Ahoj lidi, vím, že to tady bylo napsáno už mnohokrát, ale taky bych se zkusil poptat ještě po nějakých tipech na co nejdelší čistě elektro dojezd. Jezdím MB - Praha, po dálnici, ale na více jak 35 km jsem se nedostal. Auto mám měsíc, je to 11/2021, ale říkal jsem si, jestli nezajet do autorizáku na proměření baterie. Nezdá se mi to. Zkouším všechny možné různé kombinace D/B, jízdní režimy, mám pomalé plynulé rozjezdy, ale prostě 35 km je strop. Přitom je teplo, krásně, klimu mám vypnutou, žádné negativní vnější vlivy. Jasně, chápu, že elektro je primárně určeno do města a tam to je paráda. Ale ani ve městě se nedostanu na delší vzdálenosti. Zkoušel jsem Xkrát projíždět Prahu, čistě elektro, ale stále 35km strop. Díky za tip
Zdravím.
Než se pojedu zeptat do nějaké opravny autoskel, myslíte, že toto poškození půjde opravit zatmelením (zacelením), nebo je to na výměnu? Velikost cca 2 cm.
No takhle pokud to plánuješ řešit "bezhlavou" (nemyšleno nijak negativně) výměnou kus za kus tak bych se asi řídil tím co píše @richi661
To co tady popisuju já je teoretická možnost zprovoznit/dodělat na autech Fabia III FL, Scala, kamiq a Fabia IV pomocí správných dílů a trochou kódování volitelné ambientní podsvícení.
Co se týče těch lišt u scaly bych si tipl že ten světlovod v lištách je průhledný tj. ve všech dekorech stejný a jediné co se liší je ten "ozařovač" druhá a myslím méně pravděpodobná možnost je že svetlo je vždy bílé ape světlovod je potažený obarvenou vrstvou.
Jak bylo ještě dobře podotknuto tak u těch scal co mají jenom jedno světlo je zapojení mnohem jednodušší, protože do ozařovače vede jen napájení, pokud je ozařovač dvoubarevný tak k němu ještě vede třetí žíla od LIN sběrnice.
Do Faceliftu neměla Scala ani Kamiq ambientní osvětlení řízené po LINu. To dostala až s faceliftem. Proto mají označení QQ1, QQ2, QQ4. Po faceliftu označení QQ8. Takže pokud máš vůz do faceliftu musíš mít vždy správnou lištu, která je daná pro každou barvu