Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/08/11 ve všech sekcích

  1. A co ještě chceš je to nesmysl cpát nehomologovanou sadu HID do auta a tím i ohrožovat ostatní okolo sebe.Jak už zde bylo mnohokrát řečeno ani v čočkových světlech se nedají seřídit nikdy ti neudělají tu světelnou linii která je lehce zalomená doprava nahoru.Má to prostě jinde ohnisko světla a není to konstruované přímo na typ světla co máš a ani do jiných světel.Bude to stále oslňovat a bez automatické nivelace která má opodstatnění a proto je ke xenonům montována je to na hovňajs.A ostřik je sice taktéž povinnej ale asi zbytečnej nikdy jem nezažil situaci kdy bych ho potřeboval ale je to tam pro splnění podmínek k provozu.Hotovo pokud chceš lepší světlo kup kvalitní žárovky a udržuj světla i čočky v čistotě nebo investuj do origo xenonů.A ať vlezeš na jakýkoliv fórum všude se dočteš stejných odpovědí. Viděl bych to tu na LOCK
    1 bod
  2. číslo je 6Y5 867615B hák uchytný ja som si ho tiež dokúpil do hatchback-u a namontoval ho na zadnú stranu sklopnej sedačky.
    1 bod
  3. Nechci byt vuci Tobe nijak urazlivy, nicmene o tom evidentne absolutne NIC nevis. Proc myslis, ze se u HID (obecne oznaceni "xenonove" technologie) ze zakona v celem svete pouziva nejen automaticka nivelace, ale i ostrik reflektoru ? Slysel jsi o tom nekdy neco ? Mel by jsi vedet, ze HID ma visocenasobne vyssi svetelny tok nez bezna halogenova zarovka, a zejmene z techto duvodu musi byt zabezpeceno v kazde chvili to, aby takovy svetelny zdroj (resp. cela opticka soustava, ktera ho pouziva) nemohl oslnovat protijedouci. A to takovy reflektor (je uplne putna, zda-li tj. klasicky reflektor nebo cocka) provede vzdy, kdyz se zmeni napr. zatizeni naprav (nalozeni nakladu), zhoupnuti auta, nebo zaspineni vnejsiho skla reflektoru, bez toho, aniz by bylo pravidelne omyto vysokotlakym ostrikem. A mel by jsi vedet pred montazi, ze (zaplatpanbuh !) uz i cesti policajti (stejne jako v zahranici) to zacali dost kontrolovat, a vim, za takovym jedincum berou technicaky. V nekterych zemich od nas na Zapad by te to mohlo stat i zabaveni auta (!), povazuji to tam jako velmi tezke poruseni zakona, srovnatelne napr. s oslnovanim protijedoucich ridicu kapesnim zelenym laserem. Staci si pocist na ruznych zahranicnich serverech. I z techto duvodu se u nas objevuji tyto dostavbove HID sady za tak mrzky peniz (lakajic tim zejmena ruzne "tuzery"), nebot v zahranici o to dost poklesl zajem. Mam mnohonasobnou osobni zkusenost s takovymi jedinci, ktere zvlaste pokud je potkam v noci (kdy pote chvilku nevidim) bych opravdu trestal, jak to jde... Pokud to budes mit instalovano min. bez te autonivelace, tak je to tezka prasarna...
    1 bod
  4. Zdravím. Myslím, že se můžu s klidným svědomím zapojit do diskuze o těchto světlech. Mám je na černým scoutu už od února a pořád jsem středem pozornosti, když někam přijedu. Na vlastní oči jsem viděl všechny provedení a ty dvě tmavé dokonce měl na autě. Objednával jsem totiž red/smoke a přišly mi black/smoke. Přišel jsem na to, až když jsem měl jedno světlo namontované. Vyměnil jsem je pak za správnou verzi, takže teď mám red/smoke. Vysvětlím rozdíly. Obě tmavé varianty jsou z vnějšku tmavý, až černý. Rozdíl je v plastu, kde jsou ledky usazeny. U verze black je to v černém plastu, takže jakoby svítí jen ledky, protože od té černé se nic neodráží. U verze red je podklad pod ledkami červený a trochu i odráží světlo. Nehledě na to, že ta červená pod kouřovým sklem trochu prosvítá a podle mě to vypadá líp než ta černá. Ty s čirým sklem (red/clear) mají vnitřek stejný, jako varianta red/smoke. Máte pravdu s tím, že na netu ty fotky klamou. Já jsem taky nejdřív myslel, že kouřový sklo bude víc kouřový a ono je přitom hodně do černa. Nechci dělat reklamu, ale ty popisované ceny tady jsou o dost vyšší než co jsem platil já. (4590,- Kč)
    1 bod
  5. galeo, jasně, ale já už jsem se vycukal na své služební FII TSI... Takže si raději počkám. Jikra, nevíš, jestli ty TSI s tím přídavným topením PTC, budou mít taky upravený SW motoru, nebo s nástupem 45 KT a PTC se to vrátí do "normálního" stavu?
    1 bod
  6. Hm, aspoň něco...skoro to potvrzuje moji myšlenku nekupovat nový model minimálně prvním rokem výroby. Tady to, jak čtu, bude to ten 45 KT až dokonce dva roky...
    1 bod
  7. typoval bych to na to, ze tvoje jednotka neni komfortni RJ (povidajici si na adrese 46), ale jina RJ a to RJ centralniho zamykani (na adrese 35) nova RJ (komfortni) ocekava, ze ve dverich jsou RJ, se kterymi si povida, to ty nemas, uplne jiny zapojeni = jine konektory napadame reseni zapojit vsechny dvere na vystup (vstup) pro kufr, tam jsou primo ovladaci signaly a nebo dalsi reseni, co jsem drive videl zde na foru, je k nove rj pripojit pouze napajeni, antenu, k-line a vystupem pro kufr ovladat puvodni RJ centralniho zamykani v aute, kazda ma jinou adresu, tak nevznikne zadny konflikt, pak tam muzes dat i jednotku 3.g (treba tvuj klic vubec k 2,5g nepujde naucit, jina frekvence) http://forum.skodahome.cz/topic/97877-nefunkcni-central-levych-prednich-dveri-octavia-tour/page__p__1506807#entry1506807
    1 bod
  8. Inspirace pro sedanisty.
    1 bod
  9. Když se použije čočka a nechají se seřídit tak neoslňujou.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...