Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1241 témat v tomto fóru

    • 12 odpovědí
    • 33k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 686 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
  1. Cvakani v tahu

    • 10 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  2. Plastový kryt motoru

    • 14 odpovědí
    • 18.1k zobrazení
  3. Nejspíš vadné turbo

    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 52.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  4. Motor zhasne při jízdě

    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 21.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
  5. Turbo-vzduch

    • 2 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • mozes mi povedat ako sa udrziava sucha spojka na DSG 0AM? mam take auto rad sa necham poucit ... nejake to jedno dve auta uz som odservisoval aj ja a preto ma to zaujima    beriem vplyv prevodoveho oleja na loziska a ich zivotnost ale to je tak vsetko hydro olej v mechatronike nema ziadny vplyv na to ze odide cievka v elektromagnete alebo praskne hlinikovy blok tlakoveho zasobnika co je najtypickejsia zavada tejto prevodovky ...  mozme sa zacat o niecom bavit ale na urovni , nie kto kde co pocul a kto mu co povedal ... 
    • Musis si to rady procist co a jak a proc uz se to tu resilo...  Kdy a jak merit napeti na baterii atd...  
    • Ahoj potřebuji poradit na co se zaměřit.Octávia 2 1.8 tsi 118kw(2009). Dig.jsem naměřil 11.6 tak jsem koupil novou a dál jí tam.Druhý den ukazovala 9.6 říkal jsem co mi to prodali.To už tam diag. ukazovala chyby ABS,svorka 30, Vzal jsem jí domů na nabití a před nabíjením měla 12.8 a ta stará 12.6 . Co to může dělat? Že auto ukazuje jiné hodnoty . Může to být alternátor,startér,oka na baterii .Viz foto jsou tam takový fórový a akorát poškozují rýhami kloboučky baterie. Musím baterii kódovat předtím byla exide teďka nová Varta stejná kapacita,ale bůhví jestli ta stará byla kódovaná.
    • Když si přečteš co se píše nahoře tak je to normální, já mám sice 1.0tsi a stejný olej má za běžných okolností do 100° a na dálnici ve stoupání 105°+. Máš tam dost oleje? 
×
×
  • Vytvořit nový...