Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


1173 témat v tomto fóru

  1. HP podvozek

    • 7 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  2. pravidelné klepání

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  3. Riadenie - čudné zvuky

    • 22 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  4. délka serva..?

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  5. 5x100 na 5x114

    • 6 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  6. Alu kola OZ racing 16

    • 12 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  7. kotouče valeo

    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
  8. ABS + ASR

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  9. Brzdy

    • 10 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  10. Asymetrické pneu Conti

    • 15 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
  11. Loziska

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  12. Brzdy z Fábky

    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  13. Posilovač brzd

    • 7 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  14. HLUK !!

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 16.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  15. Ručka

    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  16. kovový pískavý zvuk

    • 11 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  17. Auto nebrzdí

    • 11 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 16.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Název tématu "Richard" znamená co? Tady není seznamka. Oprav ho tak, aby to odpovídalo obsahu tématu a pravidlům fóra.
    • Samovolně se spouští sahara.  Zdravím, samovolně se mi spouští sahara. Nejde o proces regenerace, už mi to 2x vytlouklo baterku. Po prvním incidentu jsem vyměnil saharu s podezřením na vadnou řídíci jednotku sahary a nyní se mi to stalo zase. Máte s tím někdo zkušenost?
    • Větší verze brzdičů FSIII trpí naprosto stejným problémem a ve výsledku toho příliš neřeší – velmi snadno se přehřejí a kotouče se zvlní. Jediné spolehlivé řešení je použít brzdy z vyšší třídy, které nejsou konstrukčně závislé přímo na kotoučích. Problém u FSIII spočívá v tom, že se v podstatě opírají primárně o kotouče, a u starších vozů je tak velmi snadné je přehřát, protože už postrádají pohyblivost a odolnost, jakou měly jako nové z výroby.
    • Slabší verze měla v minulosti odlišný projev, protože pracovala v úspornějším cyklu. Nové jednotky však již fungují v Müllerově cyklu stejně jako slabší verze, a proto u nich může docházet ke stejnému problému. Na druhou stranu si myslím, že chiptuning by tento problém mohl vyřešit.
    • Tak po 2 týdnech vyměněn díl, co psal Jirkash. Po ujetí cca 100km se problém bohužel opakoval. Kapalina el pohonu pryč, nicméně tentokrát to nevyteklo přes baňku. Únik nebyl vůbec vidět a to sem zastavil hned po zahlášení problému. Ozývalo se divoké bublání a lítání kapaliny v trubkách 😒 Vypadá to na jednorázový únik, ne na pomalé mizení.
×
×
  • Vytvořit nový...