Přejít na obsah

Interiér

vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....


81 témat v tomto fóru

    • 11 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  1. Konfiguracia kufra

    • 6 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  2. sedačky 1 2 3 4

    • 84 odpovědí
    • 46.1k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 15.6k zobrazení
    • 133 odpovědí
    • 50.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 485 zobrazení
  3. Mezipodlaha

    • 5 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 580 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 560 zobrazení
  4. Loketka

    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 15.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 750 zobrazení
  5. Kryty pod volantem - DSG

    • 9 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  6. Zadní prahové lišty

    • 6 odpovědí
    • 829 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 857 zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
  7. Hučení topení ??

    • 0 odpovědí
    • 768 zobrazení
  8. Vibrácie od okna

    • 2 odpovědi
    • 762 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 841 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
  9. Horko v autě 1 2

    • 26 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  10. Cvrlikající climatronic

    • 0 odpovědí
    • 598 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Oleje VW 504.00 existují též ve viskozitě 0W-30. takže oleje 0W-20 jsou spíš jen tím ekologickým řešením. Důležité je, že obě normy (504.00 i 508.00) jsou schváleny pro daný typ motoru.
    • biely combi je podla Carvertical dovoz Taliansko, povodne mal aj ine, strieborne kolesa. boli skrabnute a asi sa novemu majitelovi nepacili na aute. uz asi pol rok jazdi na SK znackach, nehody nie su zaznamenane ziadne, len par tukancov od kamienkov, aj na celnom skle. skrabnuty bol aj predny naraznik     tento ma vraj skrabnuty zadny naraznik na pravej strane, vidno divny odlesk na fotke. VIN ani SPZ nemam, tak viac preverit zatial neviem     vcera som sa este nahodou dostal na strany Skodovky, kde za podobnu cenu (od 23 000 €) je mozne kupit uz aj novu O4. vybavy predovsetkym Drive alebo Drive 130, s 1.5TSI 85kW. o O4 ale moc presvedceny nie som, navyse to by som sa musel presunut do inej temy. ale tak dilema kupy jazdeneho S3 ostava - lepsie vybaveny, starsi, vacsi a "premiovejsi" S3, alebo nova, v zaruke, bez poskodeni, menej vybavena (skor v zaklade) O4
    • Kladno, neoriginální pneuservis cena za prezuti O4 na 17" 1438,- Kč.
    • Asi bych se soustředil na to, zda je olej Low SAPS nebo alespoň Mid SAPS, cca od roku 2019 mají 1,5 TSI filtr pevných částic, a tak je třeba na to myslet. Problém vidím v tom, že Low a Mid SAPS motorové oleje rychleji stárnou a pak i hůř mažou. 5W-30 je v pohodě,0W-20 pro klimatické podmínky ČR asi není nutností. Hlavní je motorový olej měnit včas, tedy po 10 000 km (krátké i dlouhé trasy) až 15 000 km, pokud jde o vozidlo, které jezdí spíš delší cesty s nižší zátěží. 0W-20 je spíš pro motory EA211, které jsou z roku 2022 a mladší. Obecně je v našich klimatických podmínkách celkem fuk, zda má olej 0W-20 čerpatelnost již od -35 °C nebo 5W-30 od -30 °C.
×
×
  • Vytvořit nový...