Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


52 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 540 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  1. Zadní díl výfuku

    • 2 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  2. ALU KOLA

    • 0 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
  3. Zimní pneu

    • 10 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  4. Zadní brzda Forman 92

    • 9 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
  5. kope do rizeni

    • 3 odpovědi
    • 9.9k zobrazení
  6. Elektricke servo na Favorit

    • 0 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
  7. Auto plavec

    • 2 odpovědi
    • 9.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
  8. hádže koleso

    • 2 odpovědi
    • 13.1k zobrazení
  9. Jaké kola?

    • 4 odpovědi
    • 10.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 11.2k zobrazení
  10. Klepání auta

    • 2 odpovědi
    • 11.7k zobrazení
  11. predná náprava

    • 6 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  12. Predne tlmice u Favorita

    • 2 odpovědi
    • 9.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Na Octavii 2017 double 25k80 funguje.  Zkoušel jsem to i u Octavie 1 2004 a tam mi to nenačetlo žádné chyby, přestože svítila kontrolka motoru-byl špatný spínač brzdových světel. 
    • Ja mam vyskusane od toho konkretneho predajcu co som poslal link ten  double 25k80 modry a funguje mi vsetko na kodiaqu 2019 a sup 2018 s apkou carscanner, vagDPF aj kolegom ( novsie rocniky 2021+ uz viem ze maju trochu problemy, aspon co som skusal passat 2021 uz ma nepustilo ani mazat servis.interval). Potom je lepsi asi vcds-klon ktory mi funguje perfektne.
    • proštudoval jsem celou tu diskuzi o vhodném adapteru   A někteří tam ke konci psali, že koupili ten "taky funkční" bílý adaptér ze Sunnysoft nebo Alzy, měli políčka zelené+zbytek červený, přesně tak, jak to má být a přesto jim kodování nešlo. Tudíž na tom byli úplně stejně, jako já...vše jde, jen kodování ne i přes zdárný identifier. Tak se chci jen ujistit, že kodování s tím doporučeným adapterem skutečně funguje, nechci už do toho vrážet zbytečné prachy, pokud to je loterie a třeba se možná raději zaměřit na HEX kabel+VCDS, proto ty dotazy 🙂
    • Po zdejší diskuzi jsem se na chování s tempomatem ptal ještě před provedením změn a bylo mi řečeno, že řadit to bude ve stejných bodech a je to pravda. S tím tedy, že i v jízdním režimu ACC Eco to při zrychlování z pomalé rychlosti "dupe" na plyn trochu víc, než "lehká noha", takže to vytáhne otáčky ještě o malinko výše. Jen jsem byl trošku překvapen tím, že pokud je zařazená třetí rychlost a zpomaluju, tak při opětovné lehké akceleraci to trojku táhne víc "odspodu" než jsem čekal. Pokud to má alespoň cca 1250 - 1300 otáček, tak to s lehkou nohou nepodřadí. Zas tak mě to ale netrápí, protože je to relativně lehký převod a maximální točivý moment to má od 1400 otáček. Přisuzuju to tomu, že trojka se chová podobně jako dvojka, tj. při brždění až téměř k zastavení padají otáčky až dolů a podřazuje to v podstatě až na hranici volnoběhu.    Jak už jsem psal, v Praze jsem poptával pár možností a v podstatě za to chtěli cca 6500 Kč. Udělal jsem si radši malý výlet za Beroun do Tlustic, jelikož jsem měl pozitivní recenze na tento servis: https://www.autotuzil.cz Za remap DSG si bere 4000 Kč (pokud nechceš platit s DPH , za deaktivaci ACT totéž. Zpětně nechápu, že jsem si při této dvojkombinaci neřekl o "množstevní" slevu, ale zase na druhou stranu mi udělal "zadarmo" vypnutí Stop-Start + další kódování (aktivaci čtení dopravních značek, zapnutí svícení předních "řas" a zadních obrysovek při denním svícení, deaktivaci ostřiku světlometů atd.).
    • Vysledna spotreba je hlavne uplne jedno jelikoz kazdy jezdi jinak.  muze mit x lidi nastaveno stejnou 150kmh na ACC ale nikdy tak nepojede jelikoz by jel skoro porad v levem.  hlavni vec je ta, pokud clovek chce jezdit usporne a bude si s tim hrat tak klidne s timto motorem nemusi byt brzda provoze a stale muze jet pod 5 litru. Taktez pokud budu chtit jet rychle tak spotreba stoupne. No i kdyz jsem z prace po dalnici valil 180 a pote usek 120 tak vzdy jsem byl na vysledne spotrebe do 6.5l.    Za 12000km mam 6l/100  
×
×
  • Vytvořit nový...