Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem mimiga,

    Zdravim. Stretol sa uz niekto s vysokymi tlakmi v motore.Octavia 1,9 tdi 81kw ma mat tlak vo valci 3 a ja mam v dvoch valcoch 3 a v dvoch az 5. poradte.vdaka..

    • 12 odpovědí
    • 6,1tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem macomh,

    Zdravím všetkých. Chcem sa opýtať, či sa nájde niekto znalý na Východnom Slovensku v Košiciach, alebo kolo Košíc, kto by mi prečistil turbo, lebo padá do núdzového režimu najmä pri jazde do kopca. Banka je vymenená nová, ale nie je nastavená, lebo turbo už tlačí a píska na voľnobehu.

    • 3 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  3. Včera jsem jel trasu cca 20km a auto jelo klasicky normálně jak má, vše v pohodě. Pak stalo auto asi hodinu bez jízdy vypnuté, po nastartování a následné jízdě zpět jelo auto už jen na cca půl výkonu. Turbo vůbec netlačí od 2tis jak má, netlačí dá se říct vůbec, jen minimálně, jízda nemá daleko ke stylu SDI. Ale zdůrazňuji, že turbo se točí, normálně po nastartování naskočí, jde slyšet (jelikož mam od turba holou trubku až do zadu bez tlumiče a katu, tak turbo odfukuje, proto vím, že je v záběhu, ale netlačí jak má). Tímto se chci zeptat, na nějaké tipy co se mohlo stát. Ventil N75 nedávno nový, turbo bylo asi rok zpět na repassi, podtlaková regulace taký nová...zkoušel j…

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 5,8tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem repito,

    zdravim vas mam octaviu 1,9 tdi 81kw a pri studenom starte nieco hrkoce od klinoveho remena ked sa trochu zohreje uz je dobre mam novu kladku a tlmic vibracii dakujem

    • 19 odpovědí
    • 10,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Byrto,

    Hosi jak raz a navždy odstránim môj odjakživa problém s tou chujovinou co zastavuje vzduch do motora po vypnutí.. Furt sa to sekne a vyzerám ako debil čistý keď musím vždy pred štartom otvoriť kapotu a potlačiť to aby to zapadlo.. Skúšal som to stláčať a rozmackat 1000x aj tam nastriekat WD ale furt to ostáva vysiet. To fakt nikto nemá takýto problém s tdi? 81kw ahf

    • 5 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem robzab,

    Žhavící svíčky mám už 4 roky, najeto na nich 80 tis. km. Nevím zda je dobré už na tuto v pořadí 5-tou zimu preventivně vyměnit nebo je nějaký doporučený interval jejich výměny po x-letech nebo x-najetých km?

    • 4 odpovědi
    • 15,1tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem kaja 1.9tdi,

    Ahoj mám O1 1:9TDI 66kw,a něco mi vybíií baterku a navíc mi auto za jizdy chcíplo,uz jsem to nenatocil,ackoliv jsem to předtím normalne nastartoval.Jakoby se uplně odpojila elektrika.Budíky naskočej,ale třeba v centrálu cvaka tak rychle ze myslim ze se rozlitne.kostra na motoru ocistena a udšlalo to znova,Nevíte kde by mohla být chyba?????? Startér,nějaké relé,spínačka,páčky(lukáš),rádio???? Díky za rady

    • 1 odpověď
    • 1,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem ChazEr,

    Zdar hoši, potřeboval bych radu, netáhne mi octa 66KW rv. 98. Příjde mi že se to děje jen u pětky, jakoby táhla jen do půlky plynu a pak už ne, jen to zpomaluje, děje se to tak i když jedu z kopce. na diagnostice mi to neukazuje nic, tak nevím, a k tomu mi jde špatně jednička ta skoro nezabírá už nikde, a chce to hodně plynu. Budu rád za každou pomoc, dík.

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Jirka.Š,

    Vím že je to tady na škodovky ale motor je stejný jen v jiném kabátě. Mám problém VW GOLF IV, 1.9 TDI, 81KW, AHF, 1999. Při prudkém zvýšení otáček u studeného motoru a asi 2x u mírně zahřátého se stalo že motor spadl zdřejmně do nouzáku. Zvýšené otáčky a velká kouřivost a auto se strašne rozklepe. Čím víc přidám tím víc se klepe a nechce pořádne jet. Zpraví se to vypnitím motoru a opětovným nastartováním. Sává se to tak 1-2x do měsíce. Diagnostika ŘJ bez závad. Nehledě na to že to má elektronicky ovládaný plyn a když na neutrál s vyšlápnutou spojkou prudce přídám, motor chcípne a pak španě chytá při dalším startu. A taky při prudké akceleraci občas fázuje, proste se přidá…

    • 1 odpověď
    • 3,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem connti,

    Zdravim: Mam dotaz,mam octavia 1,9,Tdi 66 Kw a premejslim zda tento motor vymenit a dat tam z oc1 81kw nebo nechat ten puvodni a udelat ten chci vetsi vykon a furt se rozmejslim co je lepsi.Dik za rady

    • 21 odpovědí
    • 27,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem ChazEr,

    Zdravim, Mám problém, auto mi z prve na dálnici ztrácelo výkon, asi při 120-140 Km/h najednou ubralo, i při tempomatu a po čase strašnej rámus z motoru. Nakonec sme zjistili že přeskočil řemen o jeden zub, tak jsem vyměnil rozvody, ale problém stále přetrval. Auto netáhne ani na jedničku a je jedno v kolika otáčkách sem, je uplně bez tahu po celou dobu jízdy a z motoru jde strašnej rámus, nouzově sem dojel do garáže a do kopce sem musel na dvojku. Nemá někdo stejnej problém , popřípadě jak tohle vyřešit? čerpadlo,turbo vůbec netušim a nechce se mi všechno kupovat nový na tak starý auto. Dík za pomoc

    • 3 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem ccdeny,

    Dnes jsem upnou náhodou narazil na tuto stránku: http://www.bishopsoriginal.cz/ Používate někdo tyto výrobky?

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Vojtaa,

    Nevíte někdo prosím, na co slouží váleček na potrubí u Octavie 4x4 se 6stupňovou převodovkou? viz obrázek - váleček je v červeném kroužku:

    • 1 odpověď
    • 1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem romanbee,

    ma 66kw 2003 filter pevnych castic?

    • 10 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem unihoxis,

    Zdravim, potřebuju rychlou radu. Včera jsem měl auto v servisu kvůli turbu, který mi vypíná. Říkali že měnili váhu vzduchu. To, že se pořád vypíná by mě ani tolik netankovalo, kdyby se mi dneska při cestě do plzně (100 km) nezačlo auto přehřívat. Cestou teda nic nehlásilo, ale rafička byla výše než obvykle, tak ve 3/4 (dříve jsem jí snad nedostal přes půlku). A když jsem jezdil po Plzni tak to vylítlo až do červenýho a kontrolka začla pískat, tak jsem zastavil a čekám. Voda tam je, olej tam je, ventilátor se točí, fakt nevim ... Nějaké nápady?

    • 8 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem sergej888,

    Zdravim, chcem sa opytat ci ste uz niekto riesil otazku vymeny dielov z 66kw motora na dosiahnutie seriovych 81kw. Ak ano zaujimalo by ma co vsetko treba nahradit /vstreky,cerpadlo,turbo,riadiacka/. Mam v plane vymenit veci dosiahnut 81kw a tak dat prechipovat riadiacku. Co myslite? Ked to dam len chipnut dosiahnem zakladnych 81kw a chcel by som viac. Mam passat b5 variant highline v sportpackete vo velmi zachovalom stave dovezenom z DE a nechcem ho koli motoru menit. Dakujem za kazdu radu

    • 36 odpovědí
    • 27tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem ohajek,

    Posledni dobou je primo v interieru slyset takove rachtani (jakoby cinkani klicema) od nekud od motoru vpravo. Ozve se ted v zime pri startu a trva to do doby, nez se motor zahraje na provozni teplotu, takze nekolik minut. Vysledoval jsem, ze to jde jakoby z nadobky s chl kapalinou. Nevite nekdo cim to je? Cidlo chlad. kapaliny to asi nebude, protoze to by bud bylo KO a nefungovalo by a nebo je s nim vse OK. A nedokazu si predstavit, co by v nem zpusobovalo tento neustaly zvuk... Nemate s tim nekdo zkusenost? Predem diky za pomoc...

    • 17 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem mhraba,

    zdravim, poradil by nejdo prosim rychle, zda jsou stejne pisty u verzi motoru 66 kw 1Z a ASN popripadne s jinymi? Jde mi o srovnani s typem motoru 1Z. Dekuji

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem LiborS.,

    ahoj. mám dotaz. já a mí známí máme motory převážně ahf, jedno auto má alh motor,chci se optat ,zda li na samotném vstřiku se dá poznat k jakému motoru patří. dočetl jsem se že v těchto dvou motorech je snad výkonový rozdíl jen v těchto vstřikách. zjištujem tak jestli náhodou v alh motoru nemá kámoš výkonější vstřiky(z 81kw).zdá se nám totiž že auta všem jedou nějak tak laicky zkoušeno ,,nastejno'' .. za jakékoliv dobré rady moc předem děkuji.

    • 5 odpovědí
    • 11,9tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem vagi,

    octavia Ahoj potrebuju poradit,otevrel jsem auto dalkacem, strcil klicek do zapalovani a chtel nastartovat a ono to nejde. Na budikach nesviti zhaveni.Motor toci ,ale nechytneto,vse ostatni funguje. Cim to je svicky ,pojistky,imobilizer nebo neco u alarmu. Diky za radu. Vagi

    • 10 odpovědí
    • 8,1tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem duri26,

    Po vymene komplet rozvodov aj pumpy sa po zlozeni vyskytol takyto zvuk. Vsetky hadice skontrolovane este raz a stale to iste ako keby to islo od remena nemoze byt moc presponovany ? kod motora AHF 81KW

    • 4 odpovědi
    • 7tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem spritetom,

    Včera mě vyhecoval brácha, který si vyměnil podtlakové hadičky a jelo mu to lépe odspoda než mě, že jsem se rozhodl vyměnit je taky a hlavně vyčistit EGR ventil. No že já vůl se na to nevykašlal. Hadičky jsem vyměnil metodou jedna po druhé, abych to nespletl a i podle fotek na netu to mám zapojené dobře. Mám tam ty modré, co je nabízel myslím Bruno128 a všichni je chválili. EGR ventil jsem nijak extrémně zasviněný neměl, ale i tak jsem ho vyčistil, sání jsem nesundaval, jen kam jsem dosáhl jsem to trochu vyčistil (taky tam toho moc nebylo) a vše jsem nasadil zpátky. Předtím(dnes ráno) turbo začalo tahat už cca od 1900 otáček, po akci s hadičkama a EGR ventilem tahá a…

      • Líbí se mi
    • 33 odpovědí
    • 79,4tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem palicuk,

    Zdravim všechny, měl bych jeden takový dotázek a to: jezdím denně kratší trasu do 15 km a chtel bych docílit vtomhle chladnějším počasí rychlejší zahřátí motoru.Dřív jsem výdával u aut třeba papundekl, nebo koberec pred chladičem.Nejsem žádný odborník, proto je to asi pro ty co tomu rozumí blbý dotaz, jen se snažím, abych mel v autíčku co njedřív teplo, né však za cenu nějakých pozdějších problémů. Máte s tím někdo zkušenosti, nebo je to úplná kravina a měl bych se jít někde léčit 1.9 Tdi

  24. Zahájeno uživatelem n0iDek,

    Ahojte vsetci, Nenasiel som odpoved na moju otazku tak zakladam nove tema.Ak to tu niekto riesil tak sa vopred ospravedlnujem. Minuly rok som jazdil na braskovej octe 66Kw 2004rok ... Vsimol som si ze pri volnobehu mu ukazovalo spotrebu 0,6litra, aj zajazdy ked som prichadzal na krizovatku a vyradil som stale ukazovalo 0.6l. Tento rok som si sam kupil octaviu 81kw 2002 najazdene 230 000Km. Vidim rozdiel - pretoze moja octavia ukazuje spotrebu od 0,5 - az do 4 .. niekedy aj viac ... Pride mi to divne kolise to hore dole a stale nechapem preco.Ked stojim na mieste ukazuje mi to 0,6L tak isto aj pri starte, ale ak niekde prichadzam a mam vyradene tak to kolise.. Dva krat sa…

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem RuleZZzz,

    Zdravím borci, mám taký problém s mojou Octaviou 1,9 TDI 66kW AGR, 1999. Pri studenom motore hneď po naštartovaní má motor niekedy pravidelný, inokedy nepravidelný chod. Najčastejšie je chod nepravidelný. Chod motora sa upraví až po jemnom priadní plynu, ale len na chvíľku, potom to opäť začne "cukať" a ísť nepravidelne. Na otáčkomeri otáčky neskáčku, teda aj pri nepravidelnom chode sa držia rovnako. NIekedy to pridávam plyn tak, že ho pri nepravidelnom chode (cítiť že sa auto chveje a počuť to aj uchom) 4 razy hneď po sebe zošliapnem plyn na cca. 1100 ot a vtedy to má tendenciu dokonca skapať, ale motor neskape a znova sa dostane buď do nepravidleného alebo do pravideln…

    • 3 odpovědi
    • 5,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.