Přejít na obsah

Problémy s motorem po vybytí baterie


Smith10

Doporučené příspěvky

Ahoj,

mam fábii 1.4 16V 55kw.....cca. před 1 týdnem se mi stala taková věc = přijdu k autu, chci nastartovat ale nic se neděje a jen něco ťuká (cvaká v palubovce) a pak zhasnou i kontrolky => usoudil jsem že baterie je vybitá a dal ji na nabiječku - druhý den už startovala O.K. jen se mi stalo že asi při druhém startu se rozsvítila kontrolka EPC,ale ta po opětovném vypnutí a zapnutí motoru zhasla........no a ted moje záhada = pak jsem se vydal s fábií na dálnici- rojzel jsem ji na cca. 140km/h a pak najdenou tak na 2sekundy spadly otáčky o 2000 níž, jako když vypnete motor,ale po těch 1-2 vteřinách to zas naskočilo = docel to v té rychlosti koplo a udělalo to asi 3x po sobě ale žádná kontrolka elektroniky motoru se nerozsvítila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ta mi pak svítila (kontrola elektroniky motoru) při zpáteční cestě z Prahy do HK - takže jsem si řikal že to je v prdeli, auto jsem doma postavil před barák.........ale druhý den přijdu, nastartuju a nic...vše je O.K., nic nesvítí ani nebliká...s autem jsem už nalítal od té doby přes 1000km...tak nevim...... MA NEKDO PODOBNOU ZKUSENOST nebo jsem jen poblbnul počítač když se vybila ta baterie??? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. nepoužívej prosím barvu písma a piš to normálně bíle

2. Sice ti nesvítí kontrolka EPC, ale chyby tam jsou pořád,dojeď někam na diagnostiku a uvidíš

3. mě pomohla výměna snímače otáček a lambda sondy

4. tento problém se už tady řeší, není potřeba zakládat další téma, príspěvky můžeš směrovat tam

viz tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=38701

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...ola+elektroniky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po vybiti baterie a pokusu o start se MUSI provest vymaz adaptace a nastavit klapku a egr..osobni zkusenost s 1.4 55KW BBY :-)

Ahoj...děkuji za info, takže s tím musím stejně do servisu aby to udělali nebo jak s tím? Protože tyto problémy se mi objevily po tom vybití baterky....předtím nikdy a ted to už taky nic nedělá...ale musim to teda hodit na prohlídku do servisu!!! Ahoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedině diagnistika, diagnostika...

Baterií to nebude.

...že by omezovač, jel jsi mooc rychle ;)

Ahoj, pochybuji že by omezovač ;) ....když se to stalo tak jsem s ní něco přes 140 ....a pokud se dá věřit tachometru tak když jsem jednou měl hodně těžkou nohu na plynu tak mi ručička lezla přes 190...to bylo poprvý co jsem se ve fábce bál :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po vybiti baterie a pokusu o start se MUSI provest vymaz adaptace a nastavit klapku a egr..osobni zkusenost s 1.4 55KW BBY :-)

Opravdu? Já tedy nevím, baterku jsem vyměnil, nastartoval chvíli to s autem škubalo jako ďas ale asi po minutce se to uklidnilo a bylo to.

Žádné problémy nemám, auto jede normálně. Mám 1.4 16V 55kW AUA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...