Jump to content

2.0 TDi

Sign in to follow this  

3 topics in this forum

    • 2 replies
    • 694 views
  1. AdBlue

    • 17 replies
    • 2,451 views
  2. Vaše spotřeba

    • 16 replies
    • 3,839 views
Sign in to follow this  


  • Aktuální příspěvky

    • Co tam mas za motor jsme říkali?    Budu měnit celkově povoz, kočí zůstává 😁.  RS TDI 4x4 lim. První úprava bude XTuning. 219 koni už bude důstojne stádo. 😁 Byl jsem to projet a prodejce, i když mu to už nechutnalo, si nechal hodne líbit na sedadle spolujezdce. Těším se 😍. Premyslel jsem ještě o Supu, ale po projíždce v obou bylo rozhodnuto.    14 dni zpet jsem za sebou nechal v Buchlovskych kopcích a ještě za deste, s tím co mám teď, dvě auta s výkonem jednou takovym. Jeli jsme pilu už od Slovenských hranic. Tahle potvora bude o par radu někde úplně jinde a nedej bože po úpravě. 🤞
    • Baterie vyměněna, auto bylo napichle přes diagnostickou zásuvku na externí zdroj, takže pohoda. Dojel jsem s ním jen domu a nechal ho. Zítra vypojim ten konektor z minusoveho polu a uvidím co to bude nebo nebude dělat 👍 Snad ta nová vydrží déle. 
    • No.... Těch 8,7L/100km byla dlouhodobá po 3000tis km🤫🤔 dneska jsem měl 150km za 13L/100km...  Měl jsem i na jiným soukromém autě průměr 25L/100km😂 takže to tak hrozný není 🤔.  Dneska jsem se ujistil, že by to na svižnější dálniční jízdu chtělo tvrdší Předek.  @iMe1980budeš měnit podvozek? 😀
    • O3 1.6 TDI 77kW rok 2013 Před pár měsíci když bylo najeto 125 000 se mi zadřela vodní pumpa respektive chcala jak průtokáč. Rovnou jsem udělal komplet rozvody a celý i s prací rovných 10 tis v Praze na Radlický. V origo ŠA servisu chtěli 16 tis. Udělali to rychle a perfektně. Ještě že ta pumpa odešla, protože řemen byl před smrtí a těch udávaných 210 000 km by se nedožil.
    • Ahoj, mám úplně stejný problém, který se projevuje za velmi specifických podmínek, které uvádíš. Chladné počasí, studený motor po chvilce jízdy cuká do sedačky na neutral a při určitém ohřátí už se nikdy během dne neprojeví. Otáčky stabilní, žádný pazvuky. Startuje a jezdí krásně. Mám O3 1.6 TDI 77kW DSG rok 2013 najeto 130 000. Tankuji jen prémiovou naftu. Vyměnil jsem komplet rozvody a vodní pumpu. Nepomohlo. Vyměnil jsem baterku za silnější 70ah VARTA AGM. Nepomohlo. EGR ani vstřiky to nebudou, to by se projevovalo i za jiných podmínek. Tento typ cukání ještě pozoruji při regeneraci DPF ve městě, když zastavím na semaforu. Jsou samozřejmě zvýšené otáčky a navíc to cukání do sedačky. DPF je ale dle hodnot z diagnostiky v perfektním stavu. Myslím, že to celé směřuje na palivovou část, konkrétně palivové čerpadlo (zvenku jde slyšet, že syčí) a nejvíc podezírám regulátor tlaku paliva. Již žjišťuji cenu diagnostiky v origo ŠA servisu. Dám vědět až se to pohne. Pokud něco zjistíte, tak prosím napište. Díky.
×
×
  • Create New...