Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 2.0 TDI

  1. Zahájeno uživatelem dan.fillip,

    Zdravím. Nezná někdo konstrukční rozdíly mezi verzemi 140Kw ? Mám DDAA a má odost "traktorovitější" projev než dva DFCA, ve kterých jsem se svezl. Až mi připomíná zvuk starých PDček víc než CBAB Commonrailu, co jsem měl naposled v Passatu B6. Mám 110000 najeto, rok 2015 Díky

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 10,7tis zobrazení
  2. Ahojte a vopred dakujem za jednoduchu odpoved na otazku. Na ktorom valci je na uvedeny motor zhavic s tlakovym cidlom? Idem menit 3x bez tohto cidla, ale 4.je udajne s nejakym cidlom. Na ktorom sa nachadza? Auto momentalne nemam k dispozicii, neviem sa pozriet. Vdaka.

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem octfa,

    zdravim, mel bych dotaz k 2,0 140kw , rok 19, po faceliftu, najeto 93tkm, auto mam cca 11tkm a nikdy zadny problem ,dneska rano bylo kolem -2C , nechal sem auto zahrat webastem, pak sem nastartoval a vyjizdel. Ppo asi 50m se pripojuju na cestu , tam abych se zaradil sem tomu slapnul a rozsvitilo se EPC a motor ztratil vykon , kontrolka motoru nesvitila. Stacilo zastavit, vypnout a nastartovat a auto jelo normalne, kontrolka nesvitila. Pres den sem najel dalsich +-50km, i se studenym motorem, schvalne sem tomu slapal po cely den a zadny problem na diag chyba viz.foto jedine co me napada ze sem cca pred 130km tankoval naftu na Benzine + p…

  4. Zahájeno uživatelem JSvoboda,

    Ahoj, nikde jsem to nenašel, ale jak si tento motor poradí s mrazy a s palivem? Předehřívá si nějak vedení paliva k vstřikovačum? Muže nafta třeba zamrznout když je ted nafta na cerpačkach do -20? Co když bude - 25 / -30 ... Dík za krátké objasnění.

  5. Zahájeno uživatelem 02luki18,

    Zdravim škodovkači , vlastním superba 4x4 7/2016 2.0 TDI 110kw manuál. Dnes sa mi stalo že počas jazdy auto nehorázne cukalo, až tak že ma to hodilo do predu zo sedačky, išiel som okolo 65km/h , bolo to hlavne pri Tom ako som pridával plyn, čím viac som slapol tým viacej sklbal,bolo to ako keby ste auto chceli naštartovať roztiahnutými a nie a nie naskočiť.po 5km to prestalo, stalo sa mi to aj mesiac naspäť no bolo to slabé, teraz až moc , auto stojí 5 dní v garáži a keď prídem na víkend tak s nim jazdím. (Mám teraz takú prácu) . Už som skúšal a nejaké aditivum ( stojí to za prd, zbytočne vyhodené peniaze) auto má nové rozvody a filtre.

    • 2 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem simlik,

    Ahoj všem, mám Superb 2.0TDi 110kW bez AdBlue (rv. 2016) a v expanzní nádobce se mi začal tvořit hustý šlem. Dle mechanika a na internetu dostupných informací je to běžný problém z výroby (špatná chladícíc kapalina co se přepaluje a reaguje s lepidlem na intercooleru) končící netopícím autem = degradací výměníku tepla a dále vodní pumpy. Proplach v AS (pokud vůbec tuto vadu z výroby přiznají) je dle fabrického postupu velmi časově náročný a nákladný. Speciální chemie (růžová/bílá) lze koupit jako náhradní díl, ale proplach a především odvzdušnění systému musí projít diagnostikou. Můj dotaz zní - má s tímto někdo přímou zkušenost a umí mi to tady někdo, kdo…

      • Pozitivní
    • 16 odpovědí
    • 8,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem slavo,

    Ahoj, rozsvietila sa mi kontrolka motora (oranzovy vrtulnik), diagnostika ukazala tuto chybu. Mate niekto skusenosti co by to mohlo byt ? Motor zatial nepadol do nudzoveho rezimu. Vdaka

  8. Zahájeno uživatelem Vokycz,

    Dobrý den, měl bych dotaz ohledně chyby motoru a myslim že to bude adBlue Jedná se o vůz Superb III 2017 140kw 2.0tdi Rozsvítila se kontrolka motoru a diagnostika ukázala chybu P20FB00 (buzení čerpadla redukčního prostředku). Chci se zeptat zda už někomu tahle chyba také vyskočila a na co se mam připravit. Děkuji za odpovědi.

    • 3 odpovědi
    • 5,7tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem PAPAPINE,

    ahojte, otec ma superb III 2.0 TDI 110kw predokolka, 6st DSG (r.v. 2017). pred par dnami mu zasvietila kontrolka motora. vcera sme boli v autoservise kde mechanik napojil auto na PC a to vypisalo chybu na valci 2 - chybny zhavic. dohodli sme sa teda, ze ked bude mat mechanik volno da nam vediet a zavola - kontrolka dalej svietila, nic s nou nerobil a nic neresetoval. dnes vsak pri prvom nastartovani kontrolka normalne zhasla a uz nesvieti... co to moze byt? opravil sa zhavic sam od seba? ako teraz postupovat? :D diky

  10. Zahájeno uživatelem dfga,

    Ahoj. V starej 1,6 CR som používal aditivum G001790M3. Môžem to používať aj pre EA288 DFGA? Je to na čistenie raz za čas. Vif dávam pravidelne. Vdaka.

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem xcom3,

    Ahoj. Mám S3 140KW verzi, prosím jaký mám koupit palivový filtr - S odlučovačem vody nebo bez. Jak poznám který tam patří, nebo to musím nejdřív rozebrat ? Díky

    • 3 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem PetrK79,

    Ahojte, odeslo mi na sup3 110kw tdi tohle cerpadylko, melo by bejt pod olejovym filtrem, pristup celkem v pohode, ale jak je to s vodou? Neco asi vytece..? A je treba po vymene odvzdusneni nejakou tou vakuovkou? Jestli jste to nekdo delal, prosím o reakce, nezbse do toho zakopu dik 🙂

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem baluchap,

    Ahojte, mal by som zaujem kupit superb 2017/110kw/125000km, ale pri obhliadke za studena po otvoreni zatky oleja, slaby bielo-zlty slem. Slem sa utrel a slo sa testovat 10 km. po jazde sa zatka opat otvorila a znova take zlte spenene nieco :) Auto malo origo skoda servis vo 120000km v 04/22 a za 3 mesiace nabehalo 5000km. Nadrzku s G13 netlakuje a je cista. Nemam moznost tam vymenit olej a ist to znova prejst. nemate niekto skusenost ? neviem ci skoda nalieva neaky cistic pri vymene oleja. Nepripada mi to ako spotreba chladiacej kvapaliny, lebo podla obrazkov z netu, sa tam spravi taka biela vazelina,ked to zere vodu, …

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem octfa,

    mel bych dotaz na nekoho znalejsiho, superb rok 20, motor 2,0 140kw s ADblue, jak funguje vypalovani filtru ? je mozne ze kdyz mi spusti za jizdy ventilatory ( bez klimy ) a zacne vypalovat tak i kdyz auto odstavim tak jeste vypaluje i na vyplem motoru ? nedavno se mi spustily ventilatory, normalne sem dojel , vypnul ( za tu chvili to vypalit nemohlo ) a ventilator sel jeste asi 5 minut, jde mi o to jestli uz jen dochlazoval nebo probehla regenerace az do konce protoze od te doby ventilatory nespustilo ( pokud by nevypalilo tak by se asi pokousel znova ) ?

      • Pozitivní
    • 11 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem MichalVeduciZajazdu,

    Nazdar všetci, mám taky problem ktory sa stane raz za mesiac pri štartovani na superb 3, 2015 2,0, 140 kW, Automaticka prevodovka 6 stupnova. Stlačim tlačitko na štartovanie, motor normalne nabehne a po dvoch sekundach zdochne, najprv vypiše, stlačte brzdovy pedal - hoci ho mam cely čas stlačeny a hned na to vypiše Chyba prevodovky. Toto sa pri dalsom pokuse o štart opakuje asi tri, štyri krát niekedy pät a potom motor normalne nabehne ako keby sa nic nedialo. Ak pozriem do chyb, nič nevypisuje a ani pri napojeni diagnostiky v historii nic nie je. Pisem ci ma este niekto nejaky taky problem. Dik

    • 0 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem g.n.r111,

    Dobry deň všetkým, Chcem sa vás opytovať či je normálne po otvorení olejového veka alebo vybratí olejovej rysky aby mi auto z neho dymilo na bielo a začalo vydávať hrkotavé zvuky. Auto ma momentálene najazdené 117000. Jedna sa o motor tdi crlb 110kw 2016. Za radu dakujem. https://www.youtube.com/watch?v=HPgI6QchnEc https://www.youtube.com/watch?v=fAkky5b_zaE

  17. Zahájeno uživatelem funscreen,

    Ahoj všem, po delší době, se zase hlásím s dotazem o radu.. Mám SUPERBa III (06/2018) najeto 122tis km a chci se optat, zda-li jste někdo neřešil divné, jakoby "zapískání při startu". Hrozně blbě se to popisuje, ale když si sednu za volant, a stisknu startovací tlačítko a motor se "pohne", tak hned při tom prvním "pohybu" motoru se ozve takový kovový zvuk, takové lehké zapísknutí, které hned přestane. Nevím, zda to může být startér, nebo nějaká kladka, nebo řemen..? Je to jen opravdu vteřinka, přejde to hned, ale děsí mě to.. :D Když je to teplejší, téměř to není slyšet.. Jinak auto chytá na první dobrou úplně bez problému.. Je to divné .. Setkal jste se s tím, prosím, ně…

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Deliberator,

    Panove potkal jste se uz nekdo s timto? Prijde mi jako by bylo "odpojena vaha vzduchu? vuz najeto 6tis km, 147kw. Nechtelo se mi vytahovat VCDS, vypis je z OBDeleven. po reseru je tak dve nastartovani klid. Pak znovu, ale pozoruju to jenom den.

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem RomanSup,

    Zdravím před 2 měsíci jsem na svém superb nechal vyčistit DPF Filtr, byli mi vyměněny senzory tlaku, vše bylo ok, teť my začala vyskakovat kontrolka motoru, vrtulník auto jede normálně vypaluje jak, má, mechanik mi řekl že chyba ukazuje katalyzátor, nemá nikdo stím zkušenost chybu vymažeme a po pár dnech opět vyskočí. Díky za info

  20. Dobry den mohu poprosit o radu co to hlasi za chybu na Superb 3 2017 combi? Co to znamená a popřípadě co dělat, nebo kde koupit nový děkuji Jakub.

    • 0 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem VITABENNY,

    Dobrej , dotaz ohledně turba . Auto má je přední náhon,motor CRLB ,110kw .Dá se turbo vyměnit ,bez vyndání motoru. Počítám s tím že DPF musí ven, jen jestli se to dá.Díky

    • 4 odpovědi
    • 6,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem IVI@ra,

    Zdravím pánové, Po nastartování a běhu motoru ve volnoběhu jsem zaregistroval pleskave zvuky z motoru. Zjistil jsem, že zvuk vydává pomocný řemen, který je na jedné drážce natržený(ne po celé délce řemene). Auto je uvedené do provozu 11/20 a pořizoval jsem ho jako roční vůz. Najeto je v tuto chvíli 31 tkm. Auto má prodlouženou záruku na 5let/100000 km. Předplacený servis není. Teď otázky: 1.jaky je servisní interval pro výměnu tohoto řemene? 2.můžu uplatnit výměnu na záruku? Předem díky za reakce a rady.

  23. Ahoj, mám superb III 140Kw a tuto hadici 04L 131 051 C jsem měnil za poslední rok 2 krát a pokaždé je prasklá na podobném místě, nemyslím si, že to je zvěří. Někdo nějaký nápad? Děkuji

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem sedlin,

    Zdravím, mám dotaz. Mám problém s pomalým ohřevem vody, stoupá až do cca. 70-80°C a pak pomalinku. Po 12km k dálnici na těch 70-80°C a pak až na dálnici do kopce poskakuje na 90°C. Na jaře, když bylo chladněji i na dálnici 80°C..... Doporučení výměna DSG termostatu, ale dnes, když jsem ho chtěl vyměnit tak u těla výměníku na převodovce není (jako u Octavie,Golfa). Prosím o radu. Děkuji

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Michalski,

    Ahoj, řešili jste tu někdo nastartování motoru na dálku? Rádoby webasto? Mám S3 2.0 tdi 110kw manual a řeším před zimou abych přišel do jakštakš vytopeného auta a abych nemusel do toho cpát statisíce.

    • 2 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.