Přejít na obsah

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy


Podkategorie

  1. Motor 1.0 MPI

    Tříválec 1,0 MPI má objem 1,0 l a nabízí výkon 59 kW (80 k)

    14
    příspěvků
  2. Motor 1.0 TSI

    U obou motorů 1,0 TSI s přímým vstřikováním jsou litinové vložky válců nahrazeny plazmovým nanášením povrchové vrstvy válců o celkové tloušťce 150 mikrometrů (0,15 milimetru)

    103
    příspěvků
  3. Motor 1.5 TSI EVO

    Čtyřválcový motor 1,5 TSI má výkon 110 kW (150 k) a je vybaven aktivním řízením válců (ACT)

    6
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • janjina  a ako ste to vyriešili?
    • Je to jednoduché,napálil maximálně možné doporučené prodejní ceny dílů,bez slev,což dnes snad nikdo nedělá. Rozvod OE-cena pultového prodeje ve škodovce + cca 1500?Vodní pumpa-pokud se opravdu musela měnit opět cena oficiálního prodeje ve škodovce  +cca 1500 . No pokud mu to prochází a jezdí tam lidi,tak co už
    • Rodičů Karoq má občasný problém se dveřmi spolujezdce. Zamknout jdou vždy a bez pronblémů, ale odemknutí (přes dálkový ovladače nebo kessy) funguje jen sporadicky. Odemknutí přes vnitřní kličkou funguje vždy. Všechny ostatní dveře bez problémů.....   Diagnostika píše tyto dvě chyby 196650 - Motors for Central Locking            B122B 12 [009] - Short to Plus 196665 - Switch for Central Locking            B122D 29 [009] - Signal Implausible   Jednotka při komunikaci s VCDS vykazuje občasné výpadky komunikace. Zřejmě špatný kontakt nebo špatná jednotka.   Co prosím má smysl zkontrolovat a jak?  
    • Měl jsem s obyčejnými dcc arteon, kodiaq i superb3 .. a vše bylo komfortní.  Ale zde i po výměně tlumičů, jsem si na tohle auto prostě nemohl zvyknout a před týdnem jsem ho prodal a vzal jiné.
    • Pošli kompletní výstup z VCDS do ChatGPT a popiš mu probém. Ideálně placené verze o3. Verze zdarma to snad také dá. Já s chatem takhle diskutoval celkem úspěšně.
×
×
  • Vytvořit nový...