Přejít na obsah

Exteriér


157 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 72 odpovědí
    • 46.2k zobrazení
    • 89 odpovědí
    • 46.8k zobrazení
  1. Vymena vybojky D2S

    • 3 odpovědi
    • 7.6k zobrazení
  2. AEROTWIN sterace 1 2

    • 28 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
  3. střešní nosič - hagus

    • 4 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  4. Sterace na superba

    • 19 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 110 odpovědí
    • 39.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  5. Sklopenie zrkadiel po zamknuti

    • 20 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  6. Celolak

    • 15 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  7. chromove listy 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 26.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  8. Sklo zrcátka

    • 3 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 105 odpovědí
    • 56.2k zobrazení
  9. Poznejte ráfky

    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  10. Kryt levého zrcátka

    • 6 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  11. Špatná vložka zámku ?

    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  12. Odtkove kanalky

    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  13. zadní dveře

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5k zobrazení
  14. Zámok dverí

    • 4 odpovědi
    • 3.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
    • Dá sa oddeliť od nárazníku a vymeniť.
×
×
  • Vytvořit nový...