Chiptuning zatiaľ nieje možný a vôbec, či bude niekedy pri tých nových jednotkách. Dsg s PHEV to za mňa do veľkej miery eliminuje. Tie sekundy na 100ku tam budú, ten motor keď sa nadýchne v otáčkach tak to ide. Veril by som udavanému výkonu. Ale na také to hladkanie plynu pri bežnej jazde to je úplne necitlivé.
Skúsenosť s autom mimo koncernu. Ceed 2022 s 1.5 tgdi a manuálom. Úplne mŕtve správanie, bohužiaľ dokonca aj cukanie pri jazdení na prvom alebo druhom stupni. Takže za mňa je jednoznačná odpoveď=emisie tie motory zabíjajú.
@Joco776 Zdravím, mohl bych poprosit o kontakt na Vás nebo jestli mi napíšete email a tam si předáme kontakt? Jimmi05@seznam.cz
Bohužel i mě diagnostika hlásí chybu jako ostatním, tak předpokladám stejný problém.
Ahoj,
neporadil by mi někdo s cukáním motoru jedná se o automobil Škoda Octavia II 1.2tsi CBZB 2010. Najeto 170 tis. Auto po zahřátí při překročení určitých otáček „cuká“. Typicky 2x kolem 1800 a pak kolem 2300 pod větší akcelerací. Chybový kód na je P0299 - plnicí tlak z turbodmychadla je příliš nízký. Občas spadne do nouzáku chyba EPC. Je možné, že se bude jednat o vadné turbo případně regulaci ve svodu, ale rád bych si toto potvrdil. Na automobilu je nová cívka, svíčky, kabely ke svíčkám, filtry, olej, regulace turba a lambda před katalyzátorem a PCV ventil. Dokáže mi někdo poradit jak co nejjednodušeji zjistit, kde je závada mám diagnostiku VCDS. Historicky bylo auto i vykuňeno proto výměna kabelů apod., aktuálně mám za to, že všechny jednoduché příčiny by mohli být vyřešeny, ale nejsem expert. Po každém zásahu viz výše se jízdní vlastnosti zlepšily až na ono cukání, které má spíše zhoršující se tendenci.
Předem moc díky!
Lze někde zjistit detailní popis vozidla ? co obsahuje ? K původní objednávce nemám přístup, tak bych se rád podíval co mám ve voze. By mě zajímalo co mám uvedeno v té asistované jízdě, přijde mi to dost podivné když to není ve volbě v konfigurátoru tak pak nechápu - to dvě auta za stejnou cenu mají rozdíl ve výbavě ? WTF...
No já neměl zkušenost ze Superba 3 s digitálním kokpitem, měl jsem ještě budíky. Po přechodu na Superba 4 se mi líbí ale nedávno jsme jel s kolegou co má digitální kokpit a dost se divil, že nemáme tak hezké rozhraní jako on. Například velký otáčkoměr, nebo ukazatel aktuálního výkonu apod. O tom, že třeba na různé jízdní režimy by byl nějaký hezčí kokpit jako třeba u RS ani nemluvě. Je pravda, že musím uznat, že je to hodně usedlé. V dnešní době, kdy každá automobilka cílí na mladé a jejich závislosti na tom mít vše přebarvené a přestylované pro sebe a unikátní je to dost tristní. Nebo se pletu a někde je nějaká tajná volba ? 😄