Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem Hasicka25,

    Ahoj chtela bych se zeptat, Máme octavii a kdyz jedu a vytocim otačky do 2-3000 tak mi to najednou skubne a nejdeto vubec to nejde do výkonu, musím auto zastavit vypnout motor a pak se rozjedu a zase to jede normálně jak by mělo pokud to zase nevytocim do těch 3000. vubec nevim co by to mohlo být váhu vzduchu jsme menili a stale to dela... Prosím poradte co by to mohlo být. děkuji

    • 2 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem konvík,

    Dobrý večer, mám octavii combi 1,9Tdi 81kw ASV rv. 2002 najeto 158tis. Vypozoroval jsem nedávno, že při vytočení motoru na otáčky 3tis, 4tis a následné sešlápnutí spojky a tím snížení otáček se po krátkou chvilku z motoru ozývá takový klapot, jakoby se něco dotáčelo, trvá to jen chvilku a poté se zvuk vytratí. Přirovnal bych to jako když se klepe klacíkem v prázdném kelímku od jogurtu - takový tlumený klepavý zvuk. Kdysi jsem si toho nevšiml nebo jsem to nevnímal. Jde to slyšet pouze pokud nehraje radio a člověk se na to musí zamět. Nevíte, prosím vás čím by to mohlo být nebo jestli je to předzvěst nějakého maléru? Nebo je to normální? Děkuji a pokud se to tady již někdy …

    • 4 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem turboss,

    Zdravím Páni, takže mám taký problem sa mi zdá že octávia zožere aj 8-9 litrov na 100 km za 10 eur čiže asi 10 litrov slabých 130 km a to ešte idem aj na rezerve, palubný počítač píše 5.8 - 6.3 chodím kludas, octavia rok 2000 AGR 66 kw, po výmene vstrekovacieho čerpadla,váhy vzduchu ventilu N75... dík za rady

    • 27 odpovědí
    • 12,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem kijos,

    zdarec, mám problém, když v mé octavii 1.9TDI 66kw rv. 00 zapnu klimu tak mi při volnoběhu kolisají otáčky a při jízdě auto zrychlovalo a zase zpomalovalo, může to dělat málo náplně? Neděla to pravidelně, a zdá se mi že to dělá když jsou opravdové vedra, nestalo se vám to taky co s tím dík.

    • 21 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem ladislavjel,

    Můžete mi někdo poradit. 1.9 TDi,ozývá se z motoru takoví cvakání,ufukování...zvuk jako travní postřikovač .Jde to odněkud z hlavy.Myslel jsem si nějaký vstřik netěsní,ale když tam dávám okolo papírek,tak nic

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Hajmen,

    čus chlapi, blbne mi motor ( TDi 81kW - 2002 - ASV ) ve VAGu nalezena chyba: 17656 - rizeni zacatku vstriku - regulacni odchylka P1248 - 35-10 - - - Sporadická projevuje se tak, že když ji držim pod krkem ( třebas do kopce s károu ), tak se najednou vypne turbo - po chcípnutí a nastartování motoru vše šlape jak má nebo jsem po dálnici "letěl" a najednou se opět vyplo .... navíc bych ji chtěl ještě CHIPnout, ale mam obavy, když je tam nějaký problém a druhá se týká ASR - chyba se objeví během jízdy pokaždé je to jiné ( při otřesu, na koskách, na krásně čistém rovném asfaltu..... ) po chcípnutí a nastartování je opět vše OK - objevuje se to cca 2x za týden 01314 - ri…

    • 2 odpovědi
    • 4,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem jouda1,

    zdarec kluci jsem zvedav jestli je tu nekdo schopen s konstrukcni radou ohledne oktavky r.v 1998 66kw a chci davat velky turbo z 81kw delal jste to nekdo?jak poresit ovladani tlakem na podtlak atd dikes za rady ktery nekam povedou

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem puskin,

    Ahoj lidicky, mam maly problem. Pred par mesici jsem koupil Oktavku 1.9Tdi 81kw ASV 1U2 r. v. 2002 a od zacatku jsem mel problem s padanim do nouzaku diky turbu. Klasicky dalnice, tahly kopec, na petku clovek prida plyn, a razem ridi S120. Po nejake dobe jsem objevil tyhle stranky, a na nich mnoho uzitecnych rad k problemu turba. Jednu z nich, ktera me nic nestala, jsem vyzkousel (najel jsem asi 30km po dalnici 120kou stridave na 3. a 4. kvalt), no a cestou zpet jsem v tahlych kopcich zjistil, ze zavada zmizela, usazeniny se spalily, lopatky se nataci, a ja jsem schopen na petku zrychlovat aniz by 3000 otacek znamenalo konecnou a nouzak. Nicmene porad to jeste neni upl…

    • 4 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem vita112,

    Ahoj mám octavii 1 r.v.1997 1.9. tdi 66 kw chipnutou na 83 kw mám dotaz : Už delší dobu sleduju že moje octavie na volnobhu cirka 900ot/min hrčí , zvuk se ozíva s pod kaoty, mysel jsem že je to vadý píst napínací kladky na řemenici (alternator,klima,servo) ale po výmněně to hrká dál. Poslouchám to každej den a nemůžu na to příjít zdá se mi že ten zvuk vycházi někde od intercooleru, je možné aby se ten IC nějak pokazil??? má někdo takový problé???

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem schranz,

    Zdar pánové, tak by mě zajímalo jestli lze do 66kw,r.v.2002 dát vaha vzduchu z 81kw či z benzinu 1,8t a jestli se změní pruběch motoru a tím myslím k lepšímu?

    • 2 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Franta123,

    pomozte prosim nekdo. Mam octavcu 19tdi 66kw 4*4 a v tahu na dalnici přestane tahnout.Po znovu nastartovani chvilku klid prestane jet až v dlouhem tahu.Na vagu je napsana chyba tlaku do turba, agr ventil beha.Pod sklem sou dva el. ventily ten v pravo co de do turba divne cvaka po zapnuti kličku.

    • 3 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem bulgarianmonkey,

    Ahoj Všem, je to cca 3 měsíce co jsem začal pociťovat ztrátu výkonu u O1 TDi 81kw, občas normál, občas v pohodě, nicméně teď jsem výkon ztratil úplně. Kopec jedu na 1-2 rychlostní st. a tomu odpovídá i spotřeba, Auto v cca 2500 otáčkách ztratí vykon, respektive výš ani nejde, ale v nižších otáčkách je výkon asi jako Sdi :-). Nejdříve jsem zjistil, že mám díru v tlakové hadici k intercooleru, s infarktem z ceny jsem jí koupil, ale výkon je stále stejný. Na wagu jsem byl cca před 2měsíci a nebylo nalezeno nic,ale obávám se o solidnost poskytovatele. Může mě někdo napovědět či vyloučit mé podezření- 1- váha vzduchu (moje zbožné přání) 2- nefunkční turbo (manželka mě zab…

    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Valcaf,

    Zdravim..Mam problem s rychlostí octavie 81 kw nafta..Nejde vubec do tahu.Dalnice max 130 a to kdyz je lehci kopec..poradí nekdo?

    • 7 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem tch,

    Ahoj, OctI, najeto cca 290.000km.. Odeslo turbo, vymeneno vcetne regulace, sani vcetne IC dukladne vycisteno, novy olej. filtr, novy olej.. Auto absolutne nejede, mezi 3000 a 4000 ot se to parkrat cukne, potom to vystreli kupredu.. Kolikrat jedu za dva, max 2000 ot, vic z toho nevymacknu. Vaha menena, chova se to stejne.. SVAG tvrdi, ze je nedostatecny tlak -namereno 1.2, melo byt 1.9. S teplym motorem se mi na volnobeh a 'turovani' povedlo vysypat par sazi z vyfuku - kdyz turbo odeslo, vysalo mi to komplet olej z motoru, par litru bylo v IC, zbytek asi bude ve vyfuku - da se to nejak vycistit? Ted jeste zkusim jednou projet hadicky, ale pred 'odchodem' turba to jezdilo …

    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Tomáš kaprál,

    Dobrý den Prosím o radu nebo info. Vlastním Octavia 1 TDI 81kw najeto 170tis a během roku ať je prosinec nebo třeba červenec špatně startuje. Otočím klíček a rozsvícení všech kontrolek a když zhasne kontrolka žhavení tak teprve startuji. Než zhasnou kontrolky trvá to asi 3sec. Poté mi startér točí asi 5sec a když nastartuje tak z výfuku jde zápach nespálené nafty a chvíli dým. Pak zhruba 1-3sec jde motor jakoby na 3 válce a celý se klepe než se to srovná do normálu! Jinak byli měněny komplet rozvody naftový filtr,baterie a žhavičky a dělá to pořád to samé. Myslíte že by to mohlo být startérem? Jinak naftu beru jen V-Power diesel od shellu. A dělá to jen při prvním ranní…

    • 2 odpovědi
    • 4,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem oloman,

    Ahoj, mohli byste mi prosim poradit v cem muze spocivat uvedena zavada? V servisu jen krouti hlavou a vubec netusi. Octavia 1.9tdi 66kw motor AGR. Diky. 00476 říd. jednotka palivového čerpadla (J538) bez komunikace

    • 2 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem ZdenN,

    Ahoj všichni, mohl by mi někdo poradit? - Vozidlo: Octavia I po faceliftu (2002); 1,9TDI 81kW; najeto asi 200 tisíc. - Problém: Auto jsem koupil letos v únoru, rozvody dělaný v prosinci, původní majitel tvrdil že mu dělaly nějakou úpravu na čerpadle - přiškrcení, aby mu to tolik nežralo (neměl od toho žádnej papír, od rozvodů jo). Palubní počítač sice ukazuje průměrnou spotřebu kolem 3,7l/100km, během několika tankování a propočítání je skutečná spotřeba od 5 do 5,8l/100km. Nejde mi ani tak o spotřebu, jako o to že PP kecá. - Napíchnul jsem to na wag com a zjistil jsem že ukazatel průměrné spotřeby nejde upravit. (jako u OI před face -řj 17, přispůsobení 10, kanál 03)…

    • 3 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem tommann,

    čau kluci mám takovej dotaz..když jedu po městě padesátkou lehkej plyn trojka zařazena tak cítím jak mi auto slabě pocukává..není to nijak vyrazné ale přeci jenom to jde cítit.nevíte co by to mohlo bejt?jiank auto jede normálně má tah nekouří ae prostě tohle mě rozčiluje.jinak mám octu 1,9tdi 81kw

    • 3 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Radas1,

    Už delší dobu zaslýchám podivné klepaní někde v prostoru motoru mám 1,9 TDI 99 najeto 170000.Rozvody to nebudou byly dělané nedávno a hlavně když auto stojí na místě tak i při přidání plynu vše ok.Jen když jedu někde mezi stěnami kde jde slyšet ozvěna a vyřadím na neutrál tak při dojezdu něco klepe jak zastavím je klid při rozjezdu a jízdě je také klid.fakt nevím

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem fanťák,

    Ahoj, potřebuju poradit, mám problém včera jsem dorazil na chatu a najednou něco šíleně smrdělo z motoru, mysdlel jsem, že mi tam něco chcíplo. dneska jsem auto nastartoval a znovu. po chvíli když motor vychladnul, tak s zápach změnil na kyselý. Baterka je o.k. brzdovka je o.k. chladící kapalina je o.k. a posilovač je o.k. ani na svodech od motoru jsem nic neviděl. Momentálně smrdí celý auto jakoby kysaným zelím. Setkal jste se s tím již někdo? Díky za radu jsem z troho na prášky Jedná se o 1.9 tdi 66kw r.v. 2004 Smrad je v prostoru v okolí převodovky:( Šimon

    • 3 odpovědi
    • 4,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem supermario,

    Prosímo radu. Dal jsem do servisu na rozvody O1 1.9TDi 81 kW AHF. Po vyzvednutí vozu jsem jakoby slyšel drobné kovové cvakání od motoru, ale nebyl jsem si jist. Zajel jsem tedy za jedním motorářem - amatérem a ten už místo pozdravu " hele vole ten motor nějak cvaká!" Zjistili jsme, že olej v motoru je 5 mm nad horní ryskou!!! (výměna nebyla). Nechápu, jak se to může při výměně rozvodů stát - co s tim proboha dělali. Dále, po sundání plastového výka na rozvodech jsme zjistili, že ta kladka, co je hned odshora vidět (průměr cca 2 cm) měněná rozhodně nebyla, jsou na ní šmouhy od tření se starým řemenem. Takže je jasný, že v tom servisu jsou fakt prasata. Nechám si rozvody …

    • 5 odpovědí
    • 5,5tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Pavel Jandák,

    Ahoj lidi,koupil jsem Octavii I r.v.2004,je to TDI 81kW.Rozvody má dělané na 120tis.Momentáolně má 135 tis a zřejmě odešel tlumič kmitů řemene.Můžu Vás poprosit o radu, jak na jeho výměnu?Ještě se Vás chci zeptat na jednu radu.Dnes jsem zjistil,že mám malinkou loužičku vody pod autem, tak jsem otevřel kapotu a zjistil jsem, že padají nějaké kapky jakoby z pod příčky mezi motorovym prostorem a kabinou a padají přímo na rameno pravého kola(strana spolujezdce),ale žádnou hadici jsem tam neviděl.Nevíte co to může být?Díky moc za rady

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Martin.J,

    Mám prosbu. Moje auto stratilo výkon a pokud jsem stál na místě a sešlápnul plný plyn tak auto začalo koktat a neuvěřitelně hulilo takovým cerno-modrým kouřem, pokud jsem odpojil řídící vstřik na 3 válci tak auto beželo normálně bez kouření ale na menší výkon. Po napýchnutí vagem to napsalo že je v háji řídíci vstřik na 3 válci. Tak jsem dnes zakoupil nový řídící vstřik a jediná změna je ta, že pokud sešlápnu plyn na plný výkon tak už to nekoktá a černě nehulý. Pokud se rozjedu tak auto nemá výkon a při rychlejším sešlápnutí plynu to černě zahulý a nemá to takový výkon co to mělo dříve. Ted mi vag napsal že v řídící jednotce motoru mám chybu 17656 řízení začátku vstřiku: …

    • 1 odpověď
    • 7,5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Luboššš,

    Zdravím. mám O1 81kw a pravdepodobne mi netesní turbo a profukuje olej do sání.Nic mene olej v motoru ale neubejvá.Pár lidí jsem se už ptal a mají stejnej problém a nikdo to neřeší.Je to tedy normální nebo jak rychle mám chvátat na opravu?

    • 2 odpovědi
    • 9,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Tomkk,

    Zdravím. Začaly se mi z ohřátého motoru (01-1998, 1,9TDI, AGR) ozývat nějaké zvuky ze strany řemenů. Jako by se něco zadíralo, zní to dutě, jako by někdo řezal prázdnou plechovku. Interval je cca 2,3x za sekundu (při volnoběhu), takže bych řekl něco, co se točí 6x pomaleji než klikovka?. Nedávno mám měněny zdvihátka a kladka u drážkovaného řemene. Tušíte, co by to mohlo být? PS: Nahrávka přiložena. SUNP0005.mp3

    • 1 odpověď
    • 3,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.