Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2059 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 825 zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 12.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 11.1k zobrazení
  1. Reproduktory odpor

    • 0 odpovědí
    • 776 zobrazení
  2. Elektricke schema podsviceni kliky

    • 5 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  3. Světelný senzor

    • 11 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  4. Airbag po nehodě

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 24.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  5. tempomat svorkovnice T12d

    • 7 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  6. Nefunkční budíky 1 2

    • 37 odpovědí
    • 28.5k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky.  Měl jsem FIII  Tsi  2020  81 kw, co se týče motoru a výkonu, žádný problém.  Měla vzadu kotouče a jelikož díky služebnímu nejezdím pravidelně, tak zadní kotouče vypadly ještě hůře, než tomu kdo jezdí často(i tak jsou zrezlé). Ve srovnání s 1.0 70kw 2017, tátovo auto, to nemělo konkurenci, po svezení mě donutilo přehodnotit všechny předsudky a přestal jsem preferovat okolo toho roku 2017 diesely.  Tak odspoda to auto šlo, že mě začalo strašně bavit, připadal jsem si jak v dieselu.  Od té doby jsem měl vše možné, ale většina aut byla benzín tsi.   Jedná se mi o to, že koukám na videa, kde recenzenti haní F4 - 70kw, že do 2tis duní a nejede. Když nejede, tak nejede, ale co to dunění, to neznám. Ale jestli mají 4stupeň  1500ot a dají pedál na podlahu v tom případě, se ale nedivím. Ale určitá obava tu je, že ten motor je přepracovaný k horšímu.  Teď jezdím s novou F4 MPI a myslím že to snad bude jen lepší. Když to shrnu je možné si koupit F4 1.0 85k, ale zase pro mě ty kotouče, má dvouhmotu, takže část vibrací pobere, ale zbytečné pro mě +20tis,když to nevyužiji a kotouče budou stále trpět. Tu 85 jsem byl projet a k ní nic nemám, byla Ok.  Vychází mi tedy nejlépe ta 70kw a modlím se aby se ten motor choval přinejmenším, alespoň jako v trojkové Fabii, kde i v 70kw 2020 + verzi i 81kw 2020 jsem s ním neměl žádný problém.  
    • Mam 70kW verze, rv 24, a rekl bych takhle, všechne verze motoru bez filtru pewných častic jezdil lepe. 70 koňova verze taha dost fajn a spotřeba je nejlepši ze všech motorů. Řikam že nemam dsg převodovky. Neměl jsem možnosti jezdit jinou verze litrovky. Mam v hlavě 81 kW nebo 85 kW. Rychle jde k otaček (2500, 3000). Musel bys objednat se testovaci jizdu u prodejce a uvidiš. Motor už dost fajn taha od 2000. Takže teto 1600 otaček to trochu je nic moc. Každy pocit ma jiný. Musiš se zeptat u prodejce, ale v PL tato verze ma kotoučove brzdy v zadu.
    • Ahoj přeji krásné svátky všem a chtěl bych se zeptat jestli by někdo uměl dodělat ASR u Škoda Roomster 1,4 16V 63Kw v okolí Jablonce nad Nisou. Nebo jestli by někdo poradil jak to dodělat? Předem díky. 
×
×
  • Vytvořit nový...