Motor 1.9 TDI
1 249 témat v tomto fóru
-
Zdravím Prosím o radu octavia 1.9 tdi 66kw problém relé 109 otočím klíčem, ne svíti žhavení motor točí nechytne. Když propojim dratek na relé 109 tak se rozsvítí žhavení a nastartují. Děkuji všem za pomoc. Martin
-
- 2 odpovědi
- 3,7tis zobrazení
-
-
-
Dobry den mam problem a vubec si nevim rady. Mam octavii 1.9 tdi 81kw a strasne kratko mne zhavi. Kdyz je treba 5pod nulou tak to zhavi. Kdyz je treba nula tak to nezhavi. Kontrolka se rozsviti tak na vterinu.Menil jsem zhavici rele,cidlo teploty,zhavicky jsem mel venku a zhavi vsechny. Uz nevim co s tim.
-
-
- 10 odpovědí
- 6,5tis zobrazení
-
-
Ahoj všem, přikládám grafy 3,8,11 kanálu mého motoru 1.9TDi 81kW (poslední část grafu = do mírného kopce zhruba od 1600 ot., plný plyn). Dneska mi začala blbnout a ve chvíli kdy očekávám nárůst výkonu, při sešlápnutí plynu na doraz (cca okolo 1600 otáček), naopak přijde i do pedálu cítitelné přidušení. Ve výpisu chyb motoru byly dvě chyby (občas jedna občas druhá - viz. obrázky, které se po smazání opakovaly. Konektor váhy jsem prohlídl, vytáhl a dal zpět a vypadal ok. Chtěl bych vědět zda ji rovnou vyměnit nebo se podívat ještě na něco jiného, např. vzduchový filtr, hadičky, ... Dík moc za reakce. PS: Před 3 dny jsem si čistil kastlík pod stěrači (u řídící jednotky) od…
-
- 24 odpovědí
- 15,4tis zobrazení
-
-
Dobrý den, je možné, že to tu už někdo řešil, ale potřeboval bych poradit. Koupil jsem Škodu Octavii 1.9tdi 66kw 1998 a když ráno v chladnu, nebo odpoledne, když je motor vychladlý, jdu nastartovat, tak se motor nastartuje tak, že otáčky po startu kolísají a stoupají okolo 900ot./min +-100 a když přidám plyn, tak se motor udusí a vyletí bílej kouř z výfuku. Opětovné nastartování točí jen startér, ale motor nenaskočí. Dalším nastartováním už ano. když Oktávce nechám minutku na zahřátí a ustálení otáček, tak už je vše v pořádku. Kolísání mám nahrané zde: Prosím o rady děkuji.
-
- 0 odpovědí
- 3,2tis zobrazení
-
-
Zdravím, mam 81kw motor problém spočíva v tom že zastudena auto naštartuje v pohode beži na voľnobehu asi 15 minut a potom zhasne/zdochne pri opätovným naštartovaním už iba toči ale iba naprázdno musi sa motor naspäť schladiť .. rele pal. Čerpadla vymenene Diag. ukazovala snimač klubového hriadeľa výmena za nový zn. Febi potom neukazuje žiadnu chybu .. auto ide stale rovnako za studena naštartuje pri trochu zohriati zdochne a iba toči a nič.. Ďakujem každu radu
-
-
- 5 odpovědí
- 3,7tis zobrazení
-
-
Tak pro predeslem problemu, kdy mi auto netahlo sem udelal log. Auto uz mi jede o dost lepe nez pred opravou, bylo v haji čerpadlo, ted mam jine a jede o dost lip, ale furt pri 2000 nezatlaci do sedacky jako drive, proto prosim o kontrolu logu. Mam pocit ze mozna vaha vzduchu je v kytkách protoze kdyz se spojim s motorem a je tam prutok vzduchu s toleranci 240-340mg a ja tam mam asi 440mg. viz obr... A krapet se mi lisi tlak to je taky na obrazku... dik
-
-
- 59 odpovědí
- 18,7tis zobrazení
-
-
Zdravím, upadl mě motor na jedničkové Octavii 1.9 TDI 81kw a zjistili sme, že se mě zalomili šrouby u silenbloku.. Nejdou vydělat z toho hlinikovýho dílu, tak chci koupit novej, ale nemůžu ho nikde najít.. Ten díl co je na kastli, tak v klidu, ale na motor nevím.. Pořadí mě někdo?
-
- 4 odpovědi
- 1,8tis zobrazení
-
-
Čau chlapi je tady někdo z Ostravy nebo okolí kdo by mi projel diagnostikou auto prý se tam dá něco vyčíst s měřených hodnot ale já vím prt co kolik čeho má byt je to 66kw AGR píše mi to chybu ovladac mnozstvi n 146 sporadicky ale četl jsem na fórech že toho může být víc potřeboval bych s tím poradit samozřejmě zaplatím a řeším to pro to protože se mi zvedla spotřeba při velmi úsporné jizde na cca 6.6l a jak je studene tak při prošlápnuti plynu na volnoběh zdechne, ale jinak normálně startuje, pokles výkonu nepociťuji, nekouří
-
- 0 odpovědí
- 1,7tis zobrazení
-
-
Zdravím, u mé 81kW 1.9tDi se objevilo cvakání v motoru, které se se zvýšenými otáčkami zrychluje... viz video. Prosím, čím by to mohlo být, máte s tím zkušenost, na kolik vyjde oprava, je akutní? Díky. 1E8C1309-8E6B-44D0-96FF-F50FE7AE4728.MOV
-
-
- 6 odpovědí
- 4,2tis zobrazení
-
-
Ahoj, kdyz bych chtel vymenit pravy plastovy kryt motoru (na strane kladek), jde demontaz a montaz bez jakychkoliv ostatnich demontazi jinych soucasti bezne mozna (zatim se mi jen pohledem nezda, ze se dostanu ke vsem vrutum uchyceni) anebo musim skutecne neco demontovat navic? Kdyz ano, co? Diky predem. iwar
-
- 0 odpovědí
- 1,3tis zobrazení
-
-
-
Zdravím, chcel by som poprosiť o radu s mojou O1, 2004, ALH, 213000km, olej 5W40. So začiatkom leta mi začalo auto hlásiť problém - "tlak oleja, vypnúť motor" sprevádzaný 3x pipnutim a červenou olejnickou. Najprv sporadicky, vždy po cca 20 km jazdy, zahriate auto. Naviac vždy len poobede, nikdy sa to nestalo ráno (autom sa jazdí do práce a z práce práve 20 km). Po vypnuti motoru a opätovnom naštartovaní (ihneď) bolo všetko ok. Auto skončilo v servise, kde sa vyčistila olejova vana, saci kôš, pretesnilo turbo. Po pár dňoch problém opäť, vyvrcholilo to tým, že hlaska vyskočila cca každých 200 metrov (vždy som vypol motor, znovu naštartoval atď). V se…
-
- 7 odpovědí
- 35,7tis zobrazení
-
-
Potřebovala bych radu, odešel mi motor u 1,9TDI, 66kW, r.v. 2003. Rozhodla jsem se pro výměnu motoru za stejný, kamarád motor sehnal před 14 dny, ale až dnes si v autoservisu všimli, že štítek chybí a motor má nějaké euro 2, můj motor měl euro 3. Prý bude problém s emisemi. Abych se problému vyhnula, musím nechat zapsat změnu ve velkém TP? Díky za rady a pomoc
-
- 11 odpovědí
- 12tis zobrazení
-
-
Zdravím, prosím o radu. Budu měnit na O1 motor, žirafou, směrem dopředu, budu sundávat chladičovku, ale nechci vypouštět klimu. Má s tím někdo zkušenost? Lze kompresor spolu s chladičem dát někam bokem, abych se tam vešel pak s motorem? Díky
-
- 3 odpovědi
- 1,3tis zobrazení
-
-
Dobrý den chtěl bych se zeptat kdo má něaké zkušenosti s repasovaným turbodmychadlem...Má cenu koupit repas nebo je lepší připlatit..? nové je zbytečně drahé když staré s novým ložiskem vrtulkou a lopatkama vyjde na 8 ticis ...?? je ovlivnena životnost ...?? Záruka 12 měsícu na repas... Já jen abych se nevytrestal......Kdo má skušenosrti pište prosím děkuji předem...
-
-
- 12 odpovědí
- 33,8tis zobrazení
-
-
Zdravim mam nachipovanou oktavku kod motoru bkc vzdycky na rozvody najedu kolem 20 000 a takhle se mi utrhaj zuby uz nevim cim to muze byt uz sem kupoval i jinej motor kvuli tomu ale pokazdy se stane tohle a nikdo nevi co stim kdyby jste nahodou o necem vedeli co tam muze byt spatne byl bych moc rad rozvidy byli vzdy uplne nove vcetne kladek a vodni pumpy
-
- 5 odpovědí
- 3,4tis zobrazení
-
-
Zdravím, do chladící kapaliny mi prosazuje olej. V expanzní nádobě se pak tvoří taková mazlavá pěna. Chci se zeptat jaké je nejčastější místo průsaku oleje do kapaliny. Motor 1.9 TDI 81 kW r. 2001
-
- 2 odpovědi
- 2,6tis zobrazení
-
-
Zdravim klubaci, Mam takovou otazku ohledne hledani priciny. Moje ovečce evidentne neco schazi nebo strada. Pripada mi vykon slabsi pri nizsich otackach, ale jakmile se dostane na 2000, tak pracuje genialne s novym turbem. V blizke dobe budu menit palivovy filtr. Odesláno z mého SM-J510FN pomocí Tapatalk
-
- 0 odpovědí
- 1,1tis zobrazení
-
-
Zdravím, měl jsem problém s turbem u O1 81kw rok 98 kombi. Jakmile šlo ke 3000 otáček, tak padlo do nouzáku. Vydělal jsem teda EGR, vyčistil. Horem jsem vyndal turbo i se sáním rozebral a vyčistil lopatky zhora...pod ně jsem se nedostal...nešly povolit ty tři šroubky. Každopádně jsem to prostříknul konkorem a lopatky chodily krásně volně. když jsem to všechno naházel zase zpátky, tak jsem zjistil, že jakmile se motor trochu ohřeje a sepne turbo..někde syčí vzduch...ze začátku byl zakouřenej motorovej prostor, ale to se asi vypaloval ten konkor, kterym jsem všechno prostříkával. Všechno jsem zkoušel znovu dotáhnout ale stejně to pořád syčí. Nevíte někdo co by to mohlo být…
-
- 5 odpovědí
- 11,8tis zobrazení
-
-
Dobry den, mam zniceny rozlamany plastový kryt chladiče (kuny). Uz jsem objednal novy a potrebuju poradit jaky je postup vymeny? Musim sundat i samotny chladic nebo staci naraznik atd.? Diky za info...
-
- 0 odpovědí
- 731 zobrazení
-
-
Zdravím, chcem sa opýtať či už mal niekto problém keď naštartujem ako keby mi neotvorili čerpadlo a ostane klepať asi 10 sekúnd a potom ide normálne. A ďalšie vec pri stlačení brdoveho pedalu pri volnobehu za jazdy mi padajú otacky cca na 600 a potom sa zdvihnú. Dik za odpoveď 1.9 tdi 66kw
-
- 0 odpovědí
- 1,8tis zobrazení
-
-
Zdravím, prosím o radu. O1 Combi ASV, v tahu se odněkud zepředu ozývá hlasite cvakani. Na všechny rychlostní stupně, pouze v tahu, cvakani se zrychluje s rychlosti vozidla. Co by to mohlo být? Díky
-
- 10 odpovědí
- 2,3tis zobrazení
-
-
Mám oktávku rv 2000 1.9td a rozpadl se mi ten molitan co je pod plastovým krytem na motoru. Zbytek jsem otrhal a nasadil z pět jen plast. Chci se zeptat má to velký vliv na hlučnost motoru? Jde ten molitan někde sehned neb něčím nahradit? Dík za informace. Pokud tohle téma již proběhlo tak se omlouvám, nenašel jsem ho.
-
- 14 odpovědí
- 18,6tis zobrazení
-
-
Zdravím všechny mám octavku 1 1.9TDI rotačku, měl bych na Vás takový dotaz: Při přidání plynu např. nad 2000 otáček mi z ničeho nic vyskočí výkon řve to, ale nejede to. Bude chyba nejspíš v turbu nebo poradí někdo jestli už se to tu třeba řešilo? Mockrát děkuju za názory.
-
- 2 odpovědi
- 1,5tis zobrazení
-
-
-
Zdravím všechny a prosím o radu...mam ovci 1.9 66kw,problém nastal cca měsím,když jedu a chci třeba předjet šlapnu tedy na plyn,otačky se zvyši cca 2000 a pak zničeho nic jako kdyby se sekly..pustim plyn a zas to v pořadku neděla to často jen když jí opravdu ženu...Někdo mi říkal turbo někdo spojka..tak bych chtěla poprosit o radu,turbo nepada do nouzaku..auto jede bez problemu jen ty otačky při prudkem zrychleni..děkuji všem za radu...:-)
-
- 0 odpovědí
- 2,2tis zobrazení
-