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  3. kdy zabere turbo

    • 6 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  4. Škoda Octavia 1.8i 20V

    • 6 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  5. klepanie od motora

    • 6 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  6. ztracim vykon

    • 10 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  7. Prasklé paroží

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  8. OI 1,8 turbo netáhne

    • 13 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  9. 1.8T - problém s turbem

    • 1 odpověď
    • 3.7k zobrazení
  10. OI 1,8 turbo netáhne

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  11. Diagnostika poruchy vahy

    • 14 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  12. spotreba oleja 1 2

    • 31 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  13. Vyčištění turba OI

    • 13 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  14. Výfuk 1,8T

    • 7 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dovolte mi, abych Vás pozval na poslední sraz v roce 2024, konkrétně 14.12., v již tradičních 14:00hod.   Kdo dojede?   1. Pawouk 2. Ondra16V 3. Wirer 4. Bikes 5. Skodzinek  6. Bullets  7. VeteranChild   
    • Reklamuj vymenu jednotky. Co pořád řešíš? Fungovalo to před tím, musi to fungovat i po tom. Hotovo. Je to odpovědnost servisu. 
    • Bych spíše doporučil přes zimu každý týden baterku dobíjet, než tam dávat větší.
    • Tak nevím jestli se v automobilce Jaguar zbláznily, či snad sází na koně, který je může přivézt v oboru  elektromobility na pozici výrobce  luxusního zboží, něco jako dosavadní Rolls-Royce. Každopádně Jaguar se připravuje na radikální proměnu – za své vozy, které nebudou potřebovat benzin, si bude účtovat dvakrát tolik než dosud a chce pro ně najít zcela nové zákazníky orientované na umění. Jaguar hodlá dosáhnout úspěch zdůrazněním udržitelnosti a témat, jako jsou „moderní luxus“ a „bujarý modernismus“ u zákazníků, kteří jsou nadšeni uměním a designem a současně jsou zapojeni do „digitálního ekosystému“, který u aut přesahuje jen cestování. Tato nová komunita, kterou se Jaguar pokouší vytvořit, se bude lišit od své současné zákaznické základny. „Očekáváme, že zůstane asi 10 až 15 % našich stávajících zákazníků,“ uvedl výkonný ředitel Jaguaru Rawdon Glover. No, asi si mnozí vzpomeneme na docela velký neúspěch elektrického Jaguaru  I-Pace, coby evropského automobilu  roku 2019. Že by tentokrát sázka na elektrický luxus mohla vyjít, nebo Angličané  společně s mateřinkou TATA Motors budou pokračovat ve svých přešlapech až do  definitivního  konce Jaguaru? Každopádně svým novým portfoliem si automaticky odmazávat  85 až 90% svých dosavadních zákazníků a fanoušku svědčí spíše o vyšinutí smyslů, než o racionálním myšlení. Divil bych se pokud by jim to vyšlo, ale v dnešních pokřiveném světě je asi možné všechno.....  
    • A sakra. Takže svítila jenom předními mlhovkami. Aspoň, že se to vyřešilo. 👍
×
×
  • Vytvořit nový...