Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


109 témat v tomto fóru

  1. Akumulátor 1 2

    • 48 odpovědí
    • 18.5k zobrazení
  2. Karoq kódování 1 2 3 4 20

    • 497 odpovědí
    • 210.5k zobrazení
    • 104 odpovědí
    • 99.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 422 zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 22.7k zobrazení
  3. CarStick v Karoqu 1 2 3 4 8

    • 195 odpovědí
    • 62.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 417 zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  4. Skrytá zásuvka - dashcam 1 2 3

    • 50 odpovědí
    • 28.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 31.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 538 zobrazení
  5. Dodělání lane assist 1 2

    • 26 odpovědí
    • 22k zobrazení
  6. START/STOP systém 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 34.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Netvrdím, že VIF je zlý, ale stále sa riešia iba jeho čistiace účinky, ale nikde sa nespomína, že aký má vplyv napr. na spomínaný katalyzátor, alebo filter pevných častíc Predsalen, dnešné motorové oleje sú už kvôli ochrane časticových filtrov mid- alebo low-SAPS a či to celé potom nezabijeme práve tým VIF-om. Netvrdím, že to tak je, ale ja som zástanca toho, že je lepšie mať aditíva priamo v benzíne, lebo dodatočne doliate aditívum sa môže napr. "neutralizovať" s nejakým iným, ktoré už je v palive obsiahnuté. Sám som jeden kratší čas kupoval VIF, dokonca stále máme v garáži jednu nerozbalenú plechovku, ale nakoniec som sa na to vykašlal. Som zástanca tankovania kvalitného paliva (ideálne E0-E5) a ak už nejaké aditívum, tak skôr niečo jednorázové (napr. čistič vstrekovačov od Liqui Moly), než stále dávať niečo do motora, o čom nemám všetky informácie. Ešte prísnejšie pristupujem aj k motorovému oleju, kde ďalšie aditíva považujem za cestu ako si pokaziť dobrý olej. P.s.: Už samotná plechovka VIFu je silný argument na to, prečo ho radšej nepoužívať...
    • To mi príde nejaká haluz, ako netvrdím že to tak nemôže byť...   Veď 1.5tiek jazdí určite veľa... To by nemohlo fungovať podľa mňa takto reálne.    
    • Problém je ale v tom, že nie je motor ako motor. e-Tec má priamovstrek a pozostatky nespáleného paliva, resp. zložky, ktorá je v palive navyše (neželané aditívum-biozložka) vytvárajú usadeninu, ktorá následne pridáva do spaľovacej komory abrazívnu zložku, ktorá mechanicky poškodzuje vnútornú stenu hlavy valca atď-atď. Jednoducho nie je aditívum ako aditívum. Zastávam teóriu, že pokazené veci nemožno zázračne zrekonštruovať, avšak ak sa vyvinie dostatočné úsilie od úplného začiatku, stojí to za námahu, lebo odmenou bude minimálna degradácia spôsobená prevádzkou. Totiž podmienky prevádzky celého spaľovacieho procesu sú to najpodstatnejšie pre využitie plného potenciálu motora (a nemyslím tým len výkon, ale funkcionalitu a hladkosť chodu). Ak je čas nastaviť pravidlá, teraz je na to pravý okamih. Ešte pred prvými kilometrami. Jasné že konštruktér motora chce čisté palivo a dizajnuje ho práve na tento stav, ale dostane ho? Nie. Ani z VIFom. Ale je tu istý predpoklad, že VIF dokáže napraviť v palive, čo niekto pokazil. Samozrejme, že auto bude fungovať aj bez dodatočnej aditivácie, otázne je len to, či ti nevadí chodiť zašpinených topánkach alebo vadí. A mne to teda sakrametsky vadí.  Vďaka za každý názor. 
    • Ano, jde to podle mě spíš z pravé strany. Ale problém je, že to dělá jen někdy a jen po delší jízdě, což se v servisu sotva podaří navodit. Moje teorie je volná vložka katalyzátoru, když se výfuk a obal katalyzátoru po delší jízdě pořádně prohřeje, nebo něco jiného na výfuku (DPF). Motor je od začátku více hlučný, než co jsem měl stejný předtím a i než další O4 se stejným motorem a to od začátku, od nového auta. V servisu řeknou, že tam nic nenormálního neslyší, že je to prostě diesel...
×
×
  • Vytvořit nový...