Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


84 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 13.9k zobrazení
  1. Climatronic AirCare

    • 5 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 30.5k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  2. Kabel na volantu

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  3. Chybová hlášení

    • 10 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  4. airbag - passenger

    • 6 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  5. Scala schéma pojistek

    • 6 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4k zobrazení
  6. Zapojení sedačky

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  7. Volba jízdního režimu

    • 11 odpovědí
    • 15.2k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 28.5k zobrazení
  8. Vypnutie vozidla za jazdy

    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  9. Alarm

    • 15 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 10.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • zadní svítilna je komplet LED, nebo jsou tam i žárovky...?
    • Měl jsem TDI 140 kW motor DFCA. Regeneraci jsem poznal tak, že v místech s rychlostí 50 km/h mi to tam běžně cpalo pětku, ale když se rozběhla regenerace tak se na padesátce jelo na trojku a otáčky se držely na 2500 ot/min. A v infotaimentu ve stavu vozidla byla hláška "Nutný běh motoru". Kontrolka nebo nějaké "znamení" že běží regenerace nikde, to trochu nedomysleli. A abych měl průběh regenerace pod kontrolou, pořídil jsem si apku VAG DPF a vždycky, když jsem zjistil zahájenou regeneraci, zapojil jsem do konektoru bluetooth modul (ELM 327), v telefonu spustil apku a vyrazil na svojí oblíbenou "regenerační trasu" k dálničnímu kruháči u Opatovic n/L. Teď v íVéčku mám klid 😉 
    • To bude nějaká záhada. Ve výfuku je přetlak a výfukové ventily jsou horké, okolo nic by neměl olej protékat.   V zimě je normální, že tě ve výfuku kondenzuje voda z výfukových plynů, takže jak píše roman výše, je to opravdu olej?
    • @Iveta1992 Je to opravdu olej?
    • Ahoj,   všiml si někdo, že palivo má vliv na kouřivost z výfuku? Můj postřeh:   Tankuji vždy a jen na SHELL a v 90% obyčejnou 95 - když mám 95 tak při sešlápnutí více plynu i po zahřátí letí z výfuku bílý kouř. Když natankuji SHELL V - POWER 100 tak klesne spotřeba, mám delší dojezd a z výfuku nejde nic.    Je to možné? Prý díky větší složce BIO čehosi pak je v motoru více vody při tankování méně kvalitního paliva. Mám najeto cca 17 tis km ..
×
×
  • Vytvořit nový...