Interiér - Stránka 7 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Interiér


164 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  1. Vypínač v přihrádce

    • 3 odpovědi
    • 467 zobrazení
  2. Výplň kufra

    • 11 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  3. Vzpery kufra

    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 15.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 941 zobrazení
  4. Zadní loketní opěrka

    • 4 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 439 zobrazení
  5. zatékání do kufru

    • 8 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já odtrh kontroluji. I na nové svíčce může být z továrny odtrh různý, viz značení svíčky. https://www.brisk.cz/technicke-informace/zapalovaci-svicky/informace/system-znaceni/1-elektrodova-vzdalenost
    • Já s nabíjením nabíječkou a "inteligentním dobíjením" osobní zkušenost nemám (mám odpojeno), ale jak tady uvádějí jiní, když dobiješ nabíječkou, tak o to méně pak dobíjí auto a to znamená, že nechá baterku vybít a za pár jízd je baterka ve stejném stavu jako před nabíjením.  Tím ale nezpochybňuji, že občasné nabití baterie na "100 %" baterii prospěje.
    • Karel z HK: Nějaký matky pro svíčky se prodávají? Svíčka má asi jemnější závit, než klasická matka. To jde poznat pohledem, zda zavity na svíčkách začínají ve stejném místě. Na origo svíčkách by to tak mělo být. Elektrody na svíčce se pomalu "opalují", proto je předepsaná výměna. Důležitější je podle mě ten kilometrový parametr, než časový. Když budeš mít za 5 let najeto třeba 30 000 km, asi se nic nestane, když se nevymění.
    • To se nedá nic dělat. Vzpěru jsem rozdělal, zkontroloval. Jedinný problém byl, že byl zkorodovaný kontakt mezi vnějším kovovým obalem morotu a tím "bazmekem" s uhlíky. Rez jsem očistil, kontaktní místo přeletoval, vše sestavil a fujnguje to. Zalepil jsem to nějakým univerzálním silikonovým lepidlem a ještě to přetáh samovulkanizačkou. Vzpěra je tedy hlučná, asi jsem tam někam přidal tření, ale zatím funguje.   Až to fungovat přestane, tak z ali koupím za 3 tis. obě vzpěry a vyměním.
    • Navíc S4 není taková "krabice" jako Kodiaq 2. Mám za zo, že srovnávat spotřeby těchto dvou různých aut, i když se stejným motorem, je při výběru motorizace pro KII poněkud scestné.
×
×
  • Vytvořit nový...