Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita


182 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  1. Skoda Motor sound app

    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  2. Porucha e-call

    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  3. Bezdratovy Carplay

    • 11 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 42.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  4. ohranicene oblasti na mape

    • 1 odpověď
    • 977 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj všem, mám dotaz k motoru 1,5TSI 110kW Evo 2, manuální převodovka, liftback, jízdní režim "normal".   Auto má najeto necelých 1000km, 30% dálnice, 65% různé okresky a hlavní tahy, 5% město. Zatím se snažím jet minimálně 50km na jeden "zátah", nešlapat moc na plyn a výrazně nepřekračovat 3tis otáček.   Současně máme 6 let starý Ford Focus 1,5EcoBoost 110kW. Jsem zatím velmi nepříjemně překvapen jaký je v motorech rozdíl. Octavia mi přijde líná, jakoby přidušená, na sešlápnutí plynu reaguje se spožděním a jen velmi neochotně. Motory jsou papírově obdobné, motor Octavie by měl být mírně lepší (max kroutící moment o malinko vyšší a má být k dispozici asi o 100 otáček dříve). U Focuse lehce šlápnu na plyn a nad 2tis otáček (na trojku, čtyřku) auto výrazně raguje zrychlením, není problém s předjížděním. U Octavky lehce šlápnu na plyn (na trojku, čtyřku) a nic se neděje. Nad 2,5tis otáček a výraznějším sešlápnutí plynu mám pocit, že auto mírně zrychluje. Předjet bych si troufl Favorita, ale musel bych vidět kilometr volnou silnici.   Je to normální ? Jakože mám být trpělivý a motor se "zaběhne" a reakce na plyn i dravost motoru se časem dostaví ? Mohu já nějak zjistit zda mi omylem nedali ten slabší motor 85kW ? Protože rozdíl mezi motory Octavia/Focus je opravdu propastný. Zkušební jízdu s Octavií jsem neměl, prodejce měl k dispozici jen Scalu 1,5kW s automatickou převodovkou. A ten motor mi přišel živý. Prodejce mi na dotaz odpověděl: "Reakce elektronicky řízeného plynu muže být ovlivněna nastavením na plnění nových emisních norem"   Díky za odpovědi a zkušenosti 🙂 Vašek
    • Co by fotka mala ukazat? Proste je operadlo mierne vykrutene. Hlavne to citit ked si sadnete.
    • tady jich je 🙂    https://www.autodily-pema.cz/autodily/skoda/scala/1.5-tsi-110kw/cisteni-skel/stiraci-gumicka?filter[100]=H 
    • Ahoj, nevím co se stalo nebo nestalo, ale cca měsíc se mi nestalo, že by dotyk nefungoval. Vždy po aktivaci TA mi dotyk funguje tak jak má.  Že by nějaký update na dálku? Nevím a nechci to zakřiknout, ale kdyby šel volant do kytek, tak by se to mělo zhoršovat.  
    • Zkusenosti s motorem EVO2  u Octavie 4 generace
×
×
  • Vytvořit nový...