Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


86 témat v tomto fóru

  1. Tempomat

    • 19 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 14.2k zobrazení
  2. Climatronic AirCare

    • 5 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 11.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 32k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  3. Kabel na volantu

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  4. Chybová hlášení

    • 10 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  5. airbag - passenger

    • 6 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  6. Scala schéma pojistek

    • 6 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
  7. Zapojení sedačky

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  8. Volba jízdního režimu

    • 11 odpovědí
    • 15.9k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 29.2k zobrazení
  9. Vypnutie vozidla za jazdy

    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  10. Alarm

    • 15 odpovědí
    • 7.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Klepani zadniho operadla vyreseno. Na prostrednim cepu chybi asi nejaky plastovy navlek, takze to klepalo kov cepu na kov ukotveni. Viz obrazek (foceno z kufru). Staci necim podlozit.
    • Také to teď řeším: Akustická výplň podběhu předních kol a) ta velká ke dveřím za kolem Koncový díl blatníku pravý Škoda 5JA864236A - Škoda Auto opět předvedla to, že kvůli ceně je ochotna udělat cokoliv (z minulosti na pravé straně malá zpětná zrcátka, např.: Fabia 1 a Octavia 1) a ještě v té době měli tu drzost používat slogan "Simply clever...) Zpět k tématu...Fabia 2 má plastovou výplň podobně jako Škoda Scala Levý zákryt blatníku Škoda 5J0821111 Jak bylo psáno, u Rapidu ve spodní části je to v těsném kontaktu s karosérii a silně to nasává vodu, ta výplň je jak molitanová houba! Vyložené z toho jde zmáčknutím ždímat vodu Bastl řešení: uvažuji kus spodní části vyříznout, tak aby tam proudil zespodu vzduch a mohlo to vyschnout. Za jízdy by to mohlo dobře profukovat a vysychat. Sice se tam bude více asi dostávat písek a bahno, ale půjde to dobře hadicí vyplachovat. Dále to asi bude foukat nějaké množství špíny na práh a dveře. Lepší nápad na řešení - napasovat plastovou výplň z Fabia 2 nebo Scala - zkoušel jsem přiložit plastovou výplň z Fabia 2, moc to nepasuje, teoreticky by to tam šlo nějak dopasovat, ale na Rapidu nejsou žádné úchyty na které to přidělat. Jen v blatníku jsou dvě čtvercové díry (pro vložení nějakých plastových matic). Za ty by to teoreticky šlo přidělat. - Škoda Scala - má tam také plastovou výplň, vypadá že rozměrově by to možná pasovalo (posuzuji jen podle fotek, fyzicky jsem neměl možnost ten díl vyzkoušet). Problém je opět jak ho přidělat, na Rapidu chybí úchyty. Zákryt pravého blatníku Škoda 654821112A b) ta nad kolem u podélného sloupku - díky za typ, ta servisní instrukce TPI 2053393/3, máte k tomu někdo detaily? - jdu to právě seříznout, odstraním tu část co zalézá až do lemu blatníků
    • Já se rád "vozím". Pohodlně usazený, ruka v klíně a držení volantu jednou rukou uprostřed (samozřejmě jen na dálnici). A to auto pořád hlásilo ať převezmu řízení. Dvě ruce v pozici za deset minut dvě a vše bylo v pohodě.   
    • Tím kapacitním volantem si právě nejsem jist, protože v jiném vlákně se psalo že ten tříramenný být kapacitní nemusí. Ale zaujalo mě to co píšeš o dvou rukách - chceš tím říci že pokud držíš kapacitní volant jen jednou rukou tak ti bude řvát stejně? Já LA vypínat též nechci, ale "nemám rád když mě poučuje někdo, kdo ví úplný kulový"  😁 - tak to doslova vnímám. Vím moc dobře, proč záměrně nejedu uprostřed pruhu, a nejsem zvědav na opravování od někoho, kdo sám uprostřed neumí jet i když chce..... Ale protože máš stejný ročník, a funguje ti LA lépe, ten požadavek na přehrání SW dává smysl. Díky.
    • Já to mám úplně stejně, nebyly čipy.... U předchozího auta jsem to měl a schází mi to.. Taky mě odkázali na dealera, ale ten prý to není schopný dodělat, protože to nejde....  Ovšem není problém dohledat firmy, které to dodělat umí, protože to jde.. 🙂Tak i když jsem si už trochu zvykl, že tam detekce mrtvého úhlu není, až bude auto po záruce, rozhodně to nechám dodělat...
×
×
  • Vytvořit nový...