Nechci byt vuci Tobe nijak urazlivy, nicmene o tom evidentne absolutne NIC nevis. Proc myslis, ze se u HID (obecne oznaceni "xenonove" technologie) ze zakona v celem svete pouziva nejen automaticka nivelace, ale i ostrik reflektoru ? Slysel jsi o tom nekdy neco ?
Mel by jsi vedet, ze HID ma visocenasobne vyssi svetelny tok nez bezna halogenova zarovka, a zejmene z techto duvodu musi byt zabezpeceno v kazde chvili to, aby takovy svetelny zdroj (resp. cela opticka soustava, ktera ho pouziva) nemohl oslnovat protijedouci. A to takovy reflektor (je uplne putna, zda-li tj. klasicky reflektor nebo cocka) provede vzdy, kdyz se zmeni napr. zatizeni naprav (nalozeni nakladu), zhoupnuti auta, nebo zaspineni vnejsiho skla reflektoru, bez toho, aniz by bylo pravidelne omyto vysokotlakym ostrikem.
A mel by jsi vedet pred montazi, ze (zaplatpanbuh !) uz i cesti policajti (stejne jako v zahranici) to zacali dost kontrolovat, a vim, za takovym jedincum berou technicaky. V nekterych zemich od nas na Zapad by te to mohlo stat i zabaveni auta (!), povazuji to tam jako velmi tezke poruseni zakona, srovnatelne napr. s oslnovanim protijedoucich ridicu kapesnim zelenym laserem. Staci si pocist na ruznych zahranicnich serverech. I z techto duvodu se u nas objevuji tyto dostavbove HID sady za tak mrzky peniz (lakajic tim zejmena ruzne "tuzery"), nebot v zahranici o to dost poklesl zajem.
Mam mnohonasobnou osobni zkusenost s takovymi jedinci, ktere zvlaste pokud je potkam v noci (kdy pote chvilku nevidim) bych opravdu trestal, jak to jde... Pokud to budes mit instalovano min. bez te autonivelace, tak je to tezka prasarna...