Přejít na obsah

Elektrika


420 témat v tomto fóru

    • 94 odpovědí
    • 28,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  1. problém s ESP 1 2

    • 32 odpovědí
    • 30,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 18k zobrazení
    • 291 odpovědí
    • 180,1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,5k zobrazení
  2. Diagnostika - blbne

    • 0 odpovědí
    • 957 zobrazení
  3. stěrače nefungují

    • 9 odpovědí
    • 4,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  4. Tripling original

    • 14 odpovědí
    • 12,3k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 5,2k zobrazení
  5. nefunkcni zamek

    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,1k zobrazení
  6. Centrální zamykání

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 18,8k zobrazení
  7. US svícení

    • 0 odpovědí
    • 807 zobrazení
  8. Zamok dverí

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 7,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 872 zobrazení
  9. diagnostika delphi 1 2

    • 49 odpovědí
    • 40,5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 21,9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • A neklepe ti nejakej bordel v kufru, u rezervy nebo v prihardce v kufru ? Myslim ze nekdo tady takhle taky hledal klepani a nakonec to byl trojuhelnik 😀
    • Aby som do toho vniesol trochu svetla - olej som menil zatial max pri 13,000km, inak sa snazim menej. Aditivum davam cely rok a tlak v pneu mam na rezim eco. DFGA ty budes vediet - jazda od jazera Vinne do Sobraniec (cez Ruskovce), v aute 2 deti a sofer -> 4,8l Cize toto mi pride v pohode spotreba. Ale ked idem 130-140km/h po dialnici, tak tak pod 6 nejdem ani omylom...
    • Ahoj Suri, děkuji ti za tvoji odpověď. Myslíš že by v tomhle případě pomohlo vyměnit ventilové víko s novými gufery pro vstřiky?
    • Díky za inspiraci 👍. Teď jsem si s tím pohál na 1,0 TSI v mém Rapidu. Už dlouho mě trápila především taková divná bzučivá rezonance odkudsi motorové přepážky. Už jsem zkoušel všemožné a nic. Pak jsem narazil na info o této sponce, tak jsem ji zkusil, že by mohla zklidnit drnčení na studeno na volnoběh, ani jsem nepočítal, že by to vyřešilo i onu záhadnou rezonaci. A ono ejhle se sponkou rezonance při pár testovacích jízdách zmizela, tak snad to vydrží. Na druhý konec táhla jsem doplnil taky pružinky, kloktalo to v tom druhém kloubu taky.
    • Přeji všem dobrý den Chtěl bych poděkovat za radu panu Jiří Rückauf s vypnutím ACT u motoru 1.5 TSI. Odpojení jednoho káblíku nezní moc technicky ale zato je plně funkční. Po odpojení se na panelu rozsvítí kontrolky ECT a kontrolka motoru, no motor jede klidněji a plynule. To hučení při jízdě po městě bylo nepříjemný a neustálé přepínání na dvouválcový režim i při studeném motoru mi nepřišlo zrovna ideální. Odpojení uvedeného konektoru mi přišlo jednodušší než úprava řídící jednotky, což by vzhledem na záruku mohl být problém. Vyzkoušet si to může každý a posoudit zda to má pro něj efekt nebo ne. Pro mne je to uklidňující pocit, že opět nemusím přemýšlet o prodeji vozu. Teď chci jen zaizolovat koncovky proti vlhkosti.
×
×
  • Vytvořit nový...