Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.8 T

  1. Zahájeno uživatelem potok,

    zdravim,oc1,1.8t.chtel bych dat novy(asi i vykonejsi )turbo.jak je to s vymenou?staci jen proste vymenit kus za kus,nebo se jeste musi delat nejake doplnkove upravy motoru?je to lepsi na zvyseni vykonu jak chip? diky za rady

    • 4 odpovědi
    • 4,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem potok,

    zdravim,muzete mi nekdo vysvetlit jak poznnam elektronickej plyn od plynu s lankem?

    • 5 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem android,

    Cau vsichni, mohl by mi nekdo poradit ? Mam oktavku 1,8 T (AUM) r.v. 2000 model 2001, 210000km najeto. Pri zahratem motoru po delsi jizde a dokonce nekdy i pri ujeti cca 15km kdyz necham auto na volnobeh po cca 15 - 20 sekundach zacne v motoru klepani jak kdyby to byl diesel ... Pozvolna to najede a klepe a kdyz slapnu na plyn tak se to uklidni ale po 15 - 20 sekundach volnobehu to opet zacne klepat. VAG mi k teto veci nevypisuje zadnou chybu. Dalsi vec nebo spis problem cim by mohlo byt vynechani zapalovani na jednotlivych valcich ? Posilam vypis z VAGu ... DIKY MOC VSECM ZA OCHOTU A INFORMACE 6 Nalezeny chyby: 17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles t…

    • 2 odpovědi
    • 6,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Jakub - škodík,

    Ahoj, neví někdo kolik má mít alternátor Ah v OI turbo 110/132 kW ? Mám tam 90 Ah a nevim zda je to OK nebo málo či hodně.

    • 4 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem vacek,

    Čau.Mám problém s motorem, už jsem vyměnil snad všechno,ale při akceleraci vozidla motor začne škubat a už nevim co s tim.Při startu a klidné jízdě je jinak vše v pohodě.Nesetkal jste se s tím někdo?Je to r. v. 1999.Díky

      • Negativní
      • Pozitivní
    • 34 odpovědí
    • 6,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Velouš,

    Chlapi poraďte,kdo můžete.Po zapnutí zapalování je slyšet u motoru jak se čerpá palivo,asi 5 sekund a pak vypne,ale dál se ozývá pískání,které vychází asi někde z prostoru u škrtící klapky,trvá to asi 30sekund a potom to cvakne a je klid.U předchozí Octávie mi to tak nepískalo.Je to normální,nebo je to chyba a něco se hlásí že odejde???Palivový filtr jsem vyměnil. Octavia 1.8T 20V

    • 5 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Vlasatec,

    Ahoj pánové,zhruba při kolika otáčkách zabere turbo u 1.8T20V? Díky

    • 6 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Hašan,

    Ahoj, chtěl jsem se zeptat na tuhle Oktávku a na tento motor. Takže je to motor 1.8i 20V čip CIMBU motorsport 135 PS Info o autě: Rok výroby 1997 ,Najeto 130 000 km ABS, Alu kola 17 palců, AirBag 4x, Převodovka manuální, Imobilizér, Centrální zam. klíčem, Kůže, Rádio přijímač/mgf, Servo, Šíbr elektrický, Dělená zadní sedadla, El. Okna, Nastavitelný volant, Otáčkoměr, Palubní počítač, Světlomety přídavné, Spoiler přední, Spoiler zadní, Sportovni úprava motor/přev., Sportovní sedadla, Tónovaná skla, Venkovní teploměr, Zámek řadící páky, Výškově nas…

    • 6 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Eginko,

    Zdravim vsetkych! Mam maly problem(dufam, ze maly) s klepanim motoru v nizkych otackach, hlavne ked je motor studeny. Nejde o to, ze motor je podtoceny, ale aby to nevydavalo tie zvuky musim pridat trosku viac. A tiez mam problem s radenim spiatocky, aj pri uplnom zasliapnuti spojky to pri zaradeni R zaskripe. Any idea??? dik

    • 6 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem j.jurasek,

    ahoj mam octavii 1.8t 20V rok 1998. Normalne jedu rozjizdim to, otacky jdou nahoru nejednou spadnou a zase jdou nahoru. nevim proc to dela. Mam to auto chvili tak nevim jestli je to normalni. Poradte mi prosim co stim.

    • 10 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Gus,

    Tak sem právě zjistil,že mám prasklé výfukové paroží na mém RSu Celou dobu jsem takové divné pleskání přisuzoval vlnovci před katem,ale když jsme ho dnes navařili novej žádná změna.Tak sem hledal dál a našel jsem nad turbem asi tři cm šlic :-(( ,má to cenu vařit nebo kde ho sehnat za dobrej peníz?? pls..

    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Tomm,

    Zdarec.Kamoš má Octavku 1,8 turbo r.v.98 a když přišlápne prudce plyn tak to netáhne a škube.Pomalu ho povoluje a pak se chytne.Když přidává plyn pomalu tak je to OK.Delá to od 2000 - 3000 otáček.Už tam vyměnil skoro všechno a pořád nic.

    • 13 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem rawa,

    Octavia Combi 1.8T AUM, 2001, cca 170tkm. Před cca půl rokem měněn ventil deceleračního odpojování a příslušná hadice (mezi klapkou a turbem?) kvůli známému problému s kolísáním volnoběžných otáček za studena a na VAGu chybě obtokového ventilu N249. Mám tam taky nový svíčky (cca tři měsíce). Poslední zhruba měsíc se mi stává, že při jízdě úplně přestane točit turbo (jako by tam nebylo) a obvykle se rozsvítí kontrolka motoru. Někdy třeba po 10km zase OK, někdy jedu bez turba třeba 200km, někdy začne fungovat po chcípnutí a nastartování, někdy ne. Celý se to chová dost náhodně. Na VAGu mám chybu 17705 - pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou + další hejno zřejmě dru…

    • 1 odpověď
    • 4tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Tomm,

    Zdarec.Kamoš má Octavku 1,8 turbo r.v.98 a když přišlápne prudce plyn tak to netáhne a škube.Pomalu ho povoluje a pak se chytne.Když přidává plyn pomalu tak je to OK.Delá to od 2000 - 3000 otáček.Už tam vyměnil skoro všechno a pořád nic.

    • 3 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Schlumpf,

    ahoj kluci a holky... mam malinkej problemek... nestartuje mi fabie (ja vim, co hledam tady v OC, ale mam tam ORS 1.8T moturecek). kdyz je studena tak chytne hned na poprve, kdyz je tepla tak zalezy jakou ma naladu. normalne toci a proste nenastartuje. nekdy na potreti, nekdy 8krat musim tocit klickem. a posledne na dalnici se vypnul motor a uz nesel nastartovat. az kdyz byl studenej motor pak nastartoval. mate nakej napad? mel to nekdo? ze by treba relatko naky? dekuji vam

    • 11 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem jofree,

    Od kdy se dela 1,8T s elektronickym plynem a jaky je to typ motoru?

    • 7 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem bArt_Teschen,

    Zdar chlapi, neví někdo co způsobuje že za jízdy mám otáčky 1100 a v když auto zastavím 900 ? Začalo to dělat po výměně kompresoru klimatizace, do ničeho se nehrabalo. Jenom se vytáhl alternátor, škrtící klapka a vyměnil se kompresor. Nic víc, od té doby to dělá...

    • 3 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Mi-rek1,8T,

    Nazdar chlapi ! Na mojí Octavii r.v. 2002, 1,8 20V Turbo, najeto 92000Km, před časem začal po nastartování ale jen studeného motoru divně brumlat motor. Připomíná to poškozený výfuk, ten je ale OK, celý problém trvá max. 1 – 1,5 minuty (jako by se něco ohřálo a zátáhlo) a pak se zvuk motoru vrátí do normálu, tomu předchází krátké zvláštní zasyčení, nikdy před tím to ten motor nedělal a kamarád, který má stejnou motorizaci , tak u něj je to v pohodě a ten zvuk tam určitě nepatří ! Výkon motoru je OK žádné škubání a cukání ! Diagnostika hlásí chybu 17 705 (mělo by to být spojení mezi škrtící klapkou a turbem , (zkontrolovat případně vyměnit hadice.) …

    • 5 odpovědí
    • 6,5tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem jar1975,

    Urcite sa to tu uz preberalo, ale ako sa da zdiagnostikovat chyba vahy vzduchu, resp. kabla k RJ, ked VAG chybu nenahlasi? U mna len nesedia nejake grafy, a ked vahu odpojim, tak motor bezi dalej, ked ju znovu zapnem, chcipne. A zvysila sa mi spotreba, asi o 2 litre. Inak mam navrh pre Admina, chcelo by to v sekcii poruchy vytvorit temy, kde by boli popisane zakladne poruchy octavii, ako zapalovacie cievky, vzd. vaha, paliv.cerpadlo (teda nejakych 10 zaklad. poruch s popisom prejavu, diagnostikou a "terapiou"), skusal som sa predrat cez vsetok ten marast, ale nedokazal som najst potrebne. Diky vopred, za konstruktivne navrhy. A moj "exif": O1, 1.8T /110kw/ AGU, 2000

    • 14 odpovědí
    • 8,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem novales,

    Ahoj všem, stala se mi věc a to velmi nemilá dneska jedu v zapůjčené OI a stalo se nemilé řemenice zcela opustilavačkový hřídel vypadá to tedy na potkaný motor Add 1. Jde to opravit, nebo koupit nový. 2) Kolik jetý může stát ? 3) Jaká je šance na opravu ? Vypadá to, že se potkali písty a ventily Díky za každou radu. Novales

    • 5 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem jar1975,

    S.Octavia, 1.8 turbo, r.v.2000, 170tis km: Po dovoze z DE som vymenil komplet filtre i naplne (vcetne palivoveho filtra), asi po 500 km som spozoroval nepravidelny chod a klepanie motoru na volnobeh, pri rozbiehani i pri brzdeni motorom. VAG po zresetovani ohlasil chybu v elektroinstalacii, ktoru elektrikar odstranil (podrobnosti neviem, ani ja nemam rad, ked mi niekto cumi ponad rameno na pracu). Nepravidelny chod i klepanie na chvilu polavilo, ale po 2 tyzdnoch (1000 km) bolo nazad. Znovu navsteva, tentokrat to boli nejake tesniace kruzky, majú priemer asi 1 cm a menia sa naraz vsetky (nieco s ventilmi?). Zavady so zapalovacimi cievkami a palivovym cerpadlom mi nepotv…

    • 2 odpovědi
    • 4,3tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem pperhy,

    mam Octaviu I r.v.2003 1,8 turbo benzin 20V, 150k, 145000km a ma vysoku spotrebu oleja cca 3 - 4 dcl na 1000km, v com byva najvacsi problem ?, semeringy ventilov ?, samotny motor - piesty a valce ? alebo turbo ? Inak slape dobre. Vie mi niekto poradit ? Dopredu diky. pp

    • 31 odpovědí
    • 8,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem servisak,

    Zdravím chlapi, mám dotaz, nenašel by se nějaký dobrý kolektiv, či servis, který by kvalitně vyčistil turbo na Octavii, 1,8 4X4, benzín, r.v. 2001? Díky, za jakékoliv podněty.

    • 13 odpovědí
    • 6,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem jenik666,

    Strucne a jasne, lze dat do Octavie 1.8T 4x4 L&K rv 2002 nové turbo z Octavie RS (samozřejmě Octavie I.)? Mam to teď chipnuté na 180 PS, tzn. výkon RSka. Díky za odpovědi.

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem hawkehi,

    Chtěl jsem se zeptat na jednu drobnost.Začalo mi najednou "střílet" do výfuku.Před asi rokem a půl jsem vyměni origo výfuk za sportovní,ale nic se nedělo.Teď mi při přeřazení začalo střílet.Vyměnil jsem svíčky a je to sice lepší,ale přesto se stane, že si ještě "odplivne". V čem by mohl být problém?Díky všem za info.

    • 7 odpovědí
    • 4tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.