Stejně by mně zajímalo jaký je rozdíl mezi plachtěním v EKO režimu a "plachtěním" v režimu N u dvouspojkového DSG DQ381 (2024).
V různých návodech jsem se dočetl, že
1. v ECO režimu při sundání nohy z plynového pedálu se u motoru vysune ze záběru spojka a motor běží na volnoběh.
2. když jede vozidlo v režimu N ze svahu dolů (tedy na volnoběh), převodovka nemaže. Tím se automatická převodovka může přehřát a poškodit.
Proč v ECO režimu je volnoběh povolený, ale při zařazení N není? V obou případech jde o stejný mechanismus vypnutí spojky? Může to nějaký znalec na DSG vysvětlit?
Dušane takže když se dám strhnout, zapojím velkou baterku, tak se mi může stát, že si odpálím alternátor kvůli jeho přetěžování?
Já silnější AKB chci proro, že po startu zapnu výhřev přední + zadní skla + zrcátka a jedu s tím jen 5 km do práce.
mmch Yeti 1,4
Je to blbost už jen proto že OII měla sedačky ve vyšší výbavě mnohem lepší než OIII. Eletrika ti samozřejmě nebude sedět například airbagy jsou úplně jiné a zadní sedačky ti nesednou ani mechanicky. Když už měnit díval bych se po sedačkách z golfu mk5-6