Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Jarda.R,

    O1, 1,9tdi, 81kw, climatronic Dnes se přijel ze servisu už potřetí a stále ne a ne odstranit to že se motor není schopnej zahřát. Když ho víc zatěžuju teplota stopupne, mírnější jízdě nebo volnoběh zase klesá a skoro netopí. 1. servis vyměněnej termostat - začlo topit 2. když šla klima na auto nebo nešla (econ) furt se točili oba větráky u chladiče, ted uz odstranene kdyz je na ekon tak vetraky stojí Ted sem s tim zkoušel jet z prace a kdz mam na auto teplota furt klesa, kdyz dam na ekon tak me pripadalo ze stoupa. Netuší někdo? už sem celkem zoufalej, vždycky auto 3 dny v servisu a stale nic. Díky.

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Pavel Hruška,

    Zdravím, pročítal jsem už několik topiců na toto téma, ale přeci jen jsem tam nenašel úplně všechno. Měl jsem na prohlídce před koupí 1.9 TDI 66kw 330tis km a servisák jako na první věc šel sundat hadici sání od turba a prstem vytáhnul z hrdla sání celkem dost oleje. Říkal, že je to hodně špatné a v podstatě začátek konce motoru. Ukázal mi pak celou cestu od turba zespodu a vše bylo dost od oleje. Protože mám informace o stavu auta, tak vím, že nežere nějak závratně olej (nedolívá se víc než je u Oct běžné), původní turbo měněno při 200tis. Auto táhne normálně, spotřeba cca 5l, turbo si hvízdá tak, jak u všech ostatních Oct, co jsem měl možnost jezdit. Zajímá mne tedy …

    • 0 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Rostislav81,

    Ahojte, chcem sa spytat aka ma byt spravna vyska chladiacej kvapaliny v expanznej nadrzke, znacky MIN a MAX tam uz zial nevidno a zacala mi blikat kontrolka na palubovke, tak som trochu kvapaliny dolial, len neviem ci nie moc. Na webe som nic moc nenasiel. Viete to niekto odfotit tak aby bolo vidno tie znacky a uploadnut sem? dakujem pekne Octavia I 1,9TDI

    • 15 odpovědí
    • 25tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem fantomasa,

    Mám problém. V napájecím kabelu k ventilu není proud. Potřebuji zjistit, resp. poradit jak a kam je zapojen. Když jsem zapojil nový kabel přímo na baterii, auto jsem nastartoval (starý kabel zůstal zapojen). Pokud starý kabel odpojím z ventilu, nastartovat nelze. Potřebuju zjistit, co je na starém kabelu všechno připojené, zda-li není v cestě ještě relé, či něco podobného. Musím vyloučit vadný kabel, nebo součástku, která tam možná někde v cestě k ventilu je. Předem děkuji za každou radu, s pozdravem Pavel.

    • 0 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem kliste84,

    Zdravím, právě jsem se vrátil ze Švýcarska a cestou se vystkytl problém s teplotou motoru: 1.) při cestě po dálnici jsem jel na plný plyn do kopce (cca 190km/h asi minutu v kuse) a auto najednou přestalo jet (myslím, že se vyplo turbo). Ukazatel teploty chladící kapaliny byl těsně před červeným polem, proto jsem zpomalil na cca 80km/h a teplota okamžitě klesla do normálu. Zastavil jsme na parkovišti a nechal jsem běžet motor. Poté jsem pokračoval v jízdě, ale turbo pořád nejelo. Rozjelo se až po vypnutí a nastartování motoru. 2.) V Alpách při cestě do prudkých kopců a při zařazené rychlosti 1-2 se ručička vychylovala k červenému poli. 3.) Při cestě po dálnici zpátky p…

    • 18 odpovědí
    • 19tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem marvincem,

    Měl jste někdo podobný problém,poradte !!!!!! Ráno po nastartování kolísají otáčky na volnoběh a během jízdy auto škube.

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Kalachman,

    Zdarvím mám menší problem cez veko ventilov na 1.9 TDi 1999 je nejaká hadička čo postupuje do sania a z tadial mi tahá olej do sania a tak sa mi to dosatne az do intercoolera a zapcháva mi sanie a je olejové viete mi nejak poradit? dakujem

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Marhula000,

    Zdravím, mám Octavii I 1.9 TDI 66kW ALH, 12/2001, výbava Celebration, najeto necelých 120 000km (aspoň podle tacháku ). Mám takový problém s turbem, od cca. 1500 otáček začíná výrazně svištět až pískat. Neztrácí výkon ani se nezvyšuje spotřeba, jen ten zvuk je obtěžující. Myslíte, že by měla jít moje turbína na repas?

    • 8 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem CEZAR,

    Zdravím chlapi, Octavie 2001 1.9 TDI 66kw 4x4 185 000km - mám problém, téma na tohle jsem nenašel a nevím si rady. Odpoledne jsem se jel projet a během jízdy se mi rozsvítila rezerva ( dojezd byl 70 km na pal.pc ), jel jsem dál, sjel na pole, párkrát udělal kolečko na zkoušku 4x4 a jel asi 10 km zpět....už jsem měl dojezd jen 50 km + - . Ráno jsem přišel do auta, chci nastartovat a nic...startér zatočil, motor jakoby chtěl už už naskočit ale jen sekundu a pak už jen točil startér naprázdno....dobil jsem baterku - nic. Připojeno na VAG - bez chyb. Dolili jsme 5 litrů nafty a pořád stejné. Při startování jde slyšet čerpadlo v nádrži jak chrochtá a v hadičce od filtru je …

    • 4 odpovědi
    • 4,9tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem greypes,

    Poraďte prosím, vyměnil jsem termostat, ale stejně i po zahřátí motoru mám horní trubku od chladiče prázdnou a pouze natlakovanou vzduchem. A za chvíli motor začne škubat a ztrácet výkon až skoro přestane jet a při tom se rozsvítí kontrolka ESP. Když motor vychladne, tak zas chvilku jede normálně a po pár minutách kolem 100-140km/h zase škube a nejede.

    • 2 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Czetor,

    Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám oktávku kombi, 1,9 TDI 81 kW, rok výroby 1998, jestli to říkám dobře, tak tenhle motor má "tlumič" napínací kladky a jeho uchycení na bloku motoru mi před pár dny prasknul, resp. stalo se mi to asi před 2 měsicí, dal jsem to do servisu, tam mi to svařili (hliník) ale zhruba za měsíc to opět prasklo. Řikali, že to má divné vibrace, ale že ostatní řemenice vypadají okej. Taky říkali že nové motory už ten tlumič nemají. Nemáte někdo zkušenosti s touto závadou? Mám v plánu ten tlumič vymontovat a jezdit bez něj, ale nevím jestli 100% můžu. dík za odpověď

    • 19 odpovědí
    • 16,6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem mondzo,

    Zdravim Vas, viete mi niekto poradit, co znamena chyba 19560, co mi vyplula diagnostika (pise ze Variabilny privod rozdelovaca, ventil prepinaca, skratove spojenie na B+ - vobec sa z toho neviem vyznat...)? Jedna sa o O1 1.9Tdi 81kw, r.v. 11/2000

    • 1 odpověď
    • 5,2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Vencasan,

    Zdravim všechny… Po přečteni par temat jsem pochopil, ze tu jsou opravdu odbornici, kteří dokazi poradit. Proto se na vas obracim i ja, a doufam, ze mi taky poradite.. Jezdim jednickovou octavkou, 1,9 TDi, 81 kW, r. v. 1999, ma na hrbu uz téměř 300 000 km. Nikdy s ni nebyl zadny problem, vsude jsem ji chvalil, az jsem to asi zakrikl…. Nedavno mi při rychlejším vyjezdu z křižovatky zaclo rvat a blikat mazani…Tak mne to docela vydesilo…(Musim napsat zkracenou verzi, ptz popisovat vsechno, co uz jsem zkusil, by bylo opravdu na dlouho….) Jelikoz mi auticko ještě hure za tepla startovalo a trochu hulilo, a hlavne stále blikalo to mazani, vzal jsem to od podlahy…Vymenilo s…

    • 6 odpovědí
    • 12,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem STANA81,

    Prosím poradíte mi co je to za řemen? V motoru su mi pravidelně ozívalo pískaní a přišel jsem na to že to vychazí od řemene viz na obrázku. Řemen je na krajích otrchný, jak se točí tak jsou tam vidět bílé provázky, prostě řemen je poskozený a nevím proč. Nevíte co je to za řemen a co to pohání? kolik stojí a jestli si ho dokažu sám vyměnit?? Díky za rady

    • 7 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem mimm,

    Ahojte, vie mi niekto poradit ci v trubka za filtrom po vypnuti motora maju byt bublinky. Cely system bol zavzdusneny po zamrznuti paliva, auto bolo v servise ale zase su tam bublinky. je to problem? je to octavia 1.9tdi 66kw 2001

    • 30 odpovědí
    • 15tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem smurf,

    zdravim panove.je to tak asi hodinu co se mi to stalo: oct I 2003 rok,tdi, 81kw. pri prerazeni z tretiho stupne na ctvrty cca pri 3000 ot z prave strany od motoru (u spolujezdce) takova "tupa" rana !!! v tu chvili auto zvuk jako traktor,hned jsem zastavil,na pocitaci zadna kontrolka nic takoveho,zespodu auta nakapal asi za 10 minut malej panak tekutiny,mel jsem zapnutou klimu,mohlo to byt mozna z toho.vim ze tech informaci pro zacatek moc neni,ale nevi nekdo co by to mohlo eventuelne byt? moc dekuju

    • 4 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem lubodca,

    Pomožte.Vychadzajuci velmi neprijemny zvuk,ktory vychadza od poistiek.Je to rezonovanie pri zošliapnuti a naslednom ubrati plynu hlavne na prvych troch rychlostiach.Okolo filtra vzduchu je vsetko uchytene.Motor 1,9tdi-82KW.

    • 7 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem imkave,

    zdravym mam octacvku r.99 1.9 tdi problem je ked mam 1500 alebo 2000 otacky tak auto stati vykon potom ako nahle uberem plyn tak vsetko je ok. A ked idem 140km/h otacky su priblizne 3000 tak potom strati vykon celkom musim zastavit vypnut auto potom bezi normalne

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem sparco,

    Ahoj, řeším menší problém s omezováním plnícího tlaku přes ventil N75 u O1 - 1.9TDI - 81 kW, rok 98, typ AHF . Při chipování mi řekli že ventil N75 nepracuje správně a doporučlili mi výměnu. Na internetu jsem našel tento : http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0906627a-ventil-n75-fabia-octavia-superb.html a tento : http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1h0906627a-ventil-n75-octavia.html Co čert nechtěl, já mám v autě ventil 1H0 (atd.) - ten zhruba třikrát dražší. Někdo mi tvrdí, že ventily pracují naprosto stejně, že není problém se záměnou, někdo tvrdí že se musí přehodit piny co ho ovládají. Prosím o radu jestli někdo neví jak to doopravdy je. Rady typu abych ko…

    • 2 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem jameson01,

    Prosim o radu - dnes jsem objevil louzi pod autem/motorem/ u praveho pr. kola - priblizne kousek pred nim. Kdo vi a poradi co me ceka?Do ted auto slapalo v pohode, ma nalitano 167 tis. km, ale obcas se pri pousteni spojky ozval / obzvlast v zatacce / divny vrzajici zvuk.... Kolik si mam pripravit na opravu a kde nejlepe?jsem z Prahy... Diky vsem za radu. Honza

    • 12 odpovědí
    • 11,3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem xxx,

    1,9 TDI 81kw / 103kw AHF/2000 ... po výměně turba (orig Garrett VNT15 - destrukce ulomená lopatka ... za novjejší do 66-81kw (musela se upravit podpěra turba - stará nepasovala -mělo jinak orientované otvory) z tohoto shopu - má krouták jiný průběh. s orig. tur. šla okamžitě za plynem od 1.700 ot / čip od sportmotor/ tet je to znatelně línější zabírá až od 1.900 - pořádně až od 2000ot - musím točit vyšší otačky + nad 2100ot má trvalý záběr do max otáček, při vyšších rychlostech se stím lépe předjíždí - v tomto rozsahu zabírá lépe než s orig t. + při 130km/h do kopce je schopné jed za 3,2 l/100 - ve městě to musím víc točit = vyssí spotřeba - vyšší otáčky tomu mot…

    • 4 odpovědi
    • 7,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem tomasso2,

    Zdravim, mam problem, cca pred mesicem, mesicem a pul mi bylo menene naftove cerpadlo jelikoz puvodni odeslo, a od te doby mi stale blika kotrolka zhaveni, dle VAGU se jedna o problem s nejakym tlakem cerpadla nebo tak nejak, dneska rano jsem nastartoval chvilema motor skoro neudrzel zakladni otacky 850 a pak pri jizde pri skoro zastaveni auto melo tendence se jakoby cukat. Muj dotaz je jestli je to spojene s cerpadlem a dalsi otazka jestli jste nekdo prosim schopny vycislit casovou a financni stranku serizeni tlaku cerpadla dle kodu z RJ. Je to OI 1,9 66kw rv 2003 Diky Tomas

    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem jovanini,

    Zdravim,mate niekto skusenost s tymto olejom?Q8 Formula Excel 5W40.Je to z Kuvajtu a tam je najkvalitnejsia ropa(nizkosírnata).Cena za 4L oleja je 600kč a to je fakt slusne,len aby to nebolo na ukor kvality.Dik za info(je to do O1-1,9TDI-66kw-150000km).

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem šmoula84,

    Zdravím mám škodu Octavii combi 1,9 TDI 81kw r.v. 1999,dneska jsem chtěl jet do obchodu sednu do auta otočím klíčkem a auto nenastarovalo,přijde mi že startér jakoby točí (při otočení klíčkem je slyšet zvku starteru a auto má snahu startovat) ale motor nechytne.Zkoušel jsem to pak ještě cca po 3 hodinách a auto chytlo na poprvé(celou dobu stálo nehybně na dvorku),teď jsem to byl zkusit znovu a zase jsem nenastartoval,s autem jsem nijak nehýbal.Baterku mám dobrou.Mám najeto cca 226 000 km.Předem díky za radu.

    • 5 odpovědí
    • 35,9tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Vacino,

    Zdravím, jsem začátěčníkem poupravování co se motoru a všeho okolo týče. Právě proto se chci zeptat zda by šel vyměnit motor z octavia combi 4x4 66kw rv. 9/1999 za 81kw motor. Popřípadě co by to přineslo za "problémy". S přeprogramováním jednotky se počítá ale co poloosy apd.. unesly by tento výkon?.. Díky

    • 6 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.