Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/04/11 ve všech sekcích
-
Dovolil jsem si založit samostatný "chlívek" pro spotřebu u motoru 1,6 Teď v zimě mám s Roomem průměrnou 7,4 lit./100km A co vy ostatní ?1 bod
-
To co napsal DEFIANT se mi zdá zatím nejodbornější a budu tomu tedy věřit, zatím všichni co psali, že tam jsou jiné materiály atd... tak napsali jen to, ale nic pro potvrzení, nebo alespoň nějaké upřesnění, prostě 1/3 je jiná a nazdar. To co napsal DEFIANT mi zní dobře, sice tomu nerozumím, ale líbí se mi to. Dávám malé nedůležité plus.1 bod
-
BTW: Když se koukneme na název vlákna "63kW vs 77kW- rozdíl v motorech" pak samozřejmě to, že má 77 jinak odstupňovanou převodovku, větší brzdy (neb co jede musí brzdit), možná jinou lamelu... , tak to jsou věci které nebereme v potaz ne ??? To je jen důsledek většího výkonu . A pokud se k motoru počítá i řj včetně SW a to by asi měla, neb bez ní se točit nebude, tak to je ten rozdíl pokud bikeone / 666 předloží hmatatelné důkazy že tomu tak není, myslím že se všichni shodneme na tom , že po mechanické stránce jsou ty motory identické..... A to že ve fabrice šetří jak můžou (a na 1.2TSI až příliš) je věc na jíné téma Ne1 bod
-
Mohl bys , tedy pokud jsem Tvůj příspěvek dobře pochopil, uvést nějaký díl , z těch zbylých specifických 2/3 pro 63kW motor ??? Alespoň jeden šroubek, kterej je odlišnej od 77kW. Nikomu bych nepřál aby jeho 63 vydržela to co 77 mého kolegy, kdy se měnil motor v polovině prvního servisního intervalu1 bod
-
Kongu čeče si mě předběhl si byl nedočkavej co ??? ta 666 je nějaká divná viď teď jsem si dal i tu práci že jsem prolez vše od vany po svíčky... a nic blok hlava potrubí vstřiky... stejné číslo = stejný díl = stejný materiál Bylo by dobré kdyby 666 potvrdil ta svá tvrzení něčím hmatatelným Aby si tu jen neplácal játra1 bod
-
Tak to už vypadá , že jiné motory konstruují a jiné prodávají a školí tak se budeme muset v úterý podívat do ETKA na sací potrubí CBZA A CBZB zdali mají rozdílná obj. čísla když jsou jiná, možná to vznese do případu jasno ... BTW: Měl jsem možnost vyslechnout na školení rozhovor člověka z vývoje, který si tak trošku stěžoval, že to co se dává do aut, není to TSI, které původně vivinuli neb bylo pro koncern příliš drahé a tak se támhle ušetřilo na materiálu, támhle se zvolil levnější dodavatel jednotek zapalování atd... a výsledek vidíme sami ....škubeto škytáto cvakáto1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já to bohužel viděl jenom letmo při podpisu faktury, je to firemní auto, akorát ta cena oleje mně zarazila,... Takže zhruba materiál: -motorový olej Castrol 5W-40 SLX 1700 Kč -olejový filtr cca 250 Kč Práce (přesně si ty částky nepamatuji): -výměna oleje cca 250 Kč -zkoušení brzd (tak nějak to tam bylo napsáno) cca 250 Kč -načtení paměti diagnostiky cca 250 Kč Včechny ceny bez DPH, součet pak byl něco málo přes 3200 Kč (to už včetně DPH).1 bod
-
Dnes proběhl na služební FII TSI 63 kW první servis po najetí 15 000 km. Skládá se to z výměny motor. olej a filtru, zkoušky brzd a načtení paměti závad. Alespoň toto jsem zahlédl na faktuře. Cena ovšem kolem 3200 Kč... Olej tam je Castrol SLX Professional 5W40. Poruchy : 0 Závady : občasně zavrzání z prostoru PP dveří a sloupku, někde z prostoru PZ se někdy ozve bouchání, účinnost předních stěračů Aero v mraze a sněžení mi přijde dost slabá oproti obyčejným, občas zahučí ventilátor topení. Nic z toho se ovšem neřešilo, je to služebák. A navíc ty různé zvuky se ozývají nepravidelně.1 bod
-
Věci od milotecu nejaké mám, ale zrovna loketku bych si nevzal. Jsem zastancem origo. Když jde tam nějaká originál věc tak ji tam dám a nezkoumám jiné varianty. Já sám viz můj topic o stranku, dvě zpět. Tak sem si nechaval dělat svůj potah na loketku. Takže ten kdo řika že ma kožený křesla a latkovou loketku tak přece neni problém sundat vrchní část a nechat si ji přečalounit a vůbec. Rozebrání je lehké. Takže u loketky bych se to nebál ani udělat sám doma, já to měl horší kvůli zašití loga jako do originál potahu. Ale je skvělá :-)1 bod
-
Tak spony pásů to u mě určitě nejsou, projevuje se to při obsazení zadního sedadla (jedno kterého). To hrdlo nárže, jak to přesně myslíš?1 bod
-
Postřehy z firemní F II TSI 63 kW Ambiente + pakety Sport II a Ambiente Plus ... Najeto : 10 500 km Spotřeba : do příchodu mrazů se spotřeba ustálila na 7 l (vůz provozován jenom po Praze), jak se teploty začaly blížit nule nárůst na 7,5 l, no a teď jak mrzne tak je nárůst na 8 litrů... Poruchy : 0 Závady : občasně zavrzání z prostoru PP dveří a sloupku, po obsazení zadního sedadla alespoň jednou osobou se ozývá někde z prostoru PZ kola "bouchání" (že by tlumič?), někdy se podaří zařadit jedničku, nebo zpátečku až na druhý pokus, účinnost předních stěračů Aero v mraze a sněžení mi přijde dost slabá oproti obyčejným co mám na soukromém voze. Edit : Ještě jsem zapoměl uvést, že začal "hučet" ventilátor topení.1 bod
-
Zde je pro zajímavost ke stažení "Dílenská učební pomůcka motoru 1.2 TSI 77 kW".1 bod
-
Dnes najeto prvních 1000 km na Fabii 1.2 TSI 63 kW. Průměrná spotřeba 8.1 při průměrné rychlosti 31 km/h.1 bod
-
Swing tam mám. Já tomu teda moc nerozumím, tak sorry, že se tak blbě ptám, ale k čemu to má dva tunery?1 bod
-
To cvaknutí slyším taky, ale dělá mi to i na mojí Fabii I. Je to, myslím, vždy po nastartování a rozjezdu. Taky by mě zajímalo co to dělá. A má někdo povědomost o tom, k čemu je ta anténa v čelním skle, když je další na střeše?1 bod
-
Spotřeba 6.3, tak o tom se nám v práci bude jenom zdát .Zatím najeto přes 500 km při průměrné spotřebě 8.3 a průměrné rychlosti 29 km/h. Jezdíme totiž jen a pouze po okrajových částech Prahy a to ještě někdy úseky po několika stovkách metrů... Jinak popojíždění pár kilometrů sem, pár kilometrů tam. Dnes jsem taky přišel na to, že ta Fabia má asistent rozjíždění do kopce. On nám jaksi šéfík přes dopravu při předání vozu neřekl co všechno v tom je.1 bod
-
Zde několik postřehů z Fabie 1.2 TSI 63 kW: Klimatizace Climatic - při nastavení ofuku na přední sklo se automaticky zapne klimatizace, po přenastavení na jakoukoli jinou polohu se zase sama vypne, hledal jsem v návodu k obsluze a o tomto jevu se tam nic nepíše. Centrální zamykání - při odemykání klíčem se odemknou pouze dveře řidiče a nefunguje otevírání, nebo zavírání předních okýnek, to lze jenom podržením tlačítka na dálkovém ovladači.V návodu je uvedeno, že by to mělo fungovat. Maxi Dot - na displeji jde zobrazit buď údaj PP nebo rádia, oba současně nelze, jako tomu je u předface modelu FII. Ovšem při nastavení zobrazení údajů z rádia, jdou přepínat stanice tlačítkem na páčce od stěračů. Ukazatel řazení - funkci tohoto se snažím pochopit. Přijde mi, že to funguje jenom při jízdě kterou bych nazval "lážo plážo". Stačí trošku víc šlapat na plyn a šipky se už neukážou. No jinak jsem velice zvědavý co tento motor vydrží. Předchozí firemní vůz byla Felicia 1.3 40 kW r.v. 1996 na které bylo najeto přes 281 000 km a to pouze ve městě (okrajové části Prahy). Za tu dobu byla provedena výměna nějakého zkorodovaného blatníku, měnil se alternátor, startér, chladič, snímač otáček, nastavování sklonu předních světel (samozřejmě nepočítám olej, svíčky, brzdové kotouče atd.) a v poslední době začal motor dost žrát olej.To je veškerý výčet závad. Proto jsem velice zvědavý, jak TSI obstojí.1 bod
-
Po přečtení včerejších příspěvků jsem se dnes ráno zaměřil na start 1.2TSI. Při venkovní teplotě +8 st. to chytlo hned (cca 1 vteřina? ty 3 se mi nějak nezdají, no nevím. všechno je možný...). Chilike, to jako tři vteřiny držíš klíček ve startovací poloze, než ti to naskočí? Zajímavé jsou skutečně volnoběžné otáčky motoru. Přesně jak píše miromen. V letních teplotách po startu studeného motoru to běželo cca 10 vteřin 1200 ot./min a pak to spadlo na cca 700-750 (při zapnuté klimatizaci asi 800). No a teď při těch +8 po nastartování rovnou 700-750.-1 bodů
-
Hm, to je zajímavé.U Felicie 1.3 i FI 1.4 16V mně to funguje tak, že při studeném motoru a jakékoliv venkovní teplotě jsou napřed zvýšené volnoběžné otáčky a po nějaké době spadnou na "normální". To považuji za standardní. Ale to TSI právě při nižší venkovní teplotě při studeném motoru nedrží ty zvýšené, ale rovnou jede na "normální". Tak čím to je? O to tu běží. Já jsem se s tím ještě u jiného auta nesetkal. Chilike, já to neměřil na stopkách, ale víc než vteřinu to fakt nebylo.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Prodloužené intervaly výměny olejů v provozu osobních automobilů článek z oleje.cz. Na tomto serveru je řada zajímavých pojednání o motorových olejích nazvaných "Mazivářské mýty". Dle mého názoru řešit Mobil,Castrol,nebo něco jiného nemá smysl.Držím se normy výrobce vozu,ten snad ví co patří do jeho motoru. No a plná syntetika,polo a minerál,to jsou pojmy které vysvětluje Ing. Jaroslav Černý, CSc.(Ústav technologie ropy a petrochemie,VŠCHT Praha) v tomto článku. Názor nechť si udělá každý sám...-1 bodů
-
U mně (TSI 63 kW) je volnoběh po nastartování 1200 ot., po 10-15 vteřinách cca 650 ot., motor běží klidně i za mrazů kolem - 10 st., najeto skoro 13 000 km. Nikdy se žádný problém s cukáním, či nerovnoměrným chodem motoru neprojevil. Edit: dnes jsem to vyfotil, ráno volnoběh při studeném motoru (myslím tím normální volnoběh, ne ty zvýšené otáčky po nastartování studeného motoru), odpoledne při zahřátém.-1 bodů
-
U studeného motoru to chyba nebude. Ty vyšší otáčky ŘJ používá jako "sytič". Samozřejmě, že po snížení, na těch dejme tomu 800 ot., musí tyto držet, nemělo by to kolísat. U toho TSI co s ním jezdím, je zajímavé, že když bylo nové, tak se ty otáčky pohybovaly 700 - 750 a po nějaké době (bohužel nemůžu říct po kolika najetých km) jsou cca 650 (viz. foto v příspěvku výše).-1 bodů
-
Chilike, každý zážehový motor, když je studený (je jedno jaká je venkovní teplota), má po nastartování zvýšené volnoběžné otáčky. Jinak by nejspíš zhasl, přesný důvod nevím, ale tak to prostě je (ten sytič, to jsem myslel jakoby, proto jsem to dal do uvozovek, nějak mě nenapadlo lepší přirovnání, třeba to tady někdo vysvětlí odborně). Po nějaké době klesnou na "normální" volnoběžné otáčky. Toť můj názor a zkušenost. Tady u toho TSI je spíš zajímavé, že ten pokles je hodně rychlý - cca 10 vteřin. Na Felicii nebo FI mi to trvá déle.-1 bodů
-
Člověče samurai, to je pěkný, jak se ty ručičky po zapnutí zapalování proběhnou po celé stupnici, to tam máš originál?-1 bodů
-
Mida, auto vyrobené 5/2010 a volnoběh 1200 maximálně 10 vteřin (několikrát jsem to změřil). Koukám, že se to chová u každého jinak.-1 bodů
-
Tak přibližně to funguje i u mého TSI, akorát s tím rozdílem, že jak se venkovní teplota začne přibližovat k nule, tak se to vrátí zpátky k těm 1200 ot.-1 bodů
-
To jako má být modernizace motoru v roce 2012, nebo jak to myslíš? To by teda musel přibývat olej ne? Já mám s TSI 63 kW provozovaným jenom ve městě zkušenost takovou, že to sežralo olej, musel se dolívat při 12 000 km. Teď už mám těsně před servisní prohlídkou po 15 000 km a s motorem žádný problém (zatím).-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
V tom případě-myslíš tím značku oleje,nebo viskozitní specifikaci?-1 bodů
-
Základ je držet se specifikace (normy) výrobce vozu,u TSI to je: pevný interval QG2 - VW 502 00 proměnlivý interval QG1 - VW 504 00 Značku si vyber sám,je to subjektivní. A necituj příspěvky nad tebou. Mimo jiné tady se řeší problém longlife olejů u Yeti TSI.-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
kdyby byly stejné, tak mají stejný výkon. ani jeden z těch motorů nemám. ještě není odladěný, jak sis sám již všimnul.-1 bodů
-
Tak já to zkusím ještě jednou a naposled. 63kW motor je ekonomickou variantou, která je montována do vozů přímo z výroby. Náhradní díly jdou objednat pouze a jen ty, které se ničím neliší od dílů použitých na motoru 77 kW. Ty samozřejmě pasují na 63kW motor. Nejedná se o všechny díly, jen o cca 1/3. Pro vás jako uživatele je důležité, že 63kW motor bude stejně trvanlivý jako 77kW. Jde pouze o to dokázat vyrobit i ekonomicky příznivější variantu. Nebudu se s vámi dohadovat, pokud si chcete myslet něco jiného, prosím.-1 bodů
-
Já považuju vysvětlení bikeone za vcelku logické a docela pravděpodobné. Dvě verze dílů jsou úplně v pohodě (stejně je zpravidla víc dodavatelů) a logistika náhradních dílů se sjednocením optimalizuje.-1 bodů
-
není to úplně jak říkáš, při zapnuté klimatizaci se jen zvýší výkon o 2-3 kW aby se pokryl pokles klimou - motor má teda pořád stejný tah... 15 Nm bys jistě poznal-1 bodů
-
-1 bodů