Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 MPI

  1. Zahájeno uživatelem SnakeBR,

    Dobry den, Potrebujem poradit... uz som bezradny. Motor ked pridam tak sklbe a nema tah pri otačkach 1200 - 2000 avšak nie vždy! niekedy ma pekny pravidelny chod. Z 10x to spravi 4x a 6x ide bez problemov! Diagnostika - zavada žiadna. viete mi poradiť čo to môže byť? moj mechanik je bezradny tiež. Predtym sklbal motor a kolisali otačky, volnobeh nedrzal. Vyčistil škrtiacu klapku a nastavil - zavada odstranena. Teraz uz len motor sklbe. Viete mi niekto poradiť? ďakujem za odpoved. Jedná sa o motor 2,0 mpi 85 kW r.v 99

    • 4 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Roen,

    Ahoj všichni. Koupil jsem Octavii I 2.0 (AQY) rv.2000 (model 2001) v Automatu. Mým problémem je extrémně vysoká spotřeba. Řekněme v průměru kolem 15litrů. Provedený servis: Vzduchový filtr + váha vzduchu ( zkoušeno G, A, AX ) Rozvody + oleje, filtry Halova sonda Kabely + svíce Hlava - opraven stržený závit svíčky, zabroušení ventilů, přetěsnění dříků ventilů Skontrolováno: Palivové čerpadlo, vstřiky, tlak na liště, zapalovací cívka - vše záměnou za funkční díly Lambda - vypadá ok (osciloskopem neměřeno) Těsnost sání - ok Výsledek: Motor běží nepravidelně, občas houpne, start - ráno na podruhé, za tepla ok, po startu je cítit benzín, teče do válců proudem. …

    • 17 odpovědí
    • 12,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem SnakeBR,

    Zdravim borci, moj dvojlitrik je uz pomaly K.O... ma najazdene 400 000 KM. Karoseria je este bez hrdze, minuly tyzden mi cele auto striekali, tak si myslim ze je skoda ho dať preč. Chcem sa spytat, da sa vymeniť motor za iny? napr. dal by sa tam dat 2,0 tfsi ked sa vymeni riadiaca jednotka+ prevodovka? Mam moznost prave tento motor z buracky. Pripadne ake mam moznosti? Dakujem za kazdu radu.

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 3,4tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem alsiik,

    Ahoj, mám poslední dobou nepravidelný problém u OI 2.0 85kW, 2003, najeto 177kkm. Když zhasnu teplý motor a po nějaké době ho natočím, občas nenaskočí vůbec anebo se rozběhne okolo 500 otáček a zdechne. Když tohle udělá, tak při prudší akceleraci (na dvojku se to pozná nejlíp) chybí výkon a někde okolo 4000 to dost zaškube, nechce se mu do otáček. Jakmile se to jednou takhle proškube, pak to jede normálně. Když to nastartuje normálně, škubání se taky nekoná. Doplňující info: Mám v hajzlu druhou lambda sondu za katalyzátorem a svítí mi kontrolka emisí. To mám ale už rok a půl. Na diagnostice je taky sporadická chyba snímače otáček vačkového hřídele, nevím jestli to může…

    • 3 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem lacatej,

    Když nastartuju auto tak někdy běží normálně a někdy zvýší otáčky na maximum, když sešlápnu pedál brzdy, otáčky jsou normální jak pustím pedál brzdy, otáčky narůstají na maximum asi 5000ot. Škrtící klapka, když pustim brzdu tak se otevře a hnedka zavře a otáčky vystoupaj na maximum. Plynoví pedál neraguje vubec (nepřidává otáčky, jako když tam neni). Diagnostika píše snímač polohy pedálu, snímač polohy vačkového hřídele a měřič hmotnosti vzduchu. Plynoví pedál je originál nově danný. škoda octavia, 2,0l , rok- 2002, benzín, 85kw, kód motoru- AZJ Děkuji za odpověď.

    • 0 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem matyto,

    Rano po nastartovaní mi nechce jet a začne svítit kontrolka motoru po zahřatí je po problemu a jede jek s praku. poradte děkuji

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Karel Hromádko,

    Zdravim nevíte někdo co přesně znamená kontrolka EPC,rosvítila se mi ale jinak auto jede normálně.taky mi svití kontrolka na emise ale to je kazdou chvíly.Je to octavia 2.0 85kw benzín

    • 5 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Jakub Alimov,

    Ahoj, mam problem se starty mem O1 2.0/85kw motor AQY: problem je nasledujici: start za studena trva dlouho, pokud se dotknu plynoveho pedalu NASKOCI to hned. Pokud nastartuji chcipnu to nastartuji znovu tak nabehne hned. prijde mi jako kdyby chybel tlak v palivove soustave? nebo pocitac si mysli ze nema dostatecny pocet otacek? a kdyz slapny na plyn tak to nabehne hned. co jsme zkousel: talk v palilove soustave by mel byt v poradku, meril jsem talk za regulatorem taku paliva a nameril jsme 2,4baru ma byt 2,5 baru ale to snad problem neni, promeril jsme i ten regulator odpojil hadicku od sani a regulator se otevrel, nameril jsme 3 bary stejen jak je napsano v D…

    • 15 odpovědí
    • 15tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem vinos,

    Zdravím Vás přátelé... mám dilema. Na naší stařence oktávě 2.0 benzínu nám asi chce odejít motor. Olej už žere jako kráva a na jedné svíčce, myslím uplně v pravo je po ujetí 300 kilometrů vždy bakula spalin, svíčka je mokrá, hnusná. Ostatní písty určitě žerou už taky, ale asi ne tak blbě, aby svíčky už vynechávaly.... kabely jsou v pořádku, zapalovací modul taky... Při ranním startu auto zadýmí jak nafta.. Bzl jsem ya kamarádem v servisu, ten tvrdí, že než vrážet minimálně dvacet tisíc do generálky, je lepší koupit motor na vrakáči alespoň s půlroční zárukou. jenže ani do toho motoru y vrakáče člověk nenahlédne.... Jaké s tímto máte zkušenosti vůbec??? Martin

    • 11 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Karel Hromádko,

    Zdravim všechny a prosím o radu.Mám octavii 2.0 85kw typ motoru AZJ a nedávno sem kontroloval chyby přes vag a v jednotce morotu se ukázala chyba Řídicí jednotka O6A 906 032 LC 19667 Unknown Error Code,P3211-35-00--,Readiness:0000 1001.Nemáte někdo takovou skušenost?Ještě mě napadlo,že se to ukazuje od té doby co mi vyměnili špatný vlnovec na výfuku.

    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem MASH,

    Kdyz jedu z kopce a podradim (bez plynu, brzdim motorem), tak se mi obcas z vejfuku ozve jedno, nebo dve ani ne moc hlasity "blafnutí"... Je to slyset jen, kdyz jedu podel nejake zdi a zvuk se ke me odrazi. Je jedno, jestli je motor zahratej, nebo studenej. Benzin beru 95 Shell, OMV atd. Auto jsem dal na servisni prohlidku do Klokocky a menili: Svicky BKUR6ET-10, zapalovaci kabely TESLA a kontrolovali rozvody. Blafani se ozyva porad a vlastne jedinej vysledek ze servisu Klokocka je ten, ze mam doplnenou tekutinu do ostrikovacu, lehci penezenku o 3500Kc (svicky i kabely jsem jim dodal) a auto podle me ted jede trsoku hur. Olej a filtr jsem si menil sam. Nevite nekdo, cim …

    • 21 odpovědí
    • 8,3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Jiry,

    Ahoj. Mám Oct. 1 2.O MPI rok 2000. Nedávno jsem si všiml, že z airboxu pod vzduchovým filtrem vychází hadička, která je zaslepená. Nevíte někdo kam má tato hadička jít? Zřejmě ji zaslepili v servisu, protože je do ní jen narvanej šroub a podle délky jsem nenašel nic, kam by se dala nasadit.

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Mumuinek,

    Chtel bych poprosit vsechny pany i damy o radu co vse muze spusobit bohatou smes.? Vim ze mam motorizaci kde je to az moc caste a svitici kontrolka motoru se neresi a me to docela mrzi kdyz je to nepravidelne a objevuje se to jen kdyz je motor zahraty a v podstate dojizdim pred zastavenim , motor pomalu prechazi do volnobeznych otacek (rekl bych ze uz je ve volnobehu) a v tu chvily se to nepravidelne jednou za cas rozsviti a vag hlasi bohatou smes.. kazdemu kdo by mel dobrou radu budu neskonale vdecen .. Mam Octavii 2.0 85kW benzin

    • 3 odpovědi
    • 7tis zobrazení
  14. Dobrý den, mám 2002 Octavii 4x4 2.0i 85kw a za studena mi nechce nastartovat, dusí se a občas naběhne až třeba na potřetí nebo i víc. Potom za jízdy za studena při akceleraci pocukává a netáhne za současného problikávání kontrolky check engine. Jsou nové svíčky i lambda sonda. Nevíte náhodou někdo, co s tím může být? Děkuji za odpovědi.

    • 8 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Rmmn,

    zdravim vas panove mam takovy mensi problem s mou octavii r.v.2000 2.0 benzin AQY. Dela me to cca kazdych 800km. jedu na jakoukoliv rychlost a auto jakoby prestane reagovat na plyn i kdyz ho mam seslaply na podlaze tak jakoby jelo na volnobeh, musim podradit a nebo cca po 5sekundach opet chyti dech a jede jak ma. Mate s tim nekdo zkusenosti

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Naglis,

    Zdravim pánové, mám asi měsíc Octavii I r.v.99 2.0l benzín a při startu za tepla i za studena když natočim motor tak na pár vteřin chroupne než se motor natočí. Nevíte někdo co by to mohlo být? Nerad bych ten motor oddělal... :-(

    • 5 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  17. Chtel bych se zeptat vcera jsme si koupil octavii I 2.0 85KW na LPG (dovoz z Holandska) a po ujeti cca 200 Km se mi rozsvitila kontrolka elektroniky motoru . Kontrolka sviti prez VAG to sjedu az vecer (az budu vedet vice napisu) spotreba RAPIDNE nahoru. Vcera kdyz jsme si auto dovezl tak aktualni!! spotreba max 25 l dnes i 45L Myslim si ze je to lambda sonda? jak zjisti mjestli prvni nebo druha? projevuje se takto spatna lanbda? nebo je to neco jineho? Mam jeste dva dotazy: Je to nahoda nebo to mohlo byt nejak nahrane a pripravene? Pripadne bych vratil auto Nebo se proste neco odeslo "nahodou" zrovna kdyz jsem koupil auto? dik za jakou koliv radu

    • 3 odpovědi
    • 11,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem mudra,

    Ahoj, mam problem s teplotou.Auto se rychle ohreje (cca 2km) a pak se rucicka posune do cerveneho. voda se neztraci, a kdyz dam topeni na HI(climatronic), tak fouka studene. Dnes jsem menil termostat a bez efektu. Divny je, ze jedna hadice do topeni je horka(ta co napojena do horniho pripojeni na chladic, je na ni nejake cidlo) a ta druha je studena. hadice co vede od termostatu je taky porad studena. Vypada to, jakoby to bylo ucpane u vodni pumpy. Prosim o jakoukoliv radu. Diky Mudra

    • 21 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem martin danko,

    nazdar. Mám taký problém. Mam octáviu 2,0 aqy a zle startuje. Už si sňou neviem dať rady. Vymenil som vahu,klapku,sviecky,kable,zap.modul, baterku. Keď ráno štartujem tak auto toči asi 5 sekúnd (čo je veľa) a potom keď chce chytiť tak s motorom nadskakuje akokeby isiel iba jeden valec. to robí asi 2 sekundy a zdochne. Potom keď štartujem po druhý krát auto už beží, ale má otáčky ako teplý motor. Asi kat 10sek sa nesmiem dotýkať pedalu lebo zdochne. Vymenil som už aj čidlo chladiacej kvapaliny aj pal. čerpadlo a nič. Diagnostika mi ukazuje lambdu ,ale nezda sami zeby to ona robila . Prosím poraďte lebo už neviem čo stym

    • 2 odpovědi
    • 4,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem djmanny,

    zdravim jen mam takovej dotaz... mam OI 2.0 85kw jsem stim maximalne spokojenej,jak se spotrebou,tak s jizdnima vlastnostma... jen ale me tak zajima ciste teoreticky... slo by pridat k tomuhle motoru turbodmychadlo? delat to na svim autíku fakt nechci.. jen me to zajima... vicemene upravit svody na turbo a aby zapaslo do vejfuku..tak problem neni..to je prace tak na den,narezat a prevarit trubky.. ale spis mi jde o funkčnost? melo by to nejakej vliv na vykon čine? nebo to musi byt este nejako elektronicky řízeno? esete domyslet chlazeni turba... ale tak to je uz detail..me spis jde o tu funkčnost

    • 4 odpovědi
    • 10,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Martin Denosa,

    Mam Octavii I 2.0i , rok slapala bez problemu a včera motor při normální jízdě začal rachtat, ztrácet tah. řekl jsem si, že zastavim na nejblizsi pumpe, ale motor rachtal cimdal vic a najednou po vyřazení chcípnul a z kapoty se valil kouř, přitom rafika teploty furt ukazovala normal. Nadržka kapaliny byla skoro prazdna. Nechal jsem motor vychladnout a pote zkousel nastartovat. _Starter točí, motor semtam škytne ale už nenaskočí. Baterie je v pohodě. Takže spíš se v motoru něco upeklo. Otázkou je co? Co se mohlo stát s motorem vlivem přehřátí, že nelze nastartovat? Je to na výměnu motoru, nebo se stim ještě nechá něco dělat?

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem djmanny,

    zdravim...chtel bych se zeptat... mam octavii rok 2000 obsah 2.0 benzin... problem mam vtom,ze v otackach do 2tisic to nepravidelně cuká.... tedkom jsem si ji nechal predelat na LPG a i na plyn to cuká cca do tech 2 tisic otacek..prtitom to auto normalne tahne...ale cuka to... nevite po cem bych se mel podivat?? tedkom jsem vimenil vzduchovej filtr... a porad to sami..pritom to auto nad 2tisice otacek jede uplne skvele a taha to luxusne porad furt... jenom v tadytech nizjech otackach to cuka nepravidelne... poradte,co by to mohlo delat...dekuji

    • 5 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem sangbal,

    Zdravím všechny, už nějaký čas mi diagnostika dává najevo, že to bude chtít novou lambdu před katalyzátorem. Na webovkách autokelly jsem si omrknul ceny a vzhledem k rozpětí od 1300 do 4000 jsem chtěl zvolit některou z levnějších variant. Záhy jsem si však všiml, že lambda se liší nejen dle motorizace, ale i podle typu motoru a k mému dvoulitru AQY jsem našel jen jedinou a to za 3200, z čehož nejsem zrovna moc nadšený. Zajímalo by mne, zda typ motoru hraje opravdu roli nebo je to doporučení a je možné užít některý z jiných typů. Předem díky za tipy.

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Rmmn,

    panove mam takovy zahadny problem se spotrebou. Takze asi pred 3mesici se mi zdalo ze moje octavie (2.0 85KW, r.v. 2000) papka moc benzinu spotreba tenkrat byla okolo 9-9.5-10l tak sem sel na diagnostiku a zjistilo se ze je spatne cidlo teploty chladici kapaliny (jezdil jsem furt na sitic), no cidlo se vymenilo problem ustal spotreba 6.5-8.5l podle jizdy. No a ted nastal problem opet spotreba je okolo 9-10l diagnostika nic neukazuje a co je nejzajimavejsi tak ze po odpojeni baterky jezdi auto za 7-8l a po cca 100km se spotreba sama zvysuje az na hranici tech 10l. Najeto mam 115000 100% mam servisku. Lambda ani vaha vzduchu menena nebyla ale diagnostika neukazuje zadne pro…

    • 4 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Marwv,

    Zdravim, potreboval bych jako ,,amater" poradit se svitici kontrolkou elektroniky na palubovce.Mam Octavii combi r.2001, 2.0 benzin/85 Kw, kod m.AQY. Kdyz se kontrolka rozla poprve domnival jsem se, ze jsou stare svicky(byly original a motor ma najeto pres 250 tisic) a spatne spaluji. Auto bez seslapleho plynu a s zarazenou rychlosti zacinalo cukat.Take vykon sel dolu a spotreba nahoru. Po vymene svicek bylo vse chvili ok, ale pozdeji kontrolka opet blikla.Diagnostika pozdeji ukazala, neaktivni lambdu( ta pod motorem). Lambda je uz taky nova( samo ze original Bosh).Po vymene opet bylo asi tyden vse v poradku, spotreba sla vyrazne dolu a tah motoru byl mnohem lepsi.…

    • 1 odpověď
    • 2,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.