Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem jatyp,

    Dobry den.Zajimalo by me jestli nekdo nevi jestli pasuje vstrikovaci cerpadlo z Fabie Sdi na Octavii Tdi 66kw.Mam problem ze mi auto jak teple tak studene startuje delsi dobu cca 5-8sekund a to pokazde.Bylo mi receno ze je to cerpadlem ma najeto 200000km a ze neudrzi tlak a tak se pri kazdem sartu musi natlakovat,proto nejdriv toci nez chytne.Ted jsem koupil Fabku Sdi ta ma najeto 270 000km a chytne na drc pokazde.Ptam se protoze mam moznost mit zadara cerpadlo z Sdi tak bych to pripadne zkusil tam dat abych vedel jestli je to opravdu tim,jasne muzu koupit jiny ale zatim nevim jestli je to opravdu tim.Dik za rady.

    • 7 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem docko,

    dnes rano jsem nastartoval,bylo -17 stupnu,ujel jsem asi 500m a začalo se dusit až to zdechlo. ted už to nejde nastartovat!! muže to byt zmrzla nafta?? mam octavii 66kw 1.9tdi rok 1999. mužu to zkoušet startovat?? neudělam neco s čerpadlem?? prosím poradte!! dík

    • 15 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem juri23,

    ahojte, cim to moze byt ze sa mi zvysila priemerna spotreba cca 0,5-1l.... aktualnu spotrebu na volnobeh som maval 0,4-0,5l, teraz mam 0,5-0,8l ... a dlhodoba priemerna bola 5,3-6L, teraz je 6-6,5L styl jazdy ten isty, trasa ta ista, vodic ten isty..... cez zimu auto stalo, bola von baterka.... na jar sa robila hlava, a doladoval som turbo po vypodlozeny aby zaberalo tak ako ma... to sa vsak nepodarilo a tak som nakoniec vratil don povodne podlozky + som ho doladil do povodnych parametrov +- nejak malinak odchylka/cervik, tiahlo/.....

    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Fido,

    Zdar! Včera jsem čistil na autě (1.9 TDI, 66kw, r.v.99) zpětné vedení výfukových plnů s EGR ventilem a když už jsem to měl rozebrané, tak jsem vyhodil a vyčisti i turbo + intercooler se všema hadicema. No prostě včera jsem celý den ležel pod autem. Všechno jsem vyčistil, vyměnil těsnění a složil zpět do původního stavu, ale když jsem to projel a čekal radost z jízdy, tak po řidání plynu na cca 2500 - 3000 otáček se ozývá hlasité syčení nasávání vzduchu kdesi z motoru a motor okamžitě padá do nouzáku. Startování po delším klidu je taky o ničem - vůbec se mu nechce a ozývají se při tom divné zvuky, ale když nastartuju podruhé ( po cca 1 minutě), tak vše v pohodě. Volnoběžné…

    • 3 odpovědi
    • 9,2tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Rostišrot,

    Ahoj všichni. Potřeboval bych jedinou věc, jestli neví někdo odborný název na plastovou baňku, která je na EGR ventilu. Š.Octavia I (TDI 81kw) viz.foto: http://www.upnito.sk...187f7e76&ms=728 Popřípadě kde se dá nejlevněji splašit. Dík :-)

  6. Zahájeno uživatelem RuleZZzz,

    Zdravím páni, mám problém s mojou Octaviou 1,9 TDI AGR 66kW 1999. V poslednej dobe má motor slabý výkon. Keď chcem vytočiť 2-ku, 3-ku, 4-ku, tak od cca. 2200 ot. to ťahá - neťahá - ťahá - neťahá. Tie výkonové medzery sú veľmi zreteľné a je to dosť nepríjemné hlavne pri predbiehaní. Niekedy sa mi tiež stáva, že motor naštartujem, a chcem sa rozbehnúť a môžem dať kľudne aj plný plyn a motor nedá viac ako 1300 ot. Takto to niekedy robí aj 10 - 20 seknúd a potom zrazu prudko zatiahne (robí to hlavne na jednotke a dvojke - pri štarte a rozbiehaní). Nedávno sme menili rozvody a po výmene začalo blikať žhavenie a vyhadzovať chybu predvstreku. Predvstrek sa nastavil na čerpadle p…

    • 4 odpovědi
    • 18,8tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Jiří Fojtík,

    Zdravím , mám takový problém s octavii rv 2001 tdi 81kw.Včera během jízdy jsem si všimnul problému s topením.Během jízdy motoru normálné topí, ale jakmile vyřadím na neutrál nebo byli nízké otáčky z topení šel jenom ledový vítr.netuším čím by to mohlo být.Termostat je nový.díky

    • 9 odpovědí
    • 8,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Ladislav Mikyska,

    cau te potreboval bych radu kde sehnat tesneni vika hlavy ale jen to tesneni na octavu 1,9 Tdi 66Kw r.v 2002 motor ALH...na netu jsem koukal ale na moje auto jsem zadnou nenasel jen komplet i s krytem a to nechci tak pokud jste to nekdo kupoval tak poslete prosim odkaz dekuju

    • 8 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem TomXP,

    Ahoj, měl jsem problém s autem, přestalo jet (Octa kombi po face 2001, 1.9 - 66kW), černý dým, strašně tvrdej zvuk v motoru, auto jsem dotáhl, vyčistil EGR (bylo tam toho fakt dost) a žádná změna. Po píchnutí na VAG jsem zjistil, že má MAF trvale náhradní hodnotu 550 a navíc mi sice sporadicky, ale zato pravidelně vypisuje v závadách nesmyslný signál. Zkusil jsem odpojit hadičku z membrány EGR, zaslepil jí a kupodivu auto jelo. A vcelku slušně, akorát po nějakých 2500 ot mi vždy spadnul výkon, resp. zůstal stejný bez navyšování a když se to pomalu doploužilo k 3000 ot auto zase vystřelilo. Včera jsem vyměnil váhu a zapojil EGR, vše tak jak má být, na Vagu už hodnota vzduc…

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem mr.biker,

    Čau, vag mě hlásí chyby : 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena 1x P1557 - 35-10 - - - Sporadicky 17563 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71) Zkrat na plus P1155 - 35-10 - - - Sporadicky Jde mi o to co mám zkontrolovat nebo vyměnit. A kde se nachází ten sensor G71 Jde o octavii 2002 1.9TDi 81kw Díky za rady

    • 6 odpovědí
    • 11,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Michall.k@seznam.cz,

    Ahoj všem,prosim vás,dělal jsem těsnění pod hlavou a jsem blb,zapoměl jsem jak položit vačku,jestli na prvnim válci palce dole,nebo nahoře??? děkuji...

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem juri23,

    hojte, zda sa mi ze mi akosi oneskorene reaguje zvysenie otacok po splapnuti na plyn na volnobeh. tak isto isto pri preradovani mi otacky okamzite neklesnu, ale je tam mierne oneskorenie, ale to je ze vraj sposobene znizenim vstrekvoacej davky z 4,4mg na 3,6-3,8mg, kvoli korekcii spotreby..... plynovy pedal je podal mna v poraidku lebo pocas jazdy auto reaguje na plyn dobre a snimac spojkoveho pedalu je tiez dobry lebo tempomat funguje a vypisa na po slapnuti na spojku.... motor 1.9tdi, asv, 81kW

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Rostišrot,

    Vím, že se to tu řešilo víckrát, ale snad nevadí, že jsem založil nové téma. Mám Škodu Octavii 1.9 TDI 81kW (Chip 96) a zhruba už před 3měsíci mi začla cvakat. Cvakání jde slyšet až do interieru motoru, cvaká pořad bez vynechávání, celkem dost a hlučně. Koupil jsem už přísadu do oleje s názvem Dr.Hydroštel (což je pro dieslove i benzínové motory), asi po týdnu přestal motor cvakat, byl krásný zdravý zvuk motoru, ale po 20minutach to začlo znovu. Teď pravě nevím, jestli to chce nechat udělat v servise ventily, což by mě u známého vyšlo na cca 3tisíce, nebo existuje nějaká levnější možnost? Četl jsem zde, že by to mohl byt ventil N75 a pry někdy stačí vyčistit atd. Jak ale …

    • 4 odpovědi
    • 20,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Don Magneton,

    2 dny zpátky jsem měl vyndanej na autě startér a dělal jeho kontrolu. Vše jsem složil jak bylo a namontoval zpátky. Další den jsem najel cca 200 km a vše bylo ok. A teď mi najedou když jedu z ničeho nic vypadne tak na cca 0,5 vteřiny motor, rozsvítěj se mi všechny kontrolky, spadnou ručičky budíků a vynuluje se mi PP a čas. Pak se vše nahodí zpátky a zase jedu jako před tím. Ještě se u toho výpadku rozsvítí stropní světýlko, jako bych otevřel dvěře. Tak jsem očistil všechny kontakty na baterce a na svorkovnici, která je na nad baterkou a stále nic, dotáhnul jsem všechny kabely pro jistotu. Dál jsem vyměnil relé č. 109 a pořád to dělá. Je to nepravidelně, třeba 50 km nic a…

    • 4 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Slavisimo,

    Ahoj, mám Octavii 1.9TDI ASV 81kw+chip a mám problém s hadicí mezi turbem a intercoolerem. Při velkém zatížení se rozvackne a povysune na jedné straně, jde o spoj mezi hadici turba(kovovej konec se dvěma zoubky) a plastovou hadicí se sponou co vede do intercooleru. Díky tomu se vypína turbo a mužu to zacvaknout jak chci ale pokaždé když to taham do kopce tak se rozpoji a netěsní. Řešil jste to někdo co s tím? Sponu jsem dával novou. Je to nepřijemný když ve 150km/h při předjíždění vyletí hadice a auto okamžitě začně spomalovat FOTO je pouze ilustrační. Díky, jsem už zoufalej

    • 0 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem GeorgeV,

    Ahoj, marně se snažím najít, kde koupit těsnění pod víko ventilů pro Octavii I 1.9Tdi 81kW - můžete pls někdo poradit? Díky

    • 5 odpovědí
    • 6,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem black.trz,

    OCTAVIA 1.9 TDi 81kW r.v. 2000 foto , vzduchova bublina o velikosti 2cm pri vypnutem motoru v pruhledne hadicce ktera vede od filtru k cerpadlu, zajima me jestli to nejak vadi auto vzdyky i kdzy nekd ypo delsim toceni nastartuju. foto , na fotce vspatne viditelne mikro bublinky viitelne okem po nastartovani velka bublina nikde foto, s pod tohoto mista mi unika nafta a steka po pravé straně cerpadla dolu a docela dost hlavne kdyz je teply motor, pri stuzdenem to tece mene a tece to do toho mista viz sipka a pak po bloku motoru dolu, muzu sundat to horni viko a pretesnitz to aniz bych cerpadlo nejak rozsteloval myslim jkdyz odsroubuji tyto srouby viz foto, za kazdou info…

    • 1 odpověď
    • 6,6tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Phateee,

    Ahoj, nemohli by jste mi pls poradit?Mam pravdepodobne problem se zhavenim, pokud normalne jedu, obcas se mi stane, ze mi se mi vypne pri jizde motor. ..(je to docela problem, vypne se i hydraulika). Pokud chci auto znova nastarovat, tak se nerozsviti zhaveni a auto nejde nastartovat, ale cca po 10 minutach zase zacne zhaveni fungovat...Zkousel jsem to napojit do Vagu, nic to nenajde, docetl jsem se, ze muze byt problem s brzdovym snimacem - brzdova svetla sviti, takze by to melo by ok..vubec nevim co s tim..diky (O1, 1.9TDI 81KW, 6/1999)

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Kub1k škoda,

    škoda octavia 1 1.9tdi 66kw.čaute,minulej rok přes zimu mi auto nechtelo vubec startova.Dlouho točil a pote chytil.Na diagnostice to vyhodilo Relé žhavícich svíček-zkrat na kostu a společnš stím i čidlo chladici kapaliny.Čidlo jsem už vymenil a ukazeje opet bez problemu.Ted před zimou se chci mrknout na to rele.mužete mi poradit kde to najdu a co stím? děkuji moc:)

    • 8 odpovědí
    • 5,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem pointfrost,

    http://youtu.be/N6NM7idE2o8

    • 1 odpověď
    • 5,5tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem pointfrost,

    Jak řešit? Zlomil sem ten nasosak do hadičky ...

    • 6 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem TheSkytec,

    Zdravím, doufám že nezakládám to co už tu je ale už tady v tom chaosu nejde najít to co člověk hledá Chci se zeptat....Mám octavii r.v.99 1.9TDI 66kw a pár dní zpátky jsem jel po dálnici z Ostravy na Prahu všechno v pohode až do té doby než jsem zastavil na krátkou pauzu.Jakmile jsem snížil rychlost a zajel na parkoviště na benzínku tak jsem zaslech prasklý plast jak šoupá o řemen na rozvodech asi se povolila napínací kladka a dojel jsem. Motor ještě asi třikrát točil,ale už nechytil a pak už vubec nic jen cvakal startér.Mechanik říká,že to ještě možná půjde zachránit rád bych na to slyšel vaše názory to za 1. a 2.kdyby už byl motor v tahu dá se vyměnit za silnější…

    • 1 odpověď
    • 6,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem ThomasTDi,

    cau kluci, měl jste někdo již špatné silentbloky které zajištuji uložení motoru? mám problém že při prudké akceleraci se rozvibruje auto, když pustím plyn tak se to "skoro" ustálí, ale u spolujezdce je cítit chvění pod podlahou, ale žádne rány nebo bouchání není slyšet, nevíte někdo co by to mohlo být? Mohly by to být silentbloky který drží motor? mám O1 TDi 66kw.

    • 22 odpovědí
    • 34,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Kimimar,

    Cau,menil jsem si trysky na octe 66kw daval jsem tam trysky 502 a po namontovani zpet na auto mi nechce naskocit,musi se ty vstriky po namontovani novych trysek nejak serizovat?dik

    • 2 odpovědi
    • 3,9tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem bemmet,

    Zdravím panové,cca před jedním rokem jsem řešil závadu s turbem spína až na 3000ot/min.....(zatah),melo by se probouzet asi na 1800ot/min.začal jsem výměnou podtlakovích hadic bohuzel nic.poté jsem vymenil vahu vzduchu z jine octavie zarověn z magnetickým ventilem (N75)-žádná změna.pak jsem si vyměnil cele turbo ---------------Garet za KKL ale zavada stale nebyla vyřešena.tak jsem to nechal rok a jezdil jsem vzdy sporadicky cca po 100-200km vypadne turbo uplne,spadne si myslím do nouzaku,když zastavim vypnu zapnu zapalovaní jedu opet znova.bylo to i v servise neautorizovaném ale tam mě rěkli že je vše podle nich v pořádku.hadal jsem se snima že neni tak me skasírovali za …

    • 21 odpovědí
    • 6,5tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.