Přejít na obsah

Motor

Agregát, spojka, převodovka, oleje, paliva, chiptuning...


362 témat v tomto fóru

  1. Odvzdusneni spojky

    • 3 odpovědi
    • 30.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 10.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
  2. 6kvalt do o2 1,9tdi

    • 13 odpovědí
    • 4k zobrazení
  3. ztráta vody

    • 8 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 36.1k zobrazení
  4. DSG radí len 1-2-4-D

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 17.3k zobrazení
  5. DynoTab a NanoEnergizer

    • 6 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  6. 1.6 mpi+tiptronic 1 2

    • 34 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 576 odpovědí
    • 99k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak tady to bude lepší než to řešit v kodování...    K tématu plachtění: Jak psal Altra, že se mu plachtění zapne v každém režimu DSG (2019), když tedy pomalu sundá nohu z plynu.   Mám taky 2019 a NIKDY se mi plachtění v žádném režimu nezapne, kromě režimu eco - tam ano.  A to ještě musím pomalu sundat nohu z plynu. Když plyn pustím rychle, zůstane zařazená rychlost!!!    Pokusím se v long coding plachtění pro ostatní režimy zapnout, protože na mých trasách bych ho uvítal, a navic bych byl rád aby mi fáro nebouralo fasádu když blbec zapomenu dát P a vystoupím z auta 😮‍💨   Jak je videt stejný rok výroby a chování dsg pokaždé jinak.   
    • Zdravím , v pondělí si jdu vyzvednou svoji oktávku 2001 , z první výměny  rozvodů komplet i s pumpou , mám najetých krásných 225 tisíc , došlo k nedorozumění a myslel jsem že první majitel je nechával měnit ale nenechával  , tak sem zvědavej v jakém stavu to bylo 
    • Ve mém podpisu je vidět 2019, jako má Keras/Kanky a jde to. Jediný rozdíl v módu ECO je, že při každém uvolnění pedálu, jakoukoliv rychlostí uvolnění, se plachtění zvolí vždy. 
    • Plachtění dřív bývalo napříč modely jen v Eco režimu, ale u novějších aut se zavádělo všude. Takže novější auta bez volby jízdního režimu už taky plachtí. Přesný rok, kdy k tomuto došlo, ale bohužel nevím. Možná @Martab by na to dokázal vnést víc světla. Aktivace nebo deaktivace nebude pravděpodobně jen otázka kódování, ale spíš změny parametrizace.
×
×
  • Vytvořit nový...