tomiczech Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 Nedavno jsem koupil O2 1.6MPi , a konroluji olej a zjistim ze hladina oleje je trosklu pod dolni ryskou presto zadna kontrolka nesvitila. Pak oteviram uzaver na doliti oleje, hned se desim. Vidim na spodku uzaveru nazloutou vrstvu oleje(tuku) a v ni par nepatrnych kapicek vody. Myslim ze to je snad tim shellem long life ale nikde sem s tim jeste nesetkal. Mate to tak vsichni ? 1.6MPi najeto 56 000 km r.v 02/05 pred druhym servisem 60 000.. hladina chladici kapaliny je na carce min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 sice TDI, ale ničeho takovýho jsem si nevšim. hlavně voda by tam asi neměla co dělat. to že máš olej na rysce a ještě nic nehlásí je normální, ona kontrolka hlásí až když je ho tam fakt málo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 Nedavno jsem koupil O2 1.6MPi , a konroluji olej a zjistim ze hladina oleje je trosklu pod dolni ryskou presto zadna kontrolka nesvitila. Pak oteviram uzaver na doliti oleje, hned se desim. Vidim na spodku uzaveru nazloutou vrstvu oleje(tuku) a v ni par nepatrnych kapicek vody. Myslim ze to je snad tim shellem long life ale nikde sem s tim jeste nesetkal. Mate to tak vsichni ? 1.6MPi najeto 56 000 km r.v 02/05 pred druhym servisem 60 000.. hladina chladici kapaliny je na carce min. Jak píše Luk, kontrolka hlásí až když schází více oleje, ta sraženina na víčku je v zimě normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 Neděsil bych se, v zimě se tenhle "šlem" zpravidla tvoří a dokud Ti nezačne kapalina v chlazení ubývat rapidně, neděsil bych se. Osobně jsem se s tím setkal u Fabky i u Oktávky, a taky to konzultoval se zkušenějšími. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DeMarco Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 Urcite bych si na Tvem miste casteji kontroloval chladici kapalinu, aby to nahodou nebylo tesneni pod hlavou. Ale nechci malovat certa na zed kol7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 Nedavno jsem koupil O2 1.6MPi , a konroluji olej a zjistim ze hladina oleje je trosklu pod dolni ryskou presto zadna kontrolka nesvitila. Pak oteviram uzaver na doliti oleje, hned se desim. Vidim na spodku uzaveru nazloutou vrstvu oleje(tuku) a v ni par nepatrnych kapicek vody. Myslim ze to je snad tim shellem long life ale nikde sem s tim jeste nesetkal. Mate to tak vsichni ? 1.6MPi najeto 56 000 km r.v 02/05 pred druhym servisem 60 000.. hladina chladici kapaliny je na carce min. olejový výpary z motoru se projevujou tímto způsobem. Hlídej si hladinu oleje i kapaliny a tohle nech koňovi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 Urcite bych si na Tvem miste casteji kontroloval chladici kapalinu, aby to nahodou nebylo tesneni pod hlavou. Ale nechci malovat certa na zed kol7 Symptomy jsou sice podobné, ale myslím, že tohle tak vážné nebude, jak jsem napsal, i Jirka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiczech Vloženo 19. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2008 Kluci diky moc , jestli bude cas tak to vyfotim...hned sem klidnejsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DeMarco Vloženo 19. leden 2008 Sdílet Vloženo 19. leden 2008 Kluci a nemohlo by to byt treba tim, ze ten olej je stary, nebo ze ztratil svoji viskozitu? Mozna by nebylo od veci napsat meila nejakemu odbornikovi na oleje, ktery by to trochu vysvetlil, proc a nac. Ja sem treba u sebe jeste nikdy neco takoveho nezpozoroval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 19. leden 2008 Sdílet Vloženo 19. leden 2008 Kluci a nemohlo by to byt treba tim, ze ten olej je stary, nebo ze ztratil svoji viskozitu? Mozna by nebylo od veci napsat meila nejakemu odbornikovi na oleje, ktery by to trochu vysvetlil, proc a nac. Ja sem treba u sebe jeste nikdy neco takoveho nezpozoroval. To si myslím, že ne, ale můžem zkusit napsat něke do Shell nebo tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 nikam nepiš. Na ventilovým víku se díky kondenzaci vodních a olejových par tvoří emulze, což je zcela běžnej jev. To by z toho dotazu měli u Shellu akorát srandu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 nikam nepiš. Na ventilovým víku se díky kondenzaci vodních a olejových par tvoří emulze, což je zcela běžnej jev. To by z toho dotazu měli u Shellu akorát srandu. Jsem to tu psal, ale máme tu nevěřící tomáše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 Tohle se může objevit pouze u benzínových motorů, nafťáky to nedělají. Doporučoval bych to pořádně projet, aby se motor pořádně prohřál a mělo by se to stratit. Tyhle sraženiny se dělají u motorů které jezdí v zimě velmi často studené, tak to pořádně prožeň a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiczech Vloženo 27. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2008 Tohle se může objevit pouze u benzínových motorů, nafťáky to nedělají. Doporučoval bych to pořádně projet, aby se motor pořádně prohřál a mělo by se to stratit. Tyhle sraženiny se dělají u motorů které jezdí v zimě velmi často studené, tak to pořádně prožeň a uvidíš. no vidis sem to protahl, a ten slem se roztekl a je to pryc. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 To je dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca13 Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 na mé 2004 1.6MPI se na vičku od oleje taky tvoří takový povlak , dnes mi v servisu řekli, že to tyhle motory dělají , na své první OI benzínu to nebylo , tak uvidím co to bude dělat, zatím budu tichým pozorovatelem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 U mě nic takového se nevyskytuje... Ale mám FSI tak možná to bude v tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 na mé 2004 1.6MPI se na vičku od oleje taky tvoří takový povlak , dnes mi v servisu řekli, že to tyhle motory dělají , na své první OI benzínu to nebylo , tak uvidím co to bude dělat, zatím budu tichým pozorovatelem Sleduj vodu, resp. chladící kapalinu a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca13 Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 Sleduj vodu, resp. chladící kapalinu a uvidíš. jj, jsem na ni připravenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca13 Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 fakt je to, že s ní jezdím denně krátké trasy ( 3 km do práce a po městě ) jak někdo zmiňoval výše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 na mé 2004 1.6MPI se na vičku od oleje taky tvoří takový povlak , dnes mi v servisu řekli, že to tyhle motory dělají , na své první OI benzínu to nebylo , tak uvidím co to bude dělat, zatím budu tichým pozorovatelem vůbec to víčko neotvírej a nic nepozoruj. Jak už je několikrát napsáno výše, jsou to olejový výpary, který spolu s vodou kondenzují na ventolovým víku a tvoří emulzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 vůbec to víčko neotvírej a nic nepozoruj. Jak už je několikrát napsáno výše, jsou to olejový výpary, který spolu s vodou kondenzují na ventolovým víku a tvoří emulzi. Jirko, ty máš rád emulze viď? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 Jirko, ty máš rád emulze viď? nessser Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 fakt je to, že s ní jezdím denně krátké trasy ( 3 km do práce a po městě ) jak někdo zmiňoval výše 3 km ??? Není lepší jít pěšo a nebo na kole? To s autem nejezdíš, ale jen poskakuješ a na 3km se ani benzín nezahřeje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 Jak už jsem jednou psal, pořádně to protáhni a je po šlemu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.